Pasek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,panowie potrzebuje porady,mianowicie jaki rozrząd do toyoty cariny e 1995 1.6 model AT 190 L silnik 4A-FE 16v Ma przejechane 230 tys. bardzo proszę o poradę.Pozdrawiam.
  
 
o co ci dokładnie chodzi o firmę czy nr części , bo jak bedziesz w sklepie to ci wszystko dobiorą ciężko jest się pomylić jedna rolka jeden pasek i tyle
  
 
powitać,kolegę mam założony pasek firmy JC PRZEJECHANE u mnie ok 60 tys. auto sprowadzone z Niemiec,stan ok.silnik bezkolizyjny 3 lata jeżdżone bez żadnych zrywów ale nie wiem czy luz jest nie za duży na pasku.najlepsze paski to chyba firmy mitsuboshi .proszę o odpis.pozdrowionko.
  
 
Cytat:
2012-12-28 23:16:21, Hydrograf pisze:
powitać,kolegę mam założony pasek firmy JC PRZEJECHANE u mnie ok 60 tys. auto sprowadzone z Niemiec,stan ok.silnik bezkolizyjny 3 lata jeżdżone bez żadnych zrywów ale nie wiem czy luz jest nie za duży na pasku.najlepsze paski to chyba firmy mitsuboshi .proszę o odpis.pozdrowionko.


Oryginalny pasek Toyoty to Unita a nie to co pisza i powtarzaja z uporem oszolomy na allegro.
  
 
Cytat:
2012-12-28 23:37:26, Bigelektron pisze:
Oryginalny pasek Toyoty to Unita a nie to co pisza i powtarzaja z uporem oszolomy na allegro.



Może do nowszych modeli. U mnie jak na razie oba paski z ASO miały logo Mitsuboshi.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2012-12-28 23:42:33, Perzan pisze:
Może do nowszych modeli. U mnie jak na razie oba paski z ASO miały logo Mitsuboshi. Pozdro.


Costy? nawet w starym Lexusie ostatnio wyciagnalem Unite.Ale nie upieram sie No chyba ze to jakies ASO z tych co juz niema autoryzacji i tez jada na Allegro
  
 
Pozdrowienia dla kolegi i dzięki za podpowiedź!
jeszcze jedna prośba odkręcając osłonę paska jak sprawdzić jego luz.
Pasek wygląda na dobry, żadnych pęknięć ani zaolejeń.kręcąc w prawo luzu niby nie ma,ale cofając w lewo luz jest,rozumiem że rolka napinająca ze sprężyną cofa się lub sprężyna jest wyciągnięta.drugą rolkę też się wymienia ?paska nie słychać nie wali o obudowe ale jakby przeskoczył na ząbkach?4A FE to silnik prawdopodobnie bezkolizyjny.proszę o odpis. pozdr.
  
 
Cytat:
2012-12-29 19:07:15, Hydrograf pisze:
Pozdrowienia dla kolegi i dzięki za podpowiedź! jeszcze jedna prośba odkręcając osłonę paska jak sprawdzić jego luz. Pasek wygląda na dobry, żadnych pęknięć ani zaolejeń.kręcąc w prawo luzu niby nie ma,ale cofając w lewo luz jest,rozumiem że rolka napinająca ze sprężyną cofa się lub sprężyna jest wyciągnięta.drugą rolkę też się wymienia ?paska nie słychać nie wali o obudowe ale jakby przeskoczył na ząbkach?4A FE to silnik prawdopodobnie bezkolizyjny.proszę o odpis. pozdr.


Jaką drugą rolkę jak jest jedna ? No chyba że 4AFE jest inne w budowie od 7AFE , przyglądałem się dokładnie i jak dla mnie taka sama budowa .Luzy podane masz w książce lub na forum osbiście robie to na wyczucie , skąd wymyśliłeś to przeskoczenie paska ?Jeżeli rolka nie huczy pasek nie spękany to jak ma pęknąć ? Teoretycznie napinacz powinno się regulować co 10 tys bo jest mechaniczny ale u mnie ma już 130 tys bez reg. i żyje