Zgadza się, "nc" oznacza właśnie pin niepodłączony lub jego brak (przyzwyczajenie z elektroniki
). Schemat nic Ci nie powie (z resztą nie mam jak zeskanować) - opisałem Ci połączenia dokładnie wg schematu (ten sam w serwisówce i u Morawskiego) - wychodzi na to, że piny nie są wyprowadzone w kolejności i są inaczej oznaczone na obudowie i na płytce niż na schemacie. Ale nie załamujmy się. To nie fizyka jądrowa, tu nie ma co spalić. Oznaczenia na schematach samochodowych są zunifikowane, a zatem:
58 - plus po włączeniu świateł
15 - plus po stacyjce
31 - masa
coś mi się kojarzy, że do TK podłącza się właśnie obwód krańcówek drzwi (od strony minusa). Czyli w najprostszym przypadku robisz tak:
sprawdzasz bimbaja "na sztywno" TK i 31 razem do minusa akumulatora, plus do 58 lub 15 i powinien plumkać. Jeżeli plumka, to montujesz, łącząc 58 lub 15 do plusa zasilania, a TK i 31 razem do krańcówek w drzwiach.