Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 07:57:05 Witam... to znowu ja ale ze znacznie bardziej skomplikowanym problemem. Otóż moj essi w ogóle nie pali na ciepłym. Jestem już trochę zniesmaczony bo już sam nie wiem co to może być. Zmieniłem kable + swiece, nowy akumulator, nowy czujnik temperatury, nowy filtr paliwa i jest nawet gorzej niż było. Bo na ciepłym palił za 2/3 razem. A teraz praktycznie w ogóle. Stawiam na pompę paliwa bo jak jest ciepły i chce go odpalić to rozrusznik elegancko kręci, później jak zaczynam kopać po tylnej kanapie (oczywiscie podniesionej) żeby jakieś drgania doszły do pompy to odpala. Także wydaje mi się, że to pompa... |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2014-05-16 10:14:37 Mi to pachnie skrzynką bezpieczników
Zamiast kopać pompe kup próbówkę i zobacz czy dochodzi napiecie do pompy p. |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2014-05-16 10:29:41
nie ma to jak fachowa diagnoza |
dawid5995 Sympatyk FEFK Ford Escort cabrio Łódź | 2014-05-16 10:33:22 Za to jaka skuteczna xd |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 11:17:28 Szczerze to nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić to napięcie...
Dobra, załatwiłem miernik uniwersalny i później zmierzymy z kolesiem jaki prąd idzie na pompe. [ wiadomość edytowana przez: hazz dnia 2014-05-16 12:13:15 ] |
kupiec Sympatyk FEFK cabrio tychy | 2014-05-16 12:50:22 mozna stwierdzic ze tak samo bylo u mnie wyczyscilem kostke co dochodzi do pompy i od dwoch lat dziala bez problemowo |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 14:40:27 No ale jak by nie było prądu to by w ogóle nie palił. A pompa ewidentnie chodzi... przeczyszcze, zmierzę i zobaczymy co dalej. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2014-05-16 14:44:32 mam taką probówkę przecież ... gdzieś
jak Ci nie chce tak palic, to zrób 2-3, moze 4 razy kluczykiem od zera do zapłonu i odpali na 100% przeczyszczenie wtyczki też nie jest złym pomysłem Nie słyszałem o tym, by pompa komuś padła w escorcie. [ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-05-16 14:45:14 ] |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 15:30:54 Tak działało do czasu Krzysiu, ale wczoraj po 15 minutach przekręcania na zapłon i z powrotem poddałem się i poszedłem skopać pompe.. no i odpalił. |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 16:56:21 Jeszcze jedna kwestia. Znalazłem na necie dwa rodzaje skrzynki bezpieczników i tam pompa paliwa odpowiada w pierwszym przypadku za bezp. nr 5 a w drugim za 14. Z tym, że pierwsza skrzynka ma 28 pozycji, a druga 38 bodajże. U mnie jest 35 pozycji i po wyjeciu odpowiednio 5 i 14 bezpiecznika pompa paliwa dalej brzęczała. Ma ktoś schemat tej skrzynki? I w którym miejscu znajdę przekaźniki? |
konus19 Sympatyk FEFK Mondeo Kraków | 2014-05-16 17:40:40 były skrzynki z 28 bezpiecznikami w mk5 i mk6, a w mk7 34+alarm (35 bezpiecznik). musisz miec skrzynke z mk7 |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 17:42:32 Dokładnie tak, przed chwilą doczytałem. Tylko kwestia teraz taka, że po wypięciu 14 bezpiecznika praca pompy się nie zmieniła. |
kiciek (S) Escort Driver Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2014-05-16 19:10:31 Masz esa z 95 roku z tego co wiem a na necie jest masa opisow bezpiecznikow do esa. Fakt. Ale to sa oznaczenia po 96 roku z tego co pamietam. A po 96 es mk7 wyglada tak samo ale elektryka względem roku 95 różni sie elektryka. Pinami na przykład.
[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-05-16 19:11:29 ] |
konus19 Sympatyk FEFK Mondeo Kraków | 2014-05-16 19:13:46 a przekaznik od pompy działa poprawnie? |
hazz Sympatyk FEFK Escort Wrocław | 2014-05-16 21:47:23 Chętnie bym to sprawdził ale nie mam pojęcia teraz który to ma być. |