Czasem nie zapala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z moim Espero(1500 16V 96r LPG
) czasem nie zapala.... tzn.
kiedy zimny zawsze zapala na "na dotyk" .ale kiedy jest ciepły czasem nie zapali... (nie wiadomo kiedy) skręcę akumulator do zera i nie zapali,ale kiedy startuję tylko kilka obrotów rozrusznika to za któryś tam n-tym razem,czasem za 40-stym, zapali i wtedy mogę nawet 1000km przejechać i jest OK,ale kiedy zgaszę silnik to nie mam pewności czy zapali.Wymieniłem aparat zapłonowy i cewkę,co prawda ze szrotu,ale objawy nie zmieniły się.
Proszę o poradę,może ktoś miał podobne objawy.
  
 
może immobilajzer blokuje ?
  
 
Kolego przyczyn może być wiele.
-Układ zasilania paliwa
-Układ elektr.
-Układ zapłonowy.
Rozpisałem to bardzo ogólnie ale trzeba brać to pod uwagę wszystkie te elementy i wykluczać pokolei podzespoły lub części.
Ja do dzisiaj mam problemy z odpalaniem na benzynie i w moim wypadku na 99% jes uszkodzona pompa paliwa. Na LPG w trybie awaryjnym odpala zawsze bezproblemowo więc układ elektr. i zapłonowy jes ok tylko z paliwem jest coś nie tak. Wymieniałem w układzie pal. filter, regulator ciś. paliwa i bez efektów. Ciekawostką jest że po za tankowaniu tak mniej więcej połowy zbiornika Pb przez chwilę odpala od strzała a puźniej objawy sukcesywnie wzrastają. Jeżeli bedziesz brał się za przeglądanie poszczególnych układów to bedę starał się Ci pomóc bo przechoddziłem to samo.
Powodzenia
  
 
A kable WN wymieniałeś?
  
 
a którą cewkę wymieniłeś ??
  
 
Miałem tak. Jak będziesz kręcił rozrusznikiem to obserwuj wskazówkę obrotomierza. Powinna się lekko podnieść a jeżeli nawet nie drgnie to znaczy że immo blokuje.
W moim przypadku uszkodzona była cewka od immobilizera przy stacyjce (objawy były podobne).
A to że po uruchomieniu silnika wszystko jest w porządku i możesz przejechać wiele kilometrów wynika z tego że kod z kluczyka odczytywany jest tylko raz w momencie włączenia zapłonu.

[ wiadomość edytowana przez: wacek99 dnia 2012-08-13 22:56:39 ]
  
 
szadu jak to jeszcze boli to wymień/ sterownik prawy przedni słupek razem z immo.+ kluczyk do kpl./ Kluczyk od innego strownika umieścisz w sewce, dlatego rozruch będzie starym kluczem i będzie palił ile tylko wlejesz. siema.