Toyota yaris I d4d gaśnie na v biegu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Posiadam od roku Toyotę Yaris 1 d4d 75 km. Ostatnio zaczeła się dziać następująca rzecz: jadę na V biegu powiedzmy ok 80 km/h i chcę wyprzedzić inny samochód, naciskam pedał gazu a samochód gaśnie. Sytuacja taka mi się przytrafiła kilka razy i jest to bardzo niebezpieczne bo równam się z innym samochodem podczas wyprzedzania a auto gaśnie. Zapalają się wszystkie kontrolki i trzeba się zatrzymać i odpalić samochód od nowa. Rzecz ta dzieje się tylko na 5 biegu i przy niewielkiej prędkośći tak do 80 km/h, gdy jadę szybciej np. ok 100 km/h auto przyśpiesza normalnie i nie gaśnie. Moim zdaniem jest to związane z obciążeniem silnika, ale nie jestem fachowcem. Co o tym sądzicie? Dlaczego tak się może dziać?
  
 
To trzeba zrobić testy drogowe z pomiarem ciśnienia paliwa na listwie CR oraz turbo i zobaczyć jakie zamrożone błędy są na kompie.
  
 
przy jakich obrotach najczęściej gasnie?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2013-08-01 06:52:26, Bigelektron pisze:
przy jakich obrotach najczęściej gasnie?



Najczęściej jak jadę na V biegu to tak koło 2000 obr/min mniej więcej a jak jadę szybciej powiedzmy 3000obr/min i wcisnę gaz na maksa już nie gaśnie.
  
 
Cytat:
2013-08-03 22:12:33, s_baro pisze:
Najczęściej jak jadę na V biegu to tak koło 2000 obr/min mniej więcej a jak jadę szybciej powiedzmy 3000obr/min i wcisnę gaz na maksa już nie gaśnie.


Popraw masy z akumulatora na nadwozie i z nadwozia na skrzynie biegow-wykrec sruby oczyść zakrec zasmaruj.
Powodem może być wieszający się wtryskiwacz na przelew lub zawor upustowy listwy.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
s_baro - i dlatego trzeba zrobić test drogowy, aby mieć pewność, gdzie jest problem - wtedy będzie widać jak spada ciśnienie na listwie CR.
  
 
Cytat:
2013-08-04 21:00:40, Alien_Obcy pisze:
s_baro - i dlatego trzeba zrobić test drogowy, aby mieć pewność, gdzie jest problem - wtedy będzie widać jak spada ciśnienie na listwie CR.


No rozumiem o co chodzi, że trzeba podłączyć pod kompa i posprawdzać parametry w czasie jazdy tylko narazie nie mam kasiorki a to pewnie trochę kosztuje taki test.
  
 
Akurat niedługo będę przejeżdżał przez Przasnysz to jest okazja do zrobienia testów i zdiagnozowania Twojego problemu.
  
 
Cytat:
2013-08-08 00:32:35, Alien_Obcy pisze:
Akurat niedługo będę przejeżdżał przez Przasnysz to jest okazja do zrobienia testów i zdiagnozowania Twojego problemu.


To weź ze sobą jakiś stary wtryskiwacz żeby zaslepiac po kolei , bo inaczej dowiesz się tylko tego ze z jakiegoś powodu nagle spada ciśnienie i dalej guzik będzie wiadomo.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Można zrobić test aktywny cut injector i zobaczyć jak się zachowują wtryski.
Wykręcanie wtrysków w terenie wiąże się z ryzykiem - a nie mam ze sobą przenośnego warsztatu
  
 
Cytat:
2013-08-08 10:20:36, Alien_Obcy pisze:
Można zrobić test aktywny cut injector i zobaczyć jak się zachowują wtryski. Wykręcanie wtrysków w terenie wiąże się z ryzykiem - a nie mam ze sobą przenośnego warsztatu


Nic ci nieda cut injector bo sie wiesza mechanicznie na przelew.Mozesz mu wtyczke wypiac na jedno wyjdzie a jak sie zawiesza to i tak zrzuci cisnienie do zera,i tylko mechanicznie odcinajac winowajce mozesz go namierzyc.
Wystarczy klucz plaski zmywacz i troche papieru.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Test aktywny cut injector sugerują w Toyota Service Manual do diagnozy wtrysków. A jeszcze jest metoda z butelkami.
Problem jest w tym, że jak będzie zapieczony i się urwie podczas odkręcania to w polu nic nie zrobię.
  
 
Cytat:
2013-08-09 00:00:11, Alien_Obcy pisze:
Test aktywny cut injector sugerują w Toyota Service Manual do diagnozy wtrysków. A jeszcze jest metoda z butelkami. Problem jest w tym, że jak będzie zapieczony i się urwie podczas odkręcania to w polu nic nie zrobię.

Co sie urwie przewod cisnieniowy???
Ty nie musisz wyciagac wtryskow tylko je odlaczac od listwy common raill.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Myślałem, że mówiłeś o podłączeniu zaspawanego wtrysku - w tym przypadku trzeba wykręcić wtryski po kolei.
Mogę zrobić wariant z odłączeniem przewodu z wtrysku i sprawdzeniu ciśnieniu paliwa na 3 wtryskach, ale czy to coś da?
Jak rozpoznam, który przelewa?
A po co ten zmywacz i kawałek papieru?
  
 
Cytat:
2013-08-09 23:46:28, Alien_Obcy pisze:
Myślałem, że mówiłeś o podłączeniu zaspawanego wtrysku - w tym przypadku trzeba wykręcić wtryski po kolei. Mogę zrobić wariant z odłączeniem przewodu z wtrysku i sprawdzeniu ciśnieniu paliwa na 3 wtryskach, ale czy to coś da? Jak rozpoznam, który przelewa? A po co ten zmywacz i kawałek papieru?


Alien zlituj się......Zaspawany wtrysk zakręcasz na przewod wysokiego ciśnienia żeby go zaslepic ,po cholerę chcesz go montować do głowicy????

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Teraz wszystko prawie jasne - a jaką masz metodę do przyczepienia tego wtrysku, aby nie latał po silniku w czasie testów drogowych?
Ja do tej pory stosowałem metodę cut injector i słuchałem jak pracują pozostałe wtryski po odcięciu jednego z nich - jak jest dżwięk traktora, to OK, jak nic się nie zmienia to mamy winowajce.


[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2013-08-10 17:55:58 ]
  
 
Witajcie mam identyczny problem pojawia się wtedy błąd P1229 , już nie mam siły wymieniłem zaworek na pompie i listwe cr z czujnikami i dalej to samo dzisiaj mi zgasł znowu
  
 
A czy podmieniałeś regulator ciśnienia paliwa - ten po prawej strony listwy CR?
  
 
Tak wymieniłem całą listwę z czujnikiem i regulatorem na inną co prawda trochę lepiej zapala bo nie chciał palić gorący . Ale gaśnie dalej robiłem próbę i ciągłem go delikatnie na każdym biegu do ok 140 km / h doszedłem a póżniej 85 km/h piąty bieg gaz prawie do podłogi auto gaśnie od razu i błąd P 1229 ten sam co od jakiegoś czasu i wtedy obciążenie jest w tym momencie 99 proc
  
 
A zaworek SCV to wyminiłeś na nowy, czy używkę?