Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bzyk_1 HF MEMBER Hundai Lantra warszawa/mrozy :) | 2005-10-30 22:04:29 moze jestem laikiem w tym temacie... ale czy sprawdzales dokladnie ilosc zebow na nowym i starym pasku (moze sie nie zgadza i dla tego nie chcialo sie zejsc ?) |
adwes HF MEMBER HYUNDAI SONATA Y-2 berlin | 2005-11-02 17:15:23 na szkicu z autodaty jest zaznaczona ta sruba ,ale nie wiedzialem po co ,prosze o wyjasnienie ,co trzeba zrobic po odkreceniu tej sruby,jak wyregulowac ten walek,albo gdzie moge znalesc informacje na ten temat,z göry serdecznie dziekuje za pomoc |
Jarek_2 HF MEMBER UE | 2005-11-03 07:44:42 zdejmij pasek rozrządu i pasek balansu, ustaw wszystkie koła na znaki, odkręć ten wkręt od strony kabiny i włóż w otwór pręt fi 8 (lub wkrętak), cieńszy niż fi 8 będzie przekłamywał pomiar, jeśli koło od pompy jest ustawione dobrze to ten pręt wejdzie do środka silnika minimum 60mm, jeśli wchodzi tak około 25-30mm to obróć o 1 obrót wyłącznie koło pompy i znów sprawdź prętem, po prostu szukasz takiego położenia koła pompy aby koło od pompy było ustawione na znaki i pręt kontrolny wchodził minimum 60mm, zakładasz paski, wykonujesz kilka obrotów dla pewności itd, resztę chyba już wiesz
i pamiętaj żeby ze szczęścia nie zapomnieć wkręcić tego wkręta kontrolnego, bo w kilka minut pozbędziesz się oleju z silnika powodzenia na webtechu też masz to pięknie narysowane niech ktoś to weźmie wreszcie za twarz, bo takiego bur... przepraszam bałaganu bo tu wrażliwi się trafiają w dziale technicznym, dawno nie widziałem, nie dziwię się że człowiek potrzebujący pomocy nie może sobie poradzić i cokolwiek znaleźć [ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2005-11-03 12:39:50 ] |
adwes HF MEMBER HYUNDAI SONATA Y-2 berlin | 2005-11-03 17:57:40 Dziekuje, w sobote postaram sie to zrobic,jak nie bedzie lalo.
Zastanawiam sie czy trzeba zdejmowac paski,czy jak poluznie napinacz od paska balansowego,dam rade przekrecic pompe? |
Robin123 Mrągowo | 2005-11-03 21:34:10 Witam,