Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-03-04 20:28:35 Witam
Ciągle walczę z problemem odpalania. Rano nigdy nie odpali od razu, trzeba kręcić kilkukrotnie po kilkanaście sekund i dopiero odpali (albo i nie). A jak nie odpali, to 5min. później odpala. Wymieniona cewka WN, kopułka, palec, przewody, świece, pompa paliwa, filtr paliwa. Podczas kręcenia nawet nie próbuje załapać, wskazówka obrotów leży nieruchomo. Jak już odpali, to jeździ dobrze i na benzynie i na gazie. Jak jest temperatura na plusie, to na gazie startuje bez problemu. Jakieś jeszcze sugestie? Aktualnie jestem kilka dni w Warszawie, więc nie mam możliwości długiego grzebania pod maską, ale jak wrócę, to chciałbym wreszcie dojść do ładu z tym odpalaniem Pozdr. |
pochlast Espero 1,8 CD [LPG] Legnica | 2013-03-06 20:41:40 |
wacek99 Klubowy Weteran A8 4,2l Kraków | 2013-03-07 23:11:08 Identyczne objawy daje uszkodzona cewka od immo przy stacyjce. |
slawek_p Klubowy Weteran Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2013-03-11 17:56:49
ale widzę że się jakoś poprawiłeś [ wiadomość edytowana przez: slawek_p dnia 2013-03-11 17:58:15 ] |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-03-11 19:55:42 Problemem (chyba) okazała się słaba masa na cewce WN. skorodowało połączenie cewki z nadkolem. Przeczyściłem i dla pewności dodałem dodatkowy kabel od razu na minus w akumulatorze. Jak zrobi się cieplej, to poprawię masy w całym aucie.
Nową cewkę WN też zamówiłem, tak samo kopułkę i palec, bo lekko szarpie. Pozdr. |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2013-03-11 19:58:08 masy w całym aucie ? Czyli które ? może sa jakieś o których nie wiem |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2013-03-12 18:17:58
Jeszcze nie wiem gdzie są wszystkie, poszukam w książce o espero Na pewno jest jedna za lewą lampą, i jakaś pewnie do silnika idzie poza tym chyba w bagażniku jakaś jest (?) Pozdr. |
mib Daewoo Espero Warszawa | 2013-03-16 11:42:29 Jeśli będziesz poprawiał masy, to polecam:
1. Elektrosol 2. ISOL 3. Smar przewodzący miedziany Pierwszy to stary, ale sprawdzony środek (ja osobiście uważam, że jeden z najlepszych) do czyszczenia zabrudzonych, ,zaśniedziałych styków. Stosuje go od lat, zarówno w elektryczne połączenia śrubowe, kostki połączeniowe i także przełączniki. Czasem, ale tylko czasem, stosuję go jako środek doraźny(gdy potrzebuje zrobić coś na szybko. Normalnie jednak stosuję jako środek czyszczący, a potem wypełniam połączenie smarem miedzianym. Pod śruby przykręcające masę daję zawsze podkładkę zębatą. Po wykonaniu połączenia zalewam ISOLEM. Zresztą ISOL przydaje się również na zabezpieczenie cewki WN, kopułki. Wszystkie preparaty można znaleźć w necie i są stosunkowo niedrogie. Wykonanie dodatkowych połączeń przewodowych punktów podłączenia masy, to w starszym samochodzie bardzo dobry pomysł, tylko, że pracochłonny. Stosowałem tę metodę już nie raz. Może nie trzeba wszystkiego do razu, tylko stopniowo, to co szwankuje. Pozdrawiam |