Gdzie są zaworki scv w 1.4 d4d?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Od pewnego czasu zauważyłem zmniejszenie mocy w swojej corolli. Chciałbym sprawdzić stan zaworków SCV ale nie bardzo wiem gdzie ich szukać! Jeśli ktoś dysponuje zdjęciem pompy ze wskazaniem zaworków to będę wdzięczny!
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU DLA WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW!
  
 
A w jaki sposob chciales ocenic w jaim sa stanie?
Jest tylko 1 SCV ,jak nie dziala ,to silnik nie pracuje.
w 1.4 listwa paliwowa zdycha albo wtryski lub turbina.Trzeba sie przejechac z testerem aby cos stwierdzic.
Jak zdejmiesz przelew z listwy na pracujacym silniku to nie moze z niego leciec paliwo,moze conajwyzej kapac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
witam chcialem dolaczyc sie do tematu. samochod to toyota corolla 1.4d 2006 rok produkcji. problem jest nastepujacy: auto jedzie i nagle zapala sie check i gasnie. postoi chwile i zapali i znow to samo. zapalila sie takze kontrolka od zawodnienia filtra paliwowego. po podlaczeniu kompa wyskoczyl blad P1229- nadcisnienie pompy paliwa. wyjalem filtr i spuscilem z niego cale paliwo. zalalem nowym, zakrecilem i toyota nie chce odpalic. lapie i gasnie (tak jakby byl zapowietrzony) popompowalem przyciskiem przy filtrze i psiknalem plakiem w dolot i zapalil ale jak puszcze noge z gazu to gasnie, musze caly czas trzymac obroty powyzej 1 tys. wykrecilem filtr i jutro kupie nowy z bosha i zaloze. zbiornik paliwa byl wyczyszczony 600km temu oraz wymieniony zawor na listwie CR z prawej strony( jak sie stoi przed samochodem). podejzewam ze jak zaloze nowy filtr i to nie pomoze. co moze byc przyczyna?ponizej przedstawiam zapis z komputera:

Parametry Wartości
Objętość wtrysku 4.11 mm3
Prędkość silnika 768.9 rpm
Masa przepłwajacego powietrza 46.57 g/s
Ciśnienie w kolektorze dolotowym 970 mBar
Tempoeratura płynu chłodzącego 42 °C
Temp. powietrza wlotowego 27 °C
Pozycja pedału przyspieszenia 0.0 %
Czujnik prędkości samochodu 0.0 Km/h
Błąd działania wyłącznika ciśnienia oleju WYŁĄCZONY
Przełącznik świateł stop WYŁĄCZONY
Sygnał ładowania elektrycznego WYŁĄCZONY
Sygnał przełącznika pozycji Neutral WYŁĄCZONY
A/C sygnał WYŁĄCZONY
Status biegu jałowego WYŁĄCZONY
Sygnał rozrusznika WYŁĄCZONY
Odcięcie paliwa na biegu jałowym WYŁĄCZONY
Sygnał odcięcia A/C WYŁĄCZONY
EGR WYŁĄCZONY
Ciśnienie common rail 250 Bar
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 1 0.3 mm3
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 2 -0.6 mm3
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 3 -0.0 mm3
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 4 0.1 mm3
Czas wtrysku PIL - wł. 627 uS
Czas wtrysku dawki pilotującej 474 uS


Błędy Typ
P1229 Nadciśnienie pompy paliwa Obecny
P2900 Obecny
dodam ze jeszcze przed wymiana filtra jak patrzylem na cisnienie CR to przy obrotach ok 4tys/min cisnienei bylo max 420bar. na postoju. to chyba za malo bo przeciez pompa powinna dawac ponad 1000bar. no chyba ze pod obciazeniem bedzie wiecej, nie znam sie za bardzo wiec prosze o popowiedz. prosze kolegę Bigelektron o wypowiedz bo jak czytam Twoje posty to sa sensowne i widac z sie znasz. pozdrawiam
  
 
WItam. po wymianie filtra nic nie pomoglo. dalej pali tylko na plaku i gasnie na wolnych obrottach? co to moze byc? pomocy
  
 
Cytat:
2012-04-21 12:19:32, krzysiekzaim pisze:
WItam. po wymianie filtra nic nie pomoglo. dalej pali tylko na plaku i gasnie na wolnych obrottach? co to moze byc? pomocy


a jaki byl powod wymiany scv i czyszczenia baku??
Poprzeliczaj cisnienie paliwa z Barow na Mpa bo w tych jednostkach pamietam ile ma byc.A jestem zbyt leniwy zeby szukac tabeli przelicznikow

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
250 bar= 25MPa
420 bar= 42MPa
toyota gasła czesto w czasie jazdy, ostatnio coraz czesciej i dlugo trzeba bylo krecic zeby odpalic rano.i zostal wymieniony filtr paliwa, przeczyszczony zbiornik i zmieniony zawor na koncu liswy CR ( od strony przelewu)- to chyba jest zawor cisnieniowy?. na pompie jest jakis element przykrecany na 3 srubki( czy to jest zawór scv?)podpiety kostką elektryczną na 2 kabelki- on byl nie wymieniany.
a czy parametry wtryskiwaczy są dobre?
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 1 0.3 mm3
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 2 -0.6 mm3
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 3 -0.0 mm3
Objętość faktycznie wstrzyknięta cylindra 4 0.1 mm3

... bo 3 ma wartosc 0
  
 
dolaczam fotke co jak wyglada

nullimageshack

element 1(wkrecany)chyba zawor cisnienieniowy- zmieniony
element 2 nie wiem co to , moze zaworek zwrotny na pompie
element3(mocowany na 3 srubki) chyba zawor scv

[ wiadomość edytowana przez: krzysiekzaim dnia 2012-04-22 18:20:56 ][b]

[ wiadomość edytowana przez: krzysiekzaim dnia 2012-04-22 18:23:34 ][B]

[ wiadomość edytowana przez: krzysiekzaim dnia 2012-04-22 18:24:32 ]
  
 
Cytat:
2012-04-22 18:19:00, krzysiekzaim pisze:
dolaczam fotke co jak wyglada nullimageshack element 1(wkrecany)chyba zawor cisnienieniowy- zmieniony element 2 nie wiem co to , moze zaworek zwrotny na pompie element3(mocowany na 3 srubki) chyba zawor scv [ wiadomość edytowana przez: krzysiekzaim dnia 2012-04-22 18:20:56 ][b] [ wiadomość edytowana przez: krzysiekzaim dnia 2012-04-22 18:23:34 ][B] [ wiadomość edytowana przez: krzysiekzaim dnia 2012-04-22 18:24:32 ]


Dalej nie napisales dlaczego plukales zbiornik i wymieniales SCV?
byl gnoj w baku czy nie bylo???
Po pierwsze popraw masy z akumulatora na nadwozie i silnik .
Po drugie zdejmij wezyk z przelewu listwy czy nie sika tamtedy paliwo kiedy niechce zapalac ,jak sika to zdejmij wtyczke z zaworu przelewowego tego z dwoma pinami jak dalej sika wymien listwe.
Jak nie sika to zaslepiaj po kolei wtryski , ktorys moze sie wieszac na przelew , lub obserwuj przelewy z ktorego najwiecej tryska.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam, problem rozwiązany, wymieniona pompa i wtryskiwacze i problem zniknął. auto pali i jezdzi . Serdeczne podziekowania w rozwiazaniu tego problemu dla użytkownika Bigelektron.