[RS 2000] Remont silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam od dwóch lat posiadam owego RS nie jezdzilem nim 6 miesiecy, szkoda mi go zezlomowac wiec nadszedl czas na remoncik, szukalem troszke po necie czesci ale praktycznie nic nie znalazle, moze dlatego ze wole czyscic czesci od Esia ^^

Gdzie znajde sklep internetowy z czesciami do esia? Musze zakupic uszczelke pod głowice czylindry do tlokow tloki itp...

Mam nadzieje ze ktos pomoze
Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-05-12 13:47:34 ]
  
 
Uszczelki wszystkie kupisz u Ariela "Mały10001"
Piotrek "Golin" nawet gdzieś dorwał tłoki nowe
Osprzęt raczej będziesz musiał odświeżyć
  
 
Dzieki za info

moze ktos wie ile kosztuj regeneracja glowicy tak +/- ?
  
 
Cytat:
2013-04-21 21:22:05, Czarny_NSZ pisze:
Dzieki za info moze ktos wie ile kosztuj regeneracja glowicy tak +/- ?


Nie ma regoly bo nie wiadomo co trzeba zrobic, w jakim stanie sa zawory, prowadnice itd
  
 
Cytat:
2013-04-21 21:22:05, Czarny_NSZ pisze:
Dzieki za info moze ktos wie ile kosztuj regeneracja glowicy tak +/- ?



ja płacłem 120 za szlif
plus 150 uszczelniacze
plus docieranie
i działa
  
 
ja zaplacilem 420 zl sprawdzenie + szlif + zawory i uszczelniacze w Kętrzynie, gościu dobrze robi,

ale mam teraz maly badz duzy problem, to jest moj pierwszy taki samodzilny remont silnika, wczoraj wszystko poskladalem i go odpalilem problem polega na tym ze napinacz od rozrzadu jest automatyczny i niestety sam sie nie chce napiac przy odpaleniu silnika lancuszek rozrzadu mocno wali w obudowe, prosze o pomoc
  
 
Mógł się zaciąć tłoczek napinacza.w poradach jest opis wymiany rozrządu w RSie,zajrzyj tam.
  
 
Cytat:
2013-05-02 09:15:47, lukirs pisze:
Mógł się zaciąć tłoczek napinacza.w poradach jest opis wymiany rozrządu w RSie,zajrzyj tam.



Okazało się że urwał się, albo był już trochę pęknięty boczny ślizgacz.

Po regeneracji głowicy jest następny problem, dwie szklanki maja luzy i jest nie miły dźwięk silnika, moje pytanie, wystarczy wymiana szklanek czy trzeba regenerować gniazda bądź otwory, o ile jest to możliwe.?

Esio jest z 1991 roku, przy wymianie rozrządu zauważyłem że ramę samochodową rudy bierze .....,podłoga, progi, podłużnicę były robione w czerwcu 2011 roku, ale myślę z czasem przełożyć silnik do innej budy Esia, a więc opłaca się taka przekładka ? jak tak to do jakiej budy? czy lepiej klepać, spawać itp itp...?



[ wiadomość edytowana przez: Czarny_NSZ dnia 2013-05-12 12:19:23 ]
  
 
Jak masz Bude RSową to ją rób. Jak swapowany to na dwoje babka wróżyła. Zdrowej budy to ze świecą szukać, a i ta "zdrowa" może cię niemile zaskoczyć. wg mnie lepiej zrobić, nawet za większą kasę, ale wiesz co masz.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
robić tą co masz, nie znajdziesz zdrowej innej budy. Niestety, te czasy minęły.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Dokładnie RS to całość a nie silnik trzeba je ratować a nie robić kolejnego Kundla ;/
  
 
No dobra to trzeba będzie zakupić migomat i jechać z tematem

a ktoś coś wie na temat tych szklanek ??