Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
silent LOB SYMPATYK ΩB 2.5 Warszawa | 2013-07-29 09:03:35 Zrobiłem jak pisałeś. Kratka z przepływki została wyproszona, tam samo jak trąbka. Spiro zaczyna się na puszcze filtra, a kończy się zaraz za kratką.
Pojeździłem trochę z podłączonyym interfejsem do kompa przed i po operacji. Oto wnioski: 1. Temperatura na pokładowym termometrze obok pnp - ze spiro schodzi znacznie szybciej. Z trąbką potrzebowałem 15 minut czasu jazdy, zanim temp. była o 6 stopni wyższa niż temp zew. (niżej nie chciała zejść). Na postoju, przy załączonym silniku potrafi się rozgrzać nawet do temp. otoczenia + 40 stopni. Ze spiro temperatura do takich samych wartości zeszła w ciągu 3-4 minut. 2. Kg powietrza / h - podczas stałej jzady wartości są zbliżone sprzed i po operacji. Myślę że zmiany powinny być widoczne (jeżeli już) podczas mocnego przyśpieszenia, ale ciężko to mierzyć zwykłym OP-COMem. Ogólnie zmiana na spiro to praca lekka, przyjemna i dająca rezultaty w postaci zimniejszego powietrza na dolocie. Odczucia z jazdy są bardzo pozytywne, chociaż w grę może wchodzić auto sugestia. X25XEV z wałkami i tymi modyfikacjami lata jak szalona. Muszę jeszcze zrobić łapacz powietrza z "doniczki". Nie wiem tylko czy silnik wytrzyma ciśnienie na dolocie. To będzie prawie jak m62 Dzięki 7mka za posty. Zna ktoś odpowiedź na pytanko o hamowniach? |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2013-07-29 18:10:00 spoko
doniczka nie musi być, może być urżnięta butla 5L po wodzie mineralnej. No co, były różne próby do szybkiego żółtka co do hamowni, nie patrz na niską cenę - patrz na solidność firmy dokonującej pomiaru. Inaczej możesz wyrzucić przez okno 100pln bo wyniki będą g... warte, albo wydać ciut więcej ale mieć porządny i pewny pomiar zrobiony przez fachowca |
silent LOB SYMPATYK ΩB 2.5 Warszawa | 2013-09-17 23:15:52 Mały update w temacie.
Profi nawiew do dolotu do Opla Omegi kupiłem w Tesco. Kosztowało jakieś 3,49 pln i nazywało się "Lejek do paliwa". Wiem, nazwa z upy wzięta, ale jak nic idealnie pasował w otwór kratki na zderzaku. Mała korekta z otworem na spiro i jest git. Nawet uchwyty miał przystosowane do tego metalowego pasa pod zderzakiem. Co do mierzenia mocy to mi przeszło. Auto jest cholernie szybkie i mocne. Do potwierdzenia powyższego żaden świstek nie jest mi potrzebny. |