Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2012-02-22 08:34:31 Co prawda do BMW, ale jest uniwersalny.
Mam gaz i nie chce mi się wozić zapasu, zresztą inne mam rozmiary fleg na zimę/lato... Czy ktoś miał z Was do czynienie, co polecacie? Jak z użyciem po gwarancji, czy trzeba usuwać płyyn, ile można jeździć, jak szybko, na ile kółek starczy? Mam odpowiedź na kilka z allegro. Wygląda na to, że terminy można przekraczać.: BMW Merc reno iveco [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-02-22 08:41:02 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2012-02-23 17:22:02 Główny problem - to, czy płyn da się później usunąć, by u wulkanizatora załatać porządnie oponę? |
Arturek Sympatyk FEFK Escort kombi Kraków | 2012-03-24 14:38:06 Witam
Wulkanizatorzy odmawiają naprawy opon, po użyciu środka naprawczego To świństwo rozlewa się po całym wnetrzu opony i przykleja Nawet ktoś pytał w gazecie motoryzacyjnej, czy wulkanizatorzy mają prawo odmowy - usłyszał, że tak - rzemieślnik nie ma obowiązku wykonania KAŻDEJ usługi - jeśli nie ma narzedzi, czy wiedzy (czy z innego powodu) - może odmówić Generalnie - jeśli używa się sprayu do opon, to trzeba opony traktować jako jednorazowe => po przebiciu na śmietnik => zdecydowana większość wulkanizatorów odmawia naprawy Prosta sprawa - testowo, zadzwoń do wulkanizatorów, że masz oponę naprawianą "łatką w sparyu" i czy taką oponę naprawią i za jaką kasę pozdrawiam Arturek [ wiadomość edytowana przez: Arturek dnia 2012-03-24 18:29:15 ] |
Sypekzg Renault Laguna Zielona Góra | 2012-03-24 18:27:52 inna sprawa że jak za duża dziura bedzie w oponie ( np. wjechanie w krawężnik, lub strzał opony) to łatka w spreju na nic się zda ale fakt temat warty przemyslenia i będe przegladał |