Problem z odpalaniem nie ważne zimno/ ciepło COROLLA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Jak w temacie mam problem z odpaleniem swojej Rolki czasem trwa to nawet 20 sekund poprostu masakra samochodzik jest z 2004 silnik 1.4 D4d samochód nie może odpalić a jak chwyci to jakby nigdy nic zero dymienia zero innych objawów podczas jazdy poprostu nic. Na różnych forach słyszałem o filtrach więc wymieniłem. Rozrusznik o którym też krążą opowiadania wydaje mi się że kręci normalnie na kompie jeszcze nie byłem ale nic mi się nie świeci żadna kontrolka która miała by wskazywać że coś jest nie tak.

Proszę o pomoc i radę co najczęściej jest tego przyczyną BIGELEKTRON jak możesz podrzuć coś kiedyś trafiłeś bezbłędnie w YAW Sensor przy mojej rolce może teraz coś pomożesz będe wdzięczny wszystkim za pomoc

POZDRAWIAM
  
 
Wtedy jak nie moze zapalic , to zdejmij przelewy z wtryskow , odepnij wtyczki z wtryskow i krec przez 20-30 sekund rozrusznikiem,jezeli z ktoregokolwiek wtrysku z przelewu wycieka paliwo to jest do wymiany.
Jezeli z rzadnego to zdejmij przelew z listwy i wypnij wtyczke z zaworka nadmiaru -2 piny w kostce jezeli cieknie to listwa.
Jezeli nic nie ustalisz to napisz jakie wyniki ww testu.
  
 
Witam

Jasne że to zrobię tylko u nas paskudna pogoda więc może jutro ale mam pytanie czy jeśli byłyby to wtryski to nie powinna mi kopcić jakoś tak mi się kojarzy że gdy są uwalone wtryski samochód powinien kopcić ale może tylko mi się wydaje nie wiem czy nie zacznę od listwy zobaczymy. A z ten przewód przelewowy to jest ten krótki koło czujnika ?? Wiem że dziwne pytanie ale wolę sie upewnić

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2012-06-05 14:12:03, lirpio pisze:
Witam Jasne że to zrobię tylko u nas paskudna pogoda więc może jutro ale mam pytanie czy jeśli byłyby to wtryski to nie powinna mi kopcić jakoś tak mi się kojarzy że gdy są uwalone wtryski samochód powinien kopcić ale może tylko mi się wydaje nie wiem czy nie zacznę od listwy zobaczymy. A z ten przewód przelewowy to jest ten krótki koło czujnika ?? Wiem że dziwne pytanie ale wolę sie upewnić Pozdrawiam


Taki wezyk na opasce zaciskowej.
A wtryski nie kopca jak daja na przelew , bo ucieka cisnienie do przelewu a nie do cylindra.
  
 
Witam

Sorki że tak przez cały czas piszę ale właśnie musiałem wyjechać i o dziwo samochodzik odpalił normalnie potem zgasiłem wszystko ok i stąd nasuwa mi się pytanie resztę oczewiście sprawdzę ale u nas na dworze pada deszcz i przyszedł mi do głowy pomysł że może wina leży po stronie masy ponieważ wiem że rolki mają ciągłe problemy z zaśniedziałymi kablami co ty o tym sądzisz czy udzić się że to taka błachostka czy raczej nie robić sobie nadziei. Pozatym dziś jest chłodniej ale nie wiem już takie różne rzeczy chodzą mi po głowie bo czytałem o zaworze scv i nie wiem wiadomo każdy chciałby aby to nie były wtryski ale zobaczymy moje pytanie jest odnośnie tej masy jak sądzisz czy to wogóle jest możliwe samochód stoi pod chmurką mało nim śmigam bo mam służbowy w sumie od początku roku to może z 2 baki wyjeździłem może to ma jakiś wpływ. jeśli chodzi o masę to gdzie najczęściej nie ma styku jasna rzecz z Twojego doświadczenia

Pozdrawiam i dzięki za pomoc i sugestie na pewno wszystko sprawdzę
  
 
witam

robilem naraie tylko test listwa odpiolem przewod ten gumowy po prawej stronie oraz wypiołem wtyczke pod nim z dwoma pinami i po kreceniu zobaczylem ze silnik schlapany wiec chyba to tylko nie wiem czy nie mialem odpinac rowniez przelewow od wtryskow czy tylko tak wystarczy? moje pytanie jest rowniez takie czy http://allegro.pl/yaris-07r-1-4-d4d-listwa-wtryskowa-0445214133-i2397374516.html ta listwa bedzie dobra domojego samochodu bo chyba yaris ma taki sam silnik prosze Bigelektron o pomoc.

pozdrawiam Piotrek
  
 
Cytat:
2012-06-06 08:30:29, lirpio pisze:
witam robilem naraie tylko test listwa odpiolem przewod ten gumowy po prawej stronie oraz wypiołem wtyczke pod nim z dwoma pinami i po kreceniu zobaczylem ze silnik schlapany wiec chyba to tylko nie wiem czy nie mialem odpinac rowniez przelewow od wtryskow czy tylko tak wystarczy? moje pytanie jest rowniez takie czy http://allegro.pl/yaris-07r-1-4-d4d-listwa-wtryskowa-0445214133-i2397374516.html ta listwa bedzie dobra domojego samochodu bo chyba yaris ma taki sam silnik prosze Bigelektron o pomoc. pozdrawiam Piotrek


A zaslepiles ten wezyk czy tylko go zdjales?Z czego chlapalo z listwy?
  
 
Hej, a da radę sprawdzić jakoś przelewy w 2.0 D4D ?

Patrząc na silnik, nie widziałem przelewów jak w innych dieaslach.
Bigelektron jakbyś mógł zaznaczyć na fotografii silnika co trzeba odłączyć...

Silnik Avensis 2.0 D4D
  
 
Cytat:
2012-06-08 08:17:22, mkt pisze:
Hej, a da radę sprawdzić jakoś przelewy w 2.0 D4D ? Patrząc na silnik, nie widziałem przelewów jak w innych dieaslach. Bigelektron jakbyś mógł zaznaczyć na fotografii silnika co trzeba odłączyć... Silnik Avensis 2.0 D4D


I nie zobaczysz bo sa pod deklem.
Mozna sprawdzic wiele ale trzeba miec tester Toyoty zaslepke na wtryski i troche praktyki ... troche duzo praktyki
  
 
Cytat:
2012-06-09 20:20:25, Bigelektron pisze:
I nie zobaczysz bo sa pod deklem. Mozna sprawdzic wiele ale trzeba miec tester Toyoty zaslepke na wtryski i troche praktyki ... troche duzo praktyki



Szkoda że mam tak daleko, bo bym podjechał na diagnozę.
Chyba że znasz kogoś kompetentnego w Lubelskim, kto dysponuje testerem Toyoty i wiedzą jak sprawdzić te przelewy bądź zawór na listwie CR.
Z poprzedniej diagnostyki wywnioskowałem jedynie, że ciśnienie gdzieś ucieka..
  
 
Witam

U mnie jak na razie wszystko mineło okazało się ze problem tkwił w czymś innym. Nie powiem ze gdyby nie BIGELEKTRON pewnie zapłaciłbym dużo za różnego rodzaju diagnozy. Okazało sie że przy sprawdzaniu trysków zobaczyłem iż przewody są lekko przetarte stwierdziłem więc że je zaizoluje aby nie przetarły się do końca i o dziwo wszystko chodzi jak trzeba. A wracając do sprawdzenia mojej listwy to faktycznie aż wstyd się przyznać nie zaślepiłem i stąd tak dożo ropy przeciez wtryski nadal dawały no ale cóż zdaża się.

Pozdrawiam LIRPIO