[Antolll] RS 2000 Rally Sport

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie!
Od niecałych dwóch lat posiadam escorta, powoli przygotowywałem go do rajdów (początkowo startowałem serią, potem z serii było coraz mniej). Jeśli cokolwiek Was interesuje - piszcie, odpowiem czy zrobię zdjęcie, bo ja też mam kilka pytań


Oto zdjęcia:














[ wiadomość edytowana przez: Antolll dnia 2013-11-04 23:00:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-11-05 06:34:23 ]
[ powód edycji: poprawa nazwy tematu. ]
  
 
Witaj,
no dajesz opis co tam pod maską
Gdzie startowałeś? Masz jakieś onboardy?
  
 
Pod maską - pełna seria z często (bardzo często ) wymienianym olejem. Tylko wydech bez tłumika, żeby mnie słychać było (ale planuję zrobić regulowany, różnie bywa na BK)

Onboardy:

http://www.youtube.com/user/antekszesz
  
 
Robiłeś coś z tylnym zawiasem? jak nie to masz foto poglądowe jak się to do rajdów robi





-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
Ha! I już wiem czyj był ten Escort, którego widziałem na relacji z I Rajdu Wielkopolski Super, to jest to co lubię
  
 
Ha moje klimaty napisz coś więcej,jaki zawias,hamulec itp
  
 
Po kolei:

Buda - seria, pospawana i psiknięta przez poprzedniego właściciela (moją ciocię, pisałem na tym forum jako 15-latek jakieś bzdury, ale chodziło o tego samego escorta).

Silnik - pełna seria (bardzo zdrowa), wydech bez tłumika (jest na granicy dopuszczalnej głośności, zależy kto bada )

Zawieszenie - amortyzatory TA Technix (kupione na próbe, sprawują się całkiem ok, czterokrotnie tańsze niż bilstein), sprężyny seria (gdybym założył coś twardszego i niższego to zostałaby mi jazda tylko po torze). Wahacze wymieniane co kilka tankowań

Hamulce - seria, tarcze i klocki brembo, nowy płyn.
Wnętrze - klatka zgodna z zał. J, kubełek sparco dla pilota i kubełek ford motorsport dla kierowcy, pasy 3-calowe, wywalone wszystko

Koła - 15 z R1R na asfalt, 14 z markgumami na szuter/śnieg. Dodatkowo duuużo opon które mi nie podpasowały albo się zjadły

W planach:
- płyta pod silnikiem,
- lekkie podniesienie zawieszenia (zostaję tylko przy rajdach szutrowych),
- wymiana skrzyni (w innym temacie pytałem co z moją zrobić),
- wydech z jakąś home-made regulacją głośności (problemy czasem na BK).
- odelżenie (zderzaki, spoiler, maska, klapa)
  
 
Zejść z masy możesz także dzięki szybom z poliwęglanu
jednak szyby trochę ważą
poza tym w budzie zawsze znajdzie się coś nie potrzebnego
również da radę zrzucić kilka kg za pomocą fleksy



[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-11-05 13:30:41 ]
  
 
Również takie tematy lubię i gratki za zabawe Co do mnie nie przemawia na 100% to ten zawias. Ale z czasem pewnie zainwetujesz w cos co naprawdę da się prowadzić Powodzonka.
  
 
To co ma na szuter założyć?glebe?

Antolll sprężyny z diesla załóż one mają grubsze zwoje.co do wydechu to przelot z jakimś supersprintem na końcu i wszystko.
  
 
Ja nie mówie o glebie, tylko o jakimś zawieszeniu co jakoś będzie wybierac dziury, bo z założenia technixy dość twarde są a na szutrze to raczej nie pomoże Nie chce wnikać po prostu powodzenia na OSach życzę
  
 
supersprint w swej naturze na seryjnym wydechu nie jest głośny, ma głośność seryjnego wydechu. Zrób tak jak lukirs pisze.
  
 
Powiem ci że sam środkowy tłumik z opla vectry A 1.8 jest spoko jeśli się go da na końcowy . Jest przelotowy i kosztuje grosze
  
 
Witam. Autko ciekawe i używane w 100% takie coś lubie

Powiedz mi kolego czy to czasem nie ciebie kiedyś widziałem w Opalenicy? Bo widzę po tablicach ze w sumie możesz być z okolic
  
 
fajna mk5 tka kjsy fajna sprawa. ale dla mnie zadrogie. od czasu do czasu jakies kzk. Ja mam w swoim mk4 koncowy wydech od sierry 2.0 i przyjemnie mruczy a srodkowy seria 1.6 90km