[Ogólne]Pęcherzyki powietrza na bagnecie oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam , od kilku dni jak rano odpalam auto to silnik nierowno pracuje ,dusi sie i gasnie jak nie dodam gazu, a gdy dodaje gazu to obroty wchodza ale nierowno ikopci na niebiesko , po 2 min jest ok, zauwazylem tez , ze ubylo troche plynu chlodniczego , oraz to ze sa pechezyki powietrza na bagnecie, dodam jeszcze ze mam wlnieta uszczelke,(chyba pod przepustnica ,nie jestem pewien),prosze o pomoc ,dziekuje pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-06-29 18:14:33 ]
  
 
zobacz pod korkiem wlewu oleju,jak sie robi ,,majonez,,to uszczelka i plyn dostaje sie do silnika a skoro wiesz ze masz peknieta uszczelke to na co jeszcze czekasz i ci chcesz wiedziec chyba to ze w koncu ci silnik sie zatrze

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
  
 
Cytat:
2012-06-29 09:38:00, michno45 pisze:
zobacz pod korkiem wlewu oleju,jak sie robi ,,majonez,,to uszczelka i plyn dostaje sie do silnika a skoro wiesz ze masz peknieta uszczelke to na co jeszcze czekasz i ci chcesz wiedziec chyba to ze w koncu ci silnik sie zatrze

dzis rano sprawdzilem olej i nie bylo pechezykow auto odpalilo normalnie uszczelka dalej peknieta ta pod obudowa filtra powietrza , czy to przez to?
  
 
Lepiej przyjrzyj się uszczelce pod głowicą zresztą Michałowi o to raczej chodziło.
  
 
Cytat:
2012-06-29 10:03:07, SEGE pisze:
Lepiej przyjrzyj się uszczelce pod głowicą zresztą Michałowi o to raczej chodziło.


a jak można się jej przyjrzeć, do tego raczej trzeba ściągać głowice.
  
 
Cytat:
2012-06-29 12:15:17, snuffy pisze:
a jak można się jej przyjrzeć, do tego raczej trzeba ściągać głowice.



Przyjrzyj się = zwróć uwagę = zainteresuj się

To miałem na myśli, trochę nie jasno napisałem sorry
  
 
Również dziwne są takie rady, "przyjrzyj się" Zdejmij głowice i pooglądaj uszczelkę

Generalnie, majonez pod korkiem to zaden dowód, wystarczy kiepski olej i krotkie trasy a wilgoć ktora nie zdąży odparowac stworzy własnie taki majonezik, polecam zagłebić sie w temat.
Pęcherzyki na bagnecie swiadczą o pienieniu sie oleju lub czasem o zawartosci płynu, czy też zawilgoceniu komory.

Jedz do kogos niech Ci posprawdza kilka rzeczy, zawartość co2 w zbiorniczku, po tym można juz w 99% stwierdzić czy jest zuszczelką ok czy nie. Czasami uszczelka potrafi strzelić tak że kanał wodny nie bedzie miał styczności z komorą spalania, wtedy oczywiście taki test nic nie da.

Jesli auto stabilizuje sie po chwili to trudno tu stwierdzic uszczelke, a zanik jakiejś małej ilosci płynu to czasem rzecz normalna, gdzieś jakiś mały przeciek ktory ujawnia sie tylko podczas wysokiej temp.

Niebieski dym po postoju nocnym lub dłuzszym swiadczy o juz wyeksploatowanych uszczelniaczach zaworów rzecz normalna, wystarczy sciagnać kolektor ssacy czy wydechowy i zobaczysz który trzon zaworu jest mokry (to tak jak byś chciał sprawdzić przed demontażem głowicy i kosztami 500 zł)
Uszczelniacze to koszt kilkudziesieciu zł, głowicy sie do tego nie sciaga.

Oraz wymien uszczelke o ktorej wspominasz bo po to ona jest zeby uszczelniać a nie żeby była pęknięta, to na poczatek.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:08:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:08:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2012-07-01 15:09:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: metis dnia 2012-07-01 21:15:26 ]