Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2013-05-07 21:32:17 Ja bym sprawdził ciśnienie na cylindrach na rozgrzanym silniku .Moim zdaniem jego brakuje dlatego masz kłopot z odpaleniem . |
Rafi1974 Escort Driver Ford Escort Cabrio m ... Poznań, Oleśnica | 2013-05-07 22:21:27 Wymieniałem elektrozawór i kosztował mnie 120 pln, choć myślę, że u Ciebie to nie wina elektrozaworu. Ja miałem problemy ze zgaszeniem silnika, właśnie przez zepsuty elektrozawór. |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2013-05-07 22:47:21 jak na zimnym dobrze pali a na ciepłym nie , to albo kompresja słaba albo pompa się rozszczelnia pod wpływem temp. jak jest silnik gorący to polej pompę zimna woda i zobacz czy zapali szybciej |
Marcin91 Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Ostrów Wielkopolski | 2013-05-08 10:38:15
dokładnie tak jak mówi Mikatt, polej pompe wodą, jak zapali to znaczy że pompa kaputt... |
adams_pl Escort Chlebczyn/Siemiatycze | 2013-07-10 15:22:36 Przylaczam sie do problemu. Zaprowadzilem essa do mechanika... Ten cos posztural trochę podrapal sie po głowie. Odpial mi biały kabelek z pompy wtryskowej (lucas). Był połączony taśma izolacyjna bo to moja druga pompa. Teraz essi pali i na ciepłym i na zimnym jest szybszy trochę sztywniej pracuje tylko jest inny problem... Odpalajac na zimnym kopci na niebiesko aż strzałka temp dojdzie do normal... Mam wypieprzone poduszki pod silnikiem więc trzęsie ale po odpieciu tego kabla buja fordem jak pijanym chlopem na zabawie... Podobno może dymic przez to ze elekt. zawór kata wtrysku daje za dużo paliwa może to w nim jest przyczyna |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2013-07-10 21:37:18 Myśle że to co odpiął mechanik to właśnie elektrozawór kąta wtrysku i w nim może być problem. Objawy są przeważnie takie jak piszesz. Jak masz ten kabelek podpięty to jaki jest problem? Druga sprawa - zobacz gdzie ten kabel prowadzi. Elektrozawór kąta wtrysku jest z przodu pompy na dole i wychodzą z niego dwa białe przewody. |
adams_pl Escort Chlebczyn/Siemiatycze | 2013-07-10 22:45:44 Objawy po podłączeniu są takie ze na zimnym silniku kręci długo ale zapala a na ciepłym kręci i nie zapala wcale. Kabelki prowadzą do czegos co przypomina środek kinder niespodzianki od mojego wychodzą akurat czerwone ale jak pisałem to druga pompa od silnika przewody idą białe tak jak piszesz |
b0gdan Sympatyk FEFK sm | 2013-08-18 17:55:39 Witam Panowie jak tu wcześniej podpowiadano o polewaniu wodą pompy to sprawa wygląda następująco, jak gdzieś jechałem i była potrzeba gaszenia silnika i za chwile jechania dalej to owszem polewałem wodą i bez problemu można było uruchomić, przyznam się szczerze że silniki tego typu są wytrzymałe i odporne na różne eksperymenty, ja też eksperymentuję na nim tzn. jeżdżę na czym się tylko da, od pewnego czasu jeździłem na orężadzie i na tym doświadczyłem problemów z rozruchem gorącego silnika nie było to od razu oczywiście, wyjeździłem około 1000 litrów i dopiero to się zaczęło dziać, druga sprawa to to że nie było potrzeby lać-chłodzić całej pompy, tylko sam ten elektrozawór, po nim lałem cieniutkim strumyczkiem i po schłodzeniu dało się uruchomić silnik, nie dawno była promocja na rzepak w biedronce skorzystałem i poszedłem zatankować do biedronki miałem sucho w baku więc wlałem dwie butelki o dziwo po przejechaniu kilkunastu kilometrów na rozcieńczonym rzepaku z resztkami orężady, po zgaszeniu silnika i chęci odpalenia za chwilkę bez schłądzania elektrozaworu, dało się uruchomić, na chwile obecną nic nie grzebałem przy elektrozaworze, już go niezchładzam, jak zalewam dwadzieścia orężady to dolewam 3literki rzepaku i jak narazie wszystko działa bez zarzutu,
ktoś wcześniej wspominał ze powodem tych problemów z silnikiem, opisanych na początku, jest kiepska kompresja czy padająca pompa paliwa, jak się okazuje pompa jest szczelna na chwile obecną, kompresja??? była i jest, jak wciskam pedał gazu to czuję jak ciągnie i nie ma problemu z przyspieszeniem, delikatnie czuć frytkami problem jak już to leży właśnie w tym elektrozaworze kąta wtrysku, który prawdopodobnie albo wymienię przed zimą albo go rozbiorę, bo jest też taka możliwość, na razie jeżdżę na takich eko dodatkach podczas polewania tego zaworka wodą zaobserwowałem też ze jak się go polewało wodą to odzywała się czerwona dioda immo koło zegara, zaczynało być widać pulsowanie , a tak to w ciągu dnia nie widać tego, wydawać by sie mogło ze wogóle nie pulsuje, po zaciemnieniu widać że jednak delikatnie słabo miga ta dioda pozdrawiam |
patryk24729088 Escort Driver Ford Escort Kombi Waliszew/Kutno | 2013-08-18 22:15:22 Jak chcesz pojeździć bez remontów to nie lej byle czego. Pompa może i szczelna ale jak ja potem rozbierzesz to sie zdziwisz. |