[Mk7] Gasnie po wymianie wieloklinowego paska.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Powymianie paska wieloklinowego autko gasnie na postoju.
I inna sprawa mnie ciekawi.

Trójkąt zaznaczony na zdjeciu na czerwono nie obraca sie cały czas tylko przeskakuje 1/2 /1/2/12 , ale koło zaznaczone na niebiesko obraca sie cały czas plus skacze napinacz delikatnie. Czy moze byc to spowodowane tym ze pasek jest zaciasny?
  
 
To koło jest od sprężarki klimatyzacji, przy wyłączonej klimie ten trójkąt powinien stać w miejscu, a koło powinno się obracać. Przy włączonej klimie koło powinno się obracać razem z trójkątem.
  
 
No to cos juz wiem Dzieki stary
  
 
Po 1 - nie bardzo rozumiem co oznacza, że trójkąt zaznaczony na czerwono przeskakuje 1/2 1/2 1/2.

Po 2 - poprawcie mnie jeśli się mylę, ale napinacz paska nie powinien "skakać" - jakieś minimalne wahania owszem, ale nie powinno być to jakoś specjalnie odczuwalne.
  
 
Pasek nie ma nic wspólnego z gasnieciem i nie jest to jego wina. Albo to przypadek że akurat zje...o sie cos w tym akurat momencie, albo przy wymianie została odłaczona któraś wtyczka badz coś zostało przez przypadek zruszone, urwane. Co do koła to jak wyżej trujkąt w srodku ma stac przy wyłaczonej klimie (kompresorze) a kręcic sie razem z kołem jak właczysz A/C.

Co do napinacza to min imalne jego drgania są zjawiskiem normalnym, drgania paska, wypracowana juz troche spręzyna napinacza itp. Minimalnie może skakac można to zauwazyć niektórych silnikach.
  
 
Sprawa sie rozwiązała sama po przejechaniu dosłownie 150km. Pracuje wszystko normalnie
A z tym skakaniem trójkąta chodziło mi o to ze przekrecał sie o 1/2 obrotu i przerwa znowu 1/2 obrotu i przerwa. Wydaje mi sie ze to była wina tego ze ja troche brykałem bez paska