Poszukuje - Guy Croft

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej poszukuje kogoś kto ma skan, oryginał, ksero do sprzedania/użyczeniea/skopiowania, biblię Guya Crofta o DOHCach

mail maxpajeczak@o2.pl
lub 506 646 435
  
 
myslalem ze ci pomoge jakas linka z amazona, ale tam ceny takie ze !
  
 
bezpośrednio u typa możesz kupic, 65 gbp!

tylko poczytaj ten watek
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=10&t=3156

i popros kogos w uk o zakupienie jej dla ciebie

ja jebie, co za ostracyzm!
  
 
Daj znać jak będziesz nową kupował, ja się zbieram i zebrać się nie mogę, a muszę ją mieć
  
 
Powinienem mieć - sprawdzę na prywatnym kompie i jak nie znikła to wrzucę na jakiś serwer.
  
 
Stare wydanie jest na chomiku, to chyba powód że nie chce do Polski sprzedawać.
  
 
Nie mogłem już edytować raz, dwa, trzy...

Wujek google naprawdę nie gryzie
  
 
eh, no, a ja chciałem towarzystwo zmusic do zakupu orginalu
  
 
widzę ze kult GC trwa
facet na pewno ma ogromne doświadczenie w robieniu silników
ale nie oferuje nic ciekawego w tej książce za 65 funtów
co najwyżej możne Was zachęcić do zamówienia kpl silnika za 10 tys funtów
albo kupienia gratów jego produkcji które i tak po zmontowaniu dadzą nie duży przyrost mocy
jeszcze robi zastrzeżenie ze do polski nie wysyła
  
 
Udało mi sie znaleźć ładny skan.
Pytanie natomiast do Winiara, wiem, że czas to cenny surowiec. Ale może warto, abyś zgadał się z paroma innymi znawcami tematu i spłodził jakieś wypracowanie na temat dohców? Z tego co wiem, masz spore doświadczenie w tym temacie. A przyznam szczerze, brakuje dobrej literatury odnośnie starych silników, a speców od nich jest coraz mniej i nie ma od kogo się uczyć.... Zwłaszcza na północy naszego kraju...
  
 
możne kiedyś jak będzie więcej wolnego czasu

ale moje doświadczenia z tymi silnikami wyczynowymi nie są dobre
zawsze coś się działo

natomiast silniki seryjne i lekko przerabiane jak najbardziej to dobry kierunek

to i tak wystarcza do dość szybkiego poruszania się 125p czy PN

bardziej bym postawił na skrzynie szpere zawieszenie czy hamulce albo masę auta

bo silnik mocno wyżyłowany traci żywotność i jego eksploatacja robi się bardzo droga częste rewizje naprawy profilaktyczna wymiana części itp

myślę ze utrzymanie takiego silnika od GC przez 3 sezony jeżdżenia imprez typu CA czy Żubry Barbórki Polski Hist. i innych
to wartość kolejnego silnika
  
 
Cytat:
bardziej bym postawił na skrzynie szpere zawieszenie czy hamulce albo masę auta



Otóż to.
Wszyscy zaczynają od silnika. Gdzie według wszelkich przykazań - ma być na początku seryjny i bez awaryjny. Ważniejsze jest przeniesienie napendu, zawias i hamulec.

Cytat:
Zwłaszcza na północy naszego kraju...


Masz np Myszkiera. Który na pewno podpowie co i jak.
  
 
Może ktoś na darmowy serwer wrzucić?
  
 
trzy jest darmowe ;P
  
 
https://drive.google.com/file/d/0Bxyh5NDWKK5wajlRVEpWbFpmRDA/edit?usp=sharing może być?