[Patrick] Ford Escort MKV 1.3 60KM by Patrick

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam escorta mam od 3 lat silniczek 1.3 i 60 KM 1992r 5D. Na początku wyglądał całkiem sensownie, rdzy nie było lecz w koncu się pojawiła i przyszedł czas na blacharza. Po zakupie standardowo wymiana świec, kabli, filtrów, oleju. Przez te 3 lata troche km zrobił między innymi z Lubuskiego do Krakowa (na jednym baku) czy do Wrocławia, radził sobie całkiem dobrze dopółki nie zaczęły się problemy ze skrzynka która już została przelutowana i mam nadzieje że to koniec problemów, figle płata jeszcze krokowiec, czyszczony ale nadal wariuje chodź już nie tak bardzo. Kilka zdjęć z przed 3 lat zaraz po kupnie




latem prezentował się już trochę lepiej



obecnie auto jest "rozebrane" do gołej blachy w piątek odbieram od blacharza, spawał podłużnice, progi, wymiana błotnika przedniego, wlew paliwa. zakupiłem już do niego deske rozdzielczą z mk7 tak żeby nie nudzić się przez zimę
Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: patryk16pat dnia 2012-12-19 01:26:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2013-03-02 16:36:53 ]
[ powód edycji: Poprawa tytułu ]
  
 
jakieś modyfikacje w planach?
  
 
No włacha, napisz co w planach na przyszłość. Jakaś gleba? może dobre koło? albo pakiet rs? aa może jakiś swaap na coś mocniejszego?

Chwal się, nie ma na co czekać
  
 
póki co chce doprowadzić blacharke do ideału czekać bedzie jeszcze na malowanie, wnętrze to będzie mk7 swap w przyszłości na 1.6 lub 1.8, i marzy mi się tylna lotka od coswortha na klape bagażnika (nie decha)
  
 
eee swap na 1.6 ??
Ty na poważnie ??
włożenie N7A nie wiele drożej wyjdzie
nie opłacalna zabawa w taki mały silniczek
  
 
maly, ale mozekolega nie jest przygotowany na spalanie 12-13l/100km


moim zdaniem srodek z mk7 nie pasi do krztaltow mk5, ale to tylko moje zdanie


fajnie, ze ratujesz escorta , bo coraz mniej ich w dobrym stanie, a kto jak nie FanKlub?

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Starasznie malo jeszcze z 2 lata temu latalo ich troche a teraz umnie w samej Jeleniej Gorze z moim jak bd z 20 bd git dlatego swojego tez ratuje bo chyba MK 5 sa najladniejszymi Essami wg mnie oczywiscie
  
 
według mnie też mk5 jest najfajniejsze
Przemku a Ty o tym spalaniu przy ekonomicznej jeździe tak ??
po przy deptaniu go to 20 nie jest niczym dziwnym
  
 
też tak myślę że mkv jest najładniejsze a skoro ich tak mało a ja już go mam to go odnawiam. co do swap-u to odległa modyfikacja tak jak mówiłem najpierw stan igła. A co do wnętrza z mk7 to deska z tamtąt podoba mi się bardziej i boczki, na razie to tyle z modyfikacji.
  
 
Gdybyś potrzebował do niego gwintu to daj znać
mam dobre dojście i można zaoszczędzić kilka ładnych setek
z chęcią pomogę z tym tematem.
Jeszcze pomyśl nad jakąś ładną felgą
bo teraz to trochę słabo wygląda na tych stalóweczkach
ale to tylko detal



[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-12-20 08:49:28 ]
  
 
oczywiście że jakieś felgi będą jak tylko będzie jakiś zastrzyk gotówki, a co do zawiasu to tył i tak mam jużdo wymiany.
  
 
to na glebe go
a myslałeś już nad jakąś felgą ??
  
 
Takie felgi bym widział u siebie
  
 
Rs7 dobry wybór
  
 
wrzuć coś większego
i najlepiej z jakimś parapetem, chyba że serie chcesz robić
choć nie ukrywam że te felgi podobają mi się, lecz tylko w rozmiarze 17"
a jeszcze ładniej wyglądają gdy są białe tak jak u Kolegi Teveneta
  
 
Naszła mnie taka myśl żeby okleić maske tylną klapę bagaznika i dach w folie carbonową co o tym myślicie? fajnie to może wyglądać przy bordowym lakierze czy to raczej wiejski tuning?
  
 
bez szału będzie,
taki efekt byłby fajny gdybyś miał czarne albo białe auto
ja u siebie maluję tylko dach i maskę na czarno
tylna klapa odpada z tego względu że w tym aucie nie ma zachowanej linii bocznej dachu z tylną klapą i mogło by to dziwnie wyglądać
event jakiś niebieski metalic jasny ale to bardziej w mkVII
bądź jasny czerwony



[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-12-20 13:32:22 ]
  
 
Popieram kolege z dolu ja u siebie tak samo bd malowal maska dach czarna i to w macie jeszcze maska rs (z garbami) i grill od coswortha i brewka od laguny do zdezaka i masz szliczny ryjek w essim i mozna to tanio zrobic naj drozszy chyba z tego wszystkiego jest zderzak rs
  
 
17" felgi do Essa 1.3 co Wy Mu doradzacie czemu tylko 17" a nie 18" czy 20"
  
 
silnik 1.3 + folia karbonowa...
ale o gustach się nie dyskutuje. Ale ile wydasz na tą folię, wyceń sobie jeszcze mordowanie się z oklejaniem. Jak sobie podliczysz to ja wolałbym już odłożyć kasę na swap na 2.0...
felgi 17 polecają, a opony ile kosztują, hę?
spokojnie doprowadź go do porządku - będziesz miał czas na przemyślenie 20 razy co chcesz zrobić, bo escort nawiązujący wyglądem do czegokolwiek szybkiego z 1.3 pod maską to jedynie wzbudzi politowanie...