[MKVII] przekładka/montaż układu wspomagania kierownicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie znalazlem na forum a więc stąd moje pytanie ...

starszy ma escorta ze wspomaganiem MKVII '95 1.4 benzyna
i chyba szykuje mu się jakaś zmiana MKVII '96 1.3 benzyna
ale ten z 96 nie ma wspomagania, czy ktos zakladał wspomaganie? robił przekładkę? jak to wygląda? zadanie jest ciężkie do wykonania?
czy istnieje konieczność przeniesienia całego układu kierownicznego? kompletnego?

!!?? czy przeróbka wiąże się z wymianą przekładni kierowniczej??!!
Bo jeżeli tak to wtedy wchodzi w grę demontaż całego "wózka" przedniego zawieszenia ?!

będę wdzięczny za wskazówki

ps. chyba od jakiegoś czasu występuje problem z szukajką, jakieś zmiany na forum się szykują?


[ wiadomość edytowana przez: trifoglio dnia 2011-10-25 09:50:38 ]

[ wiadomość edytowana przez: trifoglio dnia 2011-10-25 11:34:07 ]
  
 
sorki za podbicie tematu
ktoś realizował takiego moda?
  
 
Przy silniku 1.3B w Escorcie nie występowało wspomaganie kierownicy.
Nie przełożysz także z 1.4 do 1.3 bo nie będzie pasować

Jak się uprzesz, to możesz zainstalować wspomaganie z Ford'a Ka, w tym modelu przy silniku 1.3 było wspomaganie, ale.... to męczarnia dla tego silnika więc radzę sobie odpuścić, a lepiej to poszukać jakiegoś Esa z Zetec'iem pod maską
  
 
E tam męczarnia. Największe opory obciążenie jest na postoju, w tedy może sobie pracować.

Magiel musisz przełożyć a łatwe i przyjemne to nie jest.

Pompa z 1.4 nie podejdzie chyba że jakoś dorobił byś mocowanie.

Nie wiem jak w 1.3 czy w ogóle ma mocowania do pompy w bloku i czy bardzo różni się od 1.3 w ka.
Ale zapewne potrzebny by ci był napinacz, dłuższy pasek.
  
 
dzięki za cenne wskazówki
a więc mod nie wypali :/
  
 
podepne sie
jestem wlasnie w trakcie zakładania wspomagania do mego oriona 1.8 16v w ktorym nie bylo wspomy. Magiel załozony i wlasnie tu mam problem nie wiem jak podlaczyc przewody do magla i mecze sie juz 1godz... jest ten krotki metalowy z takim uchwytem na przewod do trzymania drugiego przewodu tego dluzszego i w ktory otwor wkrecic bo sa 2 i w jaki sposob?
z gory dzieki za info
  
 
Jeśli chodzi ci o otwory w maglownicy to przewody są tak skonstruowane że nie da się ich odwrotnie zapiąć.

A pompa to wiadomo, tam gdzie wkręcane to zasilanie magla, tam gdzie na opaskę to płyn od zbiornika.
  
 
człowieki mam kolejny problem zamontowalem wspome wszystko poskrecalem nic nie cieknie itp ale wspomy brak. Plyn zalany odpowietrzalem uklad tak jak pisalo w ksiazce napraw essa i nic :/ co mozna by jeszcze zrobic sprawdzic by zaczelo to wkoncu banglac??
  
 
Odpowietrzałeś... ale pytanie czy odpowietrzyłeś... I jaki płyn zalałeś?
  
 
Cytat:
2013-02-01 00:18:43, PiEkU pisze:
człowieki mam kolejny problem zamontowalem wspome wszystko poskrecalem nic nie cieknie itp ale wspomy brak. Plyn zalany odpowietrzalem uklad tak jak pisalo w ksiazce napraw essa i nic :/ co mozna by jeszcze zrobic sprawdzic by zaczelo to wkoncu banglac??



Też mi początkowo nie działało, wkurzyłem się i pojechałem trochę poszaleć - wspoma ruszyła
  
 
no to popaczam dzisiaj co tam jest nie tak, a co do plynu to VENOL Dextron ATF II.
  
 
po prostu pokrec kierą i ew. zrob to na odkreconym korku
  
 
Trzeba kilka razy do oporu pokręcić kierownicą. W lewo i prawo. Powinno trochę ubyć płynu. Który należy uzupełnić.
  
 
I jak? zadziałało już?