[mkVI]jakie są objawy padniętego mechanizmu różnicowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.
mam problem. otóż jakiś czas temu wyczułem lekkie poszarpywanie, o jeździe bez wciskania pedału gazu nie wspominam, bo to nie było możliwe. lekarstwem okazało się lekkie wciskanie gazu i wtedy taka jazda była możliwa. wczoraj nawet to wciskanie gazu nie pomagało.
dziś natomiast zaczęło to już przeradzać się w mocne szarpanie, obojętnie czy to przy skręconych kołach, czy to na wstecznym... tak jakby bieg miał wyskoczyć i do tego słychać jak koła "zrywają" przyczepność... odgłos jest taki jak w BMW z zaspawanym mostem przy skręcie...

czy to może być padający/padnięty mechanizm???
  
 
podnies 1 kolo i sprawdz czy da sie nim obracac , czy mechanizm roznicowy nie jest zablokowany
  
 
wszystko jasne... nie czekając na odpowiedzi zszedłem do garażu i zacząłem działać... no i rzeczywiście padł mechanizm różnicowy... bo kiedy podniosłem auto z jednej strony, to nie mogłem kręcić kołem, w pewnym momencie zablokowało i koniec... natomiast później z uniesionymi dwoma kołami, na biegu, mogłem kręcić jak chciałem...
  
 
Cytat:
2012-07-01 22:37:21, lukas1986 pisze:
bo kiedy podniosłem auto z jednej strony, to nie mogłem kręcić kołem,


Na wlaczonym biegu??
  
 
U mnie jak padl mechanizm do podczas jazdy byly szarpniecie cos jak by blokowalo.
  
 
Cytat:
2012-07-01 23:26:17, Seba pisze:
Na wlaczonym biegu??



nie na luzie...

deny u mnie to samo... podczas jazdy co jakiś czas szarpało... później już tak zaczęło blokować, że w pewnym momencie czułem jak mnie ściąga


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2012-07-02 12:23:59 ]