Instalacja z 6 cylindrowca do 4 cylindrowca?mozliwe czy nie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie bede sie rozpisywal, temat mowi wszystko. mam okazje kompletna instalke sekwencje za 250zl firmy stag 300. I chce wiedziec czy duzo przerobek jest z takim cudem ;d
  
 
Cytat:
2014-02-04 00:04:00, Axel2121 pisze:
Nie bede sie rozpisywal, temat mowi wszystko. mam okazje kompletna instalke sekwencje za 250zl firmy stag 300. I chce wiedziec czy duzo przerobek jest z takim cudem ;d


Ja też nie będę się rozpisywał i powiem: TAK
  
 
Ok dzieki. A mam jeszcze jedno pytanie odnosnie montazu wtryskow...
Wszystko wiem tylko mysle nad tym jak zamontowac te wtryski(jak sie wpiac) czy trzeba cos rozwiercac ? bo na filmikach widzialem ze wlasnie cos rozwiercaja...
  
 
nie obraż się ale jak nigdy tego nie robiłeś to daj sobie spokój.Generalnie musisz wywiercić otwory w kolektorze pod wtryski
  
 
ja sie nie obrazam ale mam auto za 800zl i instalke za 250 wiec jak cos to i na zlomie mi sie wroci ma ktos moze zdjecia w ktorym miejscu dokladnie sie wwiercic i najlepiej photorelacje lub filmik. (od escorta of course) xD

Tak jak mowilem niewiedza mi na drodze nie staje. lubie probowac i kombinowac hehe

a wlasnie cos przeszkadza bo ja mam wielopunkta i plastikowy kolektor ??

[ wiadomość edytowana przez: Axel2121 dnia 2014-02-04 10:49:01 ]
  
 
ale jak sie nie ma pojecia co robic,to nie powinno sie zabierac za gaz... przeciez takie eksperymentowanie nie jest zbyt bezpieczne. A ogolnie to prosta sprawa, ale fotorelacji to raczej nie znajdziesz
  
 
hehe kolejna żywa pochodnia na horyzoncie
  
 
wwiercić się w kolektor możliwie jak najbliżej wtrysków benzyny( tylko bez przesady. Wężyki do wtrysków równej długości
  
 
dzieki no i o taka odpowiedz mi chodzilo czym to grozi to ja wiem
  
 
Dysze też muszą być pod odpowiednia auto, co by odpowiednio gazu dawały. Listwa od wtrysków jest 2x3. Musiał byś przerobić albo kupić nową. No i wysterować to umiesz?
  
 
Sterowaniem to podjade do znajomego za 30 zl mam wszystkie ustawienia itp to tym sie nie martwie. Nie mam oprogramowania wtyczki ani laptopa wiec to juz zrobi ktos kto robi przy tym na co dzien.

A dokladniej co z listwa ?

[ wiadomość edytowana przez: Axel2121 dnia 2014-02-04 20:13:07 ]
  
 
DO v6 wygląda tak:



A do R4:



Musisz coś zrobić z pozostałymi dwoma wolnymi wtryskami. Dysze od wytrysków są rozwiercane na dana pojemność zapewne, v6 miało większą.
  
 
Aha o to chodzi. dzieki Ale patrzac na tablicca.pl pelno jest na 4 cylindry wiec chyba bardziej sie skusze na 4 bo mniej przerobek
  
 
Do 6cyl też jest przecież inna jednostka sterująca.. Przerabiać absolutnie nie ma sensu..
  
 
Cytat:
2014-02-05 08:56:35, yezXR3i pisze:
Do 6cyl też jest przecież inna jednostka sterująca.. Przerabiać absolutnie nie ma sensu..



a od kiedy ? Wylaczasz 2 zbedne wtryskiwacze i juz jest jednostka do 4 cylindrowca.
  
 
Hmm no w sumie może i masz rację, elektroniką by to pewnie szło wysterować. Pytanie czy gra jest warta świeczki. Mnie zawsze bardziej interesował temat w drugą stronę - jak miałem bmw 6cyl
  
 
A jeszcze jedno. Na jaki wymiar rozwiercic dysze do mojego silnika 1.8 85kW czyli 115 km ??
  
 
na taki jakie masz dysze oczywiście weż poprawkę na gwint
  
 
dobra juz wiem zw 2.5mm ;d w necie znalazlem tabelki xD tyklko rozumiem ze jedli przy wtryskach rozwiercic na 2.5 to przy kolektorze tez musze byc takie same ;]
  
 
Co zrobisz z wiórami, które zostaną w kolektorze po wierceniu? Jak zamierzasz wyregulować wszystko podpięte pod kompa w aucie (lambda, strerowanie, przełączanie, itp)? Że nie wspomnę o szczelności instalacji...