Usunięcie Immobilizera

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Orientuje się ktoś może, czy da się samemu ominąć (najlepiej usunąć) immobilizer? cewka w jednym kluczyku jest uszkodzona, i mam wrażenie że w drugim kluczyku też czasem już nie łapie.

Odpowiedzi najlepiej na PRIV.

Pozdr.
  
 
Nikt nie pomoże?
  
 
>> TU MASZ << coś...

Ale zabawa może kosztować tyle co dorobienie nowego kluczyka więc nie wiem czy warto...

Poza tym zanim zaczniesz bawić się w omijanie immo to wetknij kilka razy wtyczkę cewki immo w sterownik immo (pod kolumna kierownicy)(ten taki żółty kabelek). Może coś nie styka - stąd problemy z widzeniem kluczyków...

[ wiadomość edytowana przez: nawigator5 dnia 2013-07-03 17:09:02 ]
  
 
Okazało się, że nie odpalał ze względu na luźną wtyczkę idącą z cewki w aparacie zapłonowym do modułu.
A co do immo, to dam to chyba jakiemuś fachowcowi do zlikwidowania i niech mi założy jakieś inne odcięcie.

Pozdr.
  
 
Cytat:
2013-07-07 18:58:18, robertkaluza pisze:
Okazało się, że nie odpalał ze względu na luźną wtyczkę idącą z cewki w aparacie zapłonowym do modułu. A co do immo, to dam to chyba jakiemuś fachowcowi do zlikwidowania i niech mi założy jakieś inne odcięcie. Pozdr.



...tak dla potomnych

Jak to jest możliwe, że wtyczka od cewki do modułu była luźna ? przecież tam jest taka zapinka (zatrzask) to jak mogło być luźne ?

Największą moją (i zapewne nie tylko moją) bolączką były koreańskie technologie łączenia wszelkich wtyczek / złączek / gniazd.

To mieli dopracowane do perfekcji - qrwica nieraz mnie brała jak miałem rozłączać niektóre złącza, więc aż mi się wierzyć nie chce że "jakaś wtyczka mogła być luźna"
  
 
Cytat:
2013-07-23 22:24:21, nawigator5 pisze:
...tak dla potomnych Jak to jest możliwe, że wtyczka od cewki do modułu była luźna ? przecież tam jest taka zapinka (zatrzask) to jak mogło być luźne ?



No właśnie zatrzask był złamany

Pozdr.