[krecik2000] RS2000 MkVI, czyli wszystko przez małego...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Przyszedł czas, by się wszystkim pochwalić tym maleństwem Sam jeszcze do końca nie wiem jak to się stało, że jeżdże essim, ale jednak... Nakręcił mnie do tego Mały1001 xD gdy sprzedawałem swoje ostatnie autko (BMW e36 318i) na początku planowany był Scospio mkI 2.9 4x4 z jego wioski, ale nie wypaliło... później znalazło sie Mondeo MKII 2.5 V6 w fullwypasie i gdyby nie to że gość był w delegacji to bym je kupił... ale że był mi pilnie potrzebny samochód bo bety już nie było, zawzięcie szukałem ale kompletnie nie było żadnego samochodu, który by mi pasował... aż tu nagle wpadłem na pomysł, że wpisze w wyszukiwarce "RS2000" i nagle znalazłem jego...







...a już w chwile po zakupie przyszedł czas na pierwsze poprawki







a oto mój mechanik przy pracy...



...mały wyznaje zasade " nic na siłe, wszystko młotkiem" xD



Dokonane zmiany to:
-tarcze tył (LPR),
-tarcze przód (ProTech),
-klocki tył (LPR),
-klocki przód (Breck),
-amory tył (Kakmoka),
-amory przód (Kamoka),
-łożyska tył (FAG),
-świece (NGK),
-przewody zapłonowe (BOSH).

Na wymiane czekają jeszcze:
-pokrywa zaworów (już sie poleruje),
-uszczelka pokrywy,
-osłona rozrządu,
-wydech,
-tuleje tylnej belki,
-łączniki stabilizatora,
i jeszcze pare końcówek przy zawiasie....

Planowane zmiany:
-gleba przód -60mm, tył -45mm,
-alu na jakieś białe 16",
-obszycie wnętrza skóra/alcantara,
-poprwaki blacharki (pare rdzawek tylko),
-nowy lakier (kolor zostaje),
-zwiększenie mocy na jakieś 180-200 KM,
-porządne audio,
Narazie tylko to jest planach, ale napewno wpadną jeszcze jakieś pomysły do głowy w trakcie prac, jak to zawsze z nami bywa xD
  
 
ładma mka szóstka. Działaj, pozbądź się rdzy a reszta pójdzie łatwo.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Kleszczu powiem Ci że autko ładnie wyspawane od spodu
na początku już słyszałem że coś nie tak z silnikiem i postawiłem na zapłon, hmm wszystko z innej parafi ale w dniu zakupu , po powrocie wszystko ogarnięte
autko naprawdę fajne, tymbardziej że kupione za psi piniąs
a namawianie Kreta na RS'a przebiegło tak :
Posiadając jeszcze BMW wyjechaliśmy po jakieś graty moim RS'em
następujący dialog :
A:Krecik zobacz, Twoje BMW tak nie potrawi ( w momęcie dodania gazu, prezentacja przyspieszenia 100-200 )
R: ooooo k*****a :O
Po czym Rafał sprzedał swoje autko w sobote wieczorem i w niedziele rano wystartowaliśmy po mkVI
  
 
hehehe jednak masa robi swoje... ale mnie tylko ciekawi jak chcesz zrobic 180 - 200 kunia
  
 
Śliczne to czarne RS'owe MK6...
  
 
prawda ładniutkie działaj działaj powodzenia
  
 
Cytat:
2013-10-06 18:21:19, Wymiot pisze:
hehehe jednak masa robi swoje... ale mnie tylko ciekawi jak chcesz zrobic 180 - 200 kunia



mały mnie przekonuje, że sie da, a jemu akurat ufam w 100%... przy okazji, to on go oglądał i testował przy zakupie xD
  
 
Choćbym turbić miał escorta to wycisne 200 z czorta
Spokojnie Pany jest jeden manewr który mam przetetowany
zmotywował mnie Migdał
powiedział mi coś ciekawego, nie będą pewnie świadomym że może mi to coś nasunąć
ale dla nie powiem co można zdłubać w N7A nie przyznam się
powiem tak wczoraj 6 razu brałem sie na 1/4 z CRX 1.6 Vti 170 KM ( odhamowane) i kumel dziwił się jak to możliwe nie wierzył że nie może mnie dogonić
Fakt number two, nie zrobi to 200 koni ale znacząco zmienia charakterystyke pracy silnika, słychać to nawet w dźwięku
fakt number trzy, jest spory problem z wolnymi obrotami, silnik trzyma je bardzo nisko, i przy odpalaniu trzeba przytrzymać gaz przez dłuższą chwile żeby wgl je trzymał


[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-10-06 21:06:23 ]
  
 
Fajnie kolejny RS uratowany będziesz zadowolony...najpierw ogarnij potem bierz się za "tuning"
  
 
Powiem Ci że ze sporą ilością już sie uporaliśmy
zostały drobne rzeczy , tylu zrobić porządek z budzikami, i poprawić blacharkę
generalnie jest kilka drażniących rdzawek, ale bez problemu da się to ogarnać.
Cieszy mnie to najbardziej że jest Ori z Vin i został tak jak powiedziałeś uratowany
  
 
tylko czy jesteś pewien ze mały ci tam z tyłu dobrze poskładał ? a na poważne działaj bo ładny szerokości
  
 
spoko, my jak z małym coś ogarniamy to lepiej wychodzi niż z fabryki
  
 
Jak co to tutaj masz trochę więcej o tym aucie.XXX
  
 
Fajnymi


Tylko co z tego ze oryginalny vin pokazuke RS, będziesz go zmieniac, kombinować to zatraci to co RS wg mnie powinien mieć - oryginalność - skoro vin taki dla kogoś wazny.
  
 
Cytat:
2013-10-06 23:30:04, wilq_90 pisze:
Jak co to tutaj masz trochę więcej o tym aucie.XXX



wielkie dzięki za tego linka, bardzo przydatne info dobrze wiedzieć co sie działo z furką przed moimi rękoma
  
 
taki mały bonusik dzisiaj byłem na drobnych zakupach i nowe radyjko sobie sprawiłem





tymczasowo tylko, bo na wiosne bedzie coś duuużo lepszego, ale to narazie tajemnica...

[ wiadomość edytowana przez: krecik2000 dnia 2013-10-08 17:38:46 ]
  
 
gratulacje posiadania rsa.
Powodzenia w modach, ładny eresik
  
 
ładny ładny
trzeba jednak trochę nad nim popracować, wiadomo, w sumie jak w każdym.
Zawsze sie coś znajdzie
  
 
Tylko zachowaj go blisko serii. Gratuluję zakupu.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Kolejny ladny Rs. Jestem ciekaw jak pojdzie z podniesieniem mocy? Mi jak narazie udalo sie podniesc o 10 km ale sie nie podaje.