[S] Fiat seicento rajdówka - profesjonalnie zbudowany

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemanko,
Auto nie jest moje, kontakt do właściciela na dole


Shot at 2012-05-20

Shot at 2012-05-20


CENA 23tyś zł DO NEGOCJACJI

SAMOCHÓD ZOSTAŁ ZBUDOWANY W PAZDZIERNIKU, CAŁKOWICIE OD NOWA NA NOWYCH CZĘŚCIACH, PO ZBUDOWANIU WYSTARTOWAŁ DWUKROTNIE, RAZ W KRÓTKIM RAJDZIE KJS, I RAZ W RAJDZIE POKAZOWYM.

ZOSTAŁ ZBUDOWANY NA BAZIE AUTA KTÓRE STARTOWAŁO W ROKU 2011,

NIE POSIADAŁO WÓWCZAS NAWET KLATKI.

DLA OSÓB MYŚLĄCYCH ŻE TEN SAMOCHÓD PRZELECIAŁ CAŁY SEZON

PRZEDSTAWIAM DOKUMENT MONTARZU KLATKI.

PRZYGOTOWANY DO SEZONU STAN IDEALNY .

PRZEZNACZONY DO SPORTU JAK I DO JAZDY ULICZNEJ.

KOSZTY BUDOWY PRZEKROCZYŁY 25000 ZŁ , NIE LICZĄC ZAKUPU SAMOCHODU I ROBOCIZNY.

TZW. RUSKIE FELGI Z NOWYMI OPONAMI.

DODATKOWO KOMPLET STALOWYCH FELG Z OPONAMI ZIMOWYMI



Opis:
-klatka Race Cages, mocno rozbudowana (Łukasz Siekierka)
-otuliny Sparco
-buda obspawana
-środek polakierowany na srebrno
-przewody wewnątrz auta
-fotele Bimarco Expert
-pasy czteropunktowe Racing
-kuwety kevlarowe
-wskaźniki cieczy
-gaśnica 2 kg
-interkom
-gałka zmiany biegów Sparco
-deska flock
-kubeł na kaski Sparco
-shift light
-naba Sparco
-kierownica zamszowa trójramienna (INNA NIŻ NA ZDJĘCIACH)
-skrzynia 6 speed (najkrótsze przełożenie) – dodatkowo 5 sporting
-ostry wałek 866
-dolot
-stożek
-katalizator sportowy
-płyta pod silnikiem Alu
-klocki Ferodo Racing
-szpilki
-dystanse 20 mm z pierścieniem centrującym
-elektrownia
-opony Yokohama A539
-felgi ruskie świeżo po renowacji
-markgumy
SILNIK:
-Dolot K&N
-Ostry wałek Fiat Punto
-Sportowy katalizator, wydech przelot
-Płyta pod silnikiem 6mm
-Skrzynia biegów 6 speed
ZAWIESZENIE:
-Amortyzatory KROSNO PZM
-Sprężyny Eibach Pro-Kit
WNĘTRZE:
-Klatka bezpieczeństwa by Race Cage
-Fotele BiMarco Expert FIA
-Pasy 4 punktowe Racing
-Kierownica MJM Racing
-Naba Sparco
-Deska flock
-Dodatkowe dwa wskaźniki, temp. wody oraz oleju Auto Gauge
-Interkom
-Kubeł na kaski Sparco
-Przeniesiony lewarek do środka
-Shift-Light
-Kuwety Carbon
-Gaśnica 2 kg
KOŁA:
-Opony Yokohama A539 175/50 R13
-„Ruskie” felgi kute
DODATKOWO:
-Elektrownia
-Zapinki Sparco
-Pakiet Abarth
-Klocki hamulcowe FERODO RACING
SAMOCHÓD ZE WZGLĘDU NA PERFEKCYJNE WYKONANIE I NIEWIELKI PRZEBIEG (1000 KM) MIAŁ TRAFIĆ DO MUZEUM POLSKIEJ MOTORYZACJI LECZ PLANY ULEGŁY ZMIANIE I OCZEKUJE NA GODNEGO WŁAŚCICIELA.



TEL KONTAKTOWY 605341151

Więcej fotek na allegro
  
 
Wzmianka o Muzeum Polskiej Motoryzacji wywołuje uśmiech na twarzy
co w silniku zrobione oprócz wałka z Punto? Jaka moc/moment?
  
 
25 tysi za auto i zawias krosno. heheh
  
 
zapraszam na oględziny, auto warte swojej ceny.
Miałem okazję nim trochę pojeździć i auto jest bardzo dobrze zrobione z mocno rozbudowaną klatką i porządnie obspawaną budą.

kto budował rajdówkę nie oszczędzając na niej (tak jak tu.. chociażby kevlarowe kuwety pod nogi, czy sportowy katalizator a nie "strumiennica" z hipermarketu) to powinien się orientować ile co kosztuje.
Doinwestować silnik i naprawdę konkret sprzęt

Odnośnie wzmianki o muzeum to żadna bajka..
Miał stać jako eksponat/ciekawostka obok seryjnego fiata 127mkI, cinquecento, seryjnego seicento 50th itd itp

W imieniu kolegi polecam obejrzeć SC na żywo, przejechać się(6stka skrzynia robi fajną robotę ) i policzyć ile co kosztuje, a z ceny można trochę zejść


[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2012-05-24 19:01:10 ]
  
 
Cena faktycznie duża, jak na krosno i taki motor ale akurat wiem ile to kosztuje. Nie zmienia to faktu, że jakieś 10 tys trzeba by tam dorzucić żeby wsadzić Bila i zrobić mocny motor
  
 
W opisie brakuje skrzyni ze szperą,hamulca itp,itd.
Nawet jak by był ze złota to jest kundel do KJS.
Cena max 15 i tak bedzie problem z nabywcą.
Za 25 można zrobić dużo lepszy wóz.
Mój wyszedł mnie ok 40 tys,ale to jest kitcar,i jest tyle wart.
I nie ma deski we flocku...