Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
taxi mondeo Łódź / Elbląg | 2007-03-19 23:06:12 Jeden z klubowiczow nie moze sie aktualnie zalogowac, wiec pisze w jego imieniu.
Ma problem z zapadkami w zamku korka paliwa. Rozebral zamek i niestety pomieszal zapadki. Nie pamieta jaka byla ich kolejnosc Ma zapadki o numerach 1,2,3,3,3,4 Czy ktos jest w stanie powiedziec mu w jakiej kolejnosci powinny one byc ulozone ?? |
dyras Audi 80 / był VW PAS ... Koszalin | 2007-03-19 23:20:54 oznaczenia wciec i zapadek, powinno pomóc
hmm teraz widze, ze numeracja konczy sie na 3 a u Cibie jest jeszcze zapadka oznaczona 4 kiedys tez rozsypalem zapadki, poskladalem je na kluczyku, zakladalem pokole zapadki na kluczyk i patrzylem czy ukladaja sie wciecia, w ktory wpada ten'walec' blokujacy Metoda prob i bledow da sie zrobic. [ wiadomość edytowana przez: dyras dnia 2007-03-19 23:29:08 ] |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2007-03-19 23:23:20 wisz ja swoje zamki w essim już robiłem i każdy ma inny kod ustawienia zapadek! Albo uda mu sie ułozyć i bedzie dobrze albo jak nie to bedzie musiał rozebrać drugi zamek i zobaczyć jak tam ma ustawione zapadki Dlatego zawsze jak sie rozbiera to się zapisuje kolejnośc, ja coś o tym wiem bo ile razy się robiło takie rzeczy w innych samochodach jak ktoś urwał drzwi lub rozleciał się zamek Mi się nie podoba w essim ze ten kluczyk sie wyrabia czy ktos dorabiał kluczyki stalowe w MK VI lub jak sobie poradził zużywajace kluczyki bo ja już raz piłowałem wszystkie zamki i niechce mi się drugi raz bo widze ze kluczyki zcharatane są! A jeszcze jeden mam oryginał prawie nie zużyty wiec nie wim czy od niego dorobić czy nie, bo koszt to podobno 50 zł za kluczyk. A jak dorabiać to też stop brazu czy stalowy bo podobno mozna wybrać |
Coffe XR3i Łódź | 2007-03-21 00:28:26 Wielkie dzięki już złożyłem wszystko do kupy i jest jak ta lala |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-26 12:22:30 A wyjmował ktoś bębenek stacyjki MK6-MK7 jak się wyciąga wkłądkę ??? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-26 12:48:05 Tak samo, tyle że przeważnie jest obudowana. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-26 13:13:36
Wilku czyli jak |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-26 13:35:55
Piter jak się ją odblokowuje, jakieś zapadki, czy jakieś mocowanie przy łaczniki elektrycznym |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-03-26 14:02:14 temat postu trochę zmylił Wilka... |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-26 16:45:59 Niom. Mea culpa. Przyznaję się bez bicia. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-27 08:22:45 No kurna nikt się nie zna ?????
a tak swoją drogą to mozna ten schemat kluczyka można by wrzucić na stronę głowną, moze się przydać ????? |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-27 09:00:57 Surec, oznaczenia są w Fordzie "T" od 1 do 4........ |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-03-27 09:05:13 Być może Sinusku, ale ja nie wiedziałem o tym, a na potrzeby kilku klubowiczy stworzyłem sam jakiś opis by jakoś pomóc ustawić zapadki... |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2007-03-27 09:26:30 moglby ktos wrzucic opis jak rozebrac stacyjke w mk7?
A dokładnie wkład stacyjki - bo mam taki problem - przy kompletnej stacyjce nie mozna obrocic kluczyka, ale wystarczy zdjac kosttke z kablami i stykami i kluczyk sie normalnie obraca. A zaplon wlaczyc trzeba wtedy osobno. Podobno wklad stacyjki trzeba rozebrac i jakas blaszke podgiac, ale nie mam pojecia w jaki sposob - prosilbym o jakis opis. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-27 09:40:16
sie zobaczy jak sie dobierze |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 09:08:09 ...... no wiem tu są sami tjunerzy i VT abo RST i nikt mi nie pomoze w kwsetii zwykłąej stacyjki....... echh |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-28 09:46:00 Jak dotrę jutro na Prowansję, to poszukam rysunków i Ci Sławku napiszę. |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2007-03-28 10:20:33
Nie wiem, czy Ci pomogę, ale żeby dobrać się do wkładu trzeba wyjąć taki kawałek blachy który jest "sklepany" z obudową stacyjki ( na 2 i 3 zdjęciu Sinuska jest ta obudowa i stoi ona właśnie na tej blaszce, więc jej nie widać ) Trzeba "odklepać" młotkiem zaprasowania, które trzymaja blachę i potem odgiąć ją cienkim nożem. I dostęp do wnętrza stacyjki już masz. Niepamiętam jak wyjąć sam wkład, ale wiem, że był z tym jakiś problem, jak znajdę stacyjkę w garażu to spróbuję coś więcej napisać. A to zacinanie sie stacyjki może być związane właśnie z "okrągłą kostką" która jest przymocowana do stacyjki. Odłącz ją i zobacz czy możesz obracać wcięcie w tej "kostce" np śrubokrętem (na zdjęciu z kierownicą takie czarne w kształcie walca z kabelkami na stacyjce ) PS ja robiłem to w mk V, ale podejrzewam, że u Ciebie powinno być tak samo |