Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
seni24fal LOB SYMPATYK 2 Senatory i Oma B Mielec/Bergen | 2012-10-15 21:34:26 Witam!
Nastał czas noworocznych postanowień. Nie pale, zaczynam biegać i takie tam przekładam na 2014. 2013 będzie rokiem mocy Decyzja zapadła, przelew do Polski poszedł. Kompresor który ma zawitać pod maską to Eaton M112 (leży już w garażu). I tu już pierwsze pytanie czy właściwy? Wstępne googlowanie pokazało, że najlepszy byłby M90 bo mapy ma najbardziej pasujące do c30se, ale ktoś tylko bąkną o tym gdzieś na forum więc przydała by się konkretna opinia. Plan jest taki by mechanike ogarnąć w Mielcu, a po strojenie ruszyć w Polskę. I tak: - kto i gdzie jest to w stanie wystroić? - jakie ECU zapodać? - jakie wtryski ? (wstępnie myślałem z SAAB'a) - seryjna przepustnica? - co z przepływką? - jak najlepiej odprężyć motor? Doładowanie w granicach 0,5-0,7 bara. Czekam na ciekawe propozycje (nawet te najbardziej śmiałe). Pozdrawiam! Rafał [ wiadomość edytowana przez: seni24fal dnia 2012-10-15 21:44:50 ] |
seni24fal LOB SYMPATYK 2 Senatory i Oma B Mielec/Bergen | 2012-10-16 20:23:03
|
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-10-16 21:53:16 |