[OGÓLNE]Dobranie kompa do cabrio mk6 94r 1.6 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie.

Przypadkowo nabyłem takie cabrio, które niestety nie odpala - właściciel twierdzi że to skrzynka bezpieczników ale z kompem tez było coś kombinowane bo w aucie leżały już 3.. Nie jestem też pewny który był oryginalnie w tym aucie..

Jak dobrać kompa do tego silnika? Najlepiej żeby nie miał immo ale ważniejsze żeby po prostu odpalił..

Słyszałem że dobór zależy od tego czy w aucie jest zewnetrzny edis4.. Tu go chyba raczej nie ma..



[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2013-02-09 21:33:27 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-02-18 12:37:02 ]
  
 
jak nie masz edisa przy zbiorniczku płynu do spryskiwaczy to moj komp Ci podejdzie, tylko że on z imo ...
  
 
no wlasnie nie mam:




A immo w tym aucie powinno być w kompie czy jest zewnętrzne? Bo doczytałem że były różne..

Jeśli masz do tego kompa kluczyki a przynajmniej transpondery z nich to bede zainteresowany i chcialbym spróbowac..
  
 
Wydaje mi się że to jest ori komp:

Kwestia gdzie jest immo bo ono też może być problemem i czy jak zmienie kompa wraz z transponderami w kluczykach to zadziała..?
  
 
hmmm, chyba najprostszym sposobem aby dowiedzieć się czy twoje cabrio ma imo, będzie zdjęcie obudowy stacyjki i sprawdzenie czy na stacyjce znajduje się "coś". to coś nazywa się pętlą imo
  
 
ale ja wiem że ma immo, ma pętle przy stacyjce i diode przy zegarku.

Tylko czy wystarczy że wsadze kompa bez immo?
Albo kompa z immo od dawcy i bede mial tez transpondery z kluczykow?

czy jest jeszcze jakis modul posredni?
  
 
jak robiłem swapa, to komp bez imo był i wszystko działa dobrze. Diodę od imo mam, ale nie świeci ona, bo mam kompa bez imo. Żadnych kluczyków nie potrzebowałem zmieniać itp. Sam komp bez imo i po problemie .
  
 
po prostu wyczytałem ze były wersje z zewnetrzym modulem immo "pats" i wtedy trzeba też obejsc ten sterownik..
  
 
Nie trzeba. Ja mam PATS i cuda wianki - wrzuciłem kompa z mondka bez immo i działa bez żadnego "ale". Po miganiu diody powinno się dojść do tego, który komp jest od tego auta, ale jak ona miga w takim momencie to za diabła nie pamiętam... Masz 3 kompy i jeśli wszystkie 3 mają wewnętrzny EDIS to może uda się to wyłapać - w końcu na dwóch kompach będzie migało inaczej niż na tym jednym prawidłowym Jak nie wiesz czy kompy mają zintegrowane EDIS'y czy nie i nie będziesz mógł tego na necie znaleźć, zdejmij obudowę. Od razu widać układ oznaczony EDIS jeśli jest zintegrowany.
  
 
pokaż numery seryjne pozostałych kompów albo chociaż je tu przepisz.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
sorry poprtawka są 2 kompy.


jeden to ten z tego auta ale albo sam komp jest uwalony albo uwalilo sie immo - ma wbudowanego edisa.

drugi komp jest z mk7 - sądzac po numerach.. jest to eec-IV czyli niby mogłby być dobry ale ma immo a ja nie posiadam transpondera..
  
 
Napisz do czapy, miał sporo kompów na sprzedaż za bagatelne kwoty ale może coś utargujesz.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cabs odpalony

Okazało się że oprócz trafionego kompa było namieszane we wiązce - ktoś już próbował ominąć immo ale spieprzył robote, a co najgorsze nie oznaczył kabli przed robotą przez co nie mogłem wrócić chociażby do punktu wyjściowego.

Niestety niezbędna była wymiana wiązki - po wymianie auto zagadało - nigdy nie widziałem tak pięknie chodzącego 1.6 !

Wnętrze zostało zdemontowane do zera wraz z kokpitem - tapicerka została wyprana, a instalacja elektryczna przywrócona do stanu pierwotnego (pod deską też ktoś nieumiejętnie działał).

Natrafiłem także na wspomniany zewnętrzny moduł PATS - znajduje się na ścianie grodziowej za poduszką powietrzną pasażera. Postaram się pstryknąć foto


Na przyszłość: komp ENVY jak i HAWK nie posiadają immo - sprzedający wprowadził mnie w błąd informując, że ENVY był w tym aucie oryginalnie.
  
 
to teraz foty

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 












Dach jest taki "uczesany" po myciu myjką

Wnętrza na chwilę obecną nie ma. Najlepsze jest to że auto posiada na wszystko wiązki - el. szyby, halogeny, podgrzewana przednia szyba, klima..



[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2013-02-18 13:15:37 ]
  
 
piękne to. ... .
  
 
Kumpel zrobił już półkę pod aku - na bank już nie będzie cieknąć

Myślę że dziś poskładam środek do końca i podłączę sterownik centralnego na pilota
  
 
Fajny jest! Aż chwilami sam nabieram chęci na takiego cabsa na lato
  
 
teraz dach namoknięty, na mróz i otwórz go rano

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach