Wysokie cisnienie na przelewkach wtryskow toyota yaris 1.4 d

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po wymianie uszczelki pod głowica auto straciło moc a na dodatek tego wszystkiego wyrwało wtryskiwacz i pojawiło sie wysokie cisnienie paliwa na przelewkach wtrysku co moze byc tego przyczyna prosze o pomoc bo warsztat rozwalił motor i olewa temat rozkładajac rece
  
 
Co znaczy wyrwalo wtryskiwacz???pewno pekla lapka mocujaca ktora dokrecili na chama zamiast kluczem dynamometrycznym.
Co znaczy za wysokie cisnienie na przelewach jaki objaw???
Pachnie mi to spieprzona robota i fuszera.
A zanim robili glowice moc byla ...a co sie dzialo??
  
 
Przed wymiana uszczelki wszystko grało moc była silnik pracował normalnie.Po wymianie stracił moc zaslepili agr cos pogrzebali no i niby ok.Po przejechaniu ok.100km wyrwało wtryskiwacz urywajac łapke.Dobrałem inna podobna i załozyłem wtrysk trzymał tylko cisnienie na przelewkach takie wysokie ze przewody zrzuca nie idzie uruchomic silnika bo wali paliwem jak z fontanny.
  
 
automan - uciekaj jak najdalej od obecnego mechanika .... to jakaś tragedia.
  
 
Cytat:
2014-01-31 08:57:53, automan pisze:
Przed wymiana uszczelki wszystko grało moc była silnik pracował normalnie.Po wymianie stracił moc zaslepili agr cos pogrzebali no i niby ok.Po przejechaniu ok.100km wyrwało wtryskiwacz urywajac łapke.Dobrałem inna podobna i załozyłem wtrysk trzymał tylko cisnienie na przelewkach takie wysokie ze przewody zrzuca nie idzie uruchomic silnika bo wali paliwem jak z fontanny.


Z wszystkich sika z przelewow czy tylko z ktoregos ??
  
 
Cisnienie pomyka z pompy na nadmiary,tzn wydaje mi sie ,ze prawdopodobnie cos w pompie sie zawiesiło albo zablokowało bo to raczej nadmiar powinien trafiac do pompy ale nie z takim cisnieniem.
  
 
Cytat:
2014-02-05 19:44:37, automan pisze:
Cisnienie pomyka z pompy na nadmiary,tzn wydaje mi sie ,ze prawdopodobnie cos w pompie sie zawiesiło albo zablokowało bo to raczej nadmiar powinien trafiac do pompy ale nie z takim cisnieniem.


Zdejmij wezyki przelewowe z wtryskow i zobacz skad leci paliwo z wtryskow czy od strony pompy.
Przelewy z wtryskow lacza sie z przelewami z listwy i powrotem z pompy i trafiaja do baku a nie do pompy.
A jak nie trafiaja to cos moze jest zapchane albo zle polaczone.