Kompresssssssor c30se.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Nastał czas noworocznych postanowień. Nie pale, zaczynam biegać i takie tam przekładam na 2014. 2013 będzie rokiem mocy
Decyzja zapadła, przelew do Polski poszedł. Kompresor który ma zawitać pod maską to Eaton M112 (leży już w garażu). I tu już pierwsze pytanie czy właściwy? Wstępne googlowanie pokazało, że najlepszy byłby M90 bo mapy ma najbardziej pasujące do c30se, ale ktoś tylko bąkną o tym gdzieś na forum więc przydała by się konkretna opinia.
Plan jest taki by mechanike ogarnąć w Mielcu, a po strojenie ruszyć w Polskę. I tak:
- kto i gdzie jest to w stanie wystroić?
- jakie ECU zapodać?
- jakie wtryski ? (wstępnie myślałem z SAAB'a)
- seryjna przepustnica?
- co z przepływką?
- jak najlepiej odprężyć motor?

Doładowanie w granicach 0,5-0,7 bara.
Czekam na ciekawe propozycje (nawet te najbardziej śmiałe).
Pozdrawiam!
Rafał

[ wiadomość edytowana przez: seni24fal dnia 2012-10-15 21:44:50 ]
  
 
Cytat:
2012-10-15 21:34:26, seni24fal pisze:
2013 będzie rokiem mocy (...) Czekam na ciekawe propozycje (nawet te najbardziej śmiałe).



swapuj saaba, 400KM czeka, szlak po małych korektach masz w sumie przetarty.

na moje oko oszczędzisz lekko z 10k pln plus "choroby wieku dziecięcego"...
  
 
Cytat:
2012-10-16 00:29:47, 7gsi pisze:
swapuj saaba, 400KM czeka, szlak po małych korektach masz w sumie przetarty.

Saaba? Rozwiń myśl.
  
 
Cytat:
2012-10-16 20:23:03, seni24fal pisze:
Saaba? Rozwiń myśl.



rozwijam
sap