Gaźnik 2107 w 2103

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Będę zakładał gaźnik z 2107 (sterowanie 2. przepustnicy podciśnieniem) do 2103. Czytałem, że gaźniki pasują, ale czy są jakieś różnice w montażu? Jak wygląda temat podgrzewania gaźnika w 2103?
  
 
Zeby wszystko gralo to o ile pamietam pasuje zmienic tez aparat zaplonowy na taki z podcisnieniowym sterowaniem - 2103 ma z selektorem oktanowym
  
 
Taki aparat juz mam, ale nie podłączyłem podcisnienia. Narazie chodzi mi tylko o podłączenie gaźnika. Bez podciśnieniowego wyprzedzenia zapłonu da się żyć. Wiesz jak wygląda temat tego podgrzewania? A podciśnienie dla aparatu zapłonowego gdzie się podłącza?
  
 
Cytat:
2013-11-12 19:51:11, plyszczarz86 pisze:
Taki aparat juz mam, ale nie podłączyłem podcisnienia. Narazie chodzi mi tylko o podłączenie gaźnika. Bez podciśnieniowego wyprzedzenia zapłonu da się żyć. Wiesz jak wygląda temat tego podgrzewania? A podciśnienie dla aparatu zapłonowego gdzie się podłącza?


Do gaźnika tego właśnie nowszego rodzaju
  
 
Ja bym zostawił oryginalny gażnik, bo jest po prostu lepszy. W Rosji zabijają się o gaznik od trójki, a ty tak o zmieniasz na hufno 07. Stracisz na mocy. Lepiej włóż od samary jak już.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Nie zmieniam gaźnika dla zachcianki. Mój już ciągnie tyle lewego powietrza na przepustnicach, ze nie idzie go wyregulować. Założe od 07 a oryginalny zostawię i bede szukał kogoś kto się podejmie regeneracji bo w rzeszowie nikt nie chce robić ładowskiego.
  
 
OK. Twój wybór. Ale nie naprawisz już tego gaźnika, no chyba ze jesteś konsekwentny. Lepszy od 03 jest tylko od samary.

Podgrzewania gażnik już nie potrzebuje, więc trzeba zaslepic kolektor.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим