Problem z odpalaniem Avensis 2.0 d4d 126Km 1AD-FTV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam mały problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak by silnik zalewało, ponieważ przy odpaleniu puści niebiesko-szary dymek (chyba czuć nie spalone paliwo). Czasami przy pierwszym odpaleniu zgaśnie ale za drugim razem odpali i troszkę nie równo popracuje (3sekundy) i jest dobrze.Samochód ogólnie zbiera się dobrze oleju nie bierze, płyn w normie i bez oznak spalin w zbiorniczku jak przyspiesza to nie dymi. Na biegu jałowym troszkę nie równo pracuje. Co zrobiłem w tym temacie.
1 Wymieniłem podkładki na wtryskach i wszystkie na przelewach, drugi wtryskiwacz był zawalony nagarem i ciężko wyszedł reszta czyściutkie.
2 Sprawdziłem zawór SCV i go troszkę rozruszałem ale tez jest czyściutki.
3 wtryskiwacze dałem na maszynę i mam wydruk jak ktoś może to niech oceni bo mechanizator za wiele nie powiedział.

https://naforum.zapodaj.net/71e56d333981.jpg.html

[ wiadomość edytowana przez: Bodziobiala dnia 2020-04-16 20:37:28 ]
  
 
Cytat:
2020-04-16 20:36:22, Bodziobiala pisze:
Witam Mam mały problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak by silnik zalewało, ponieważ przy odpaleniu puści niebiesko-szary dymek (chyba czuć nie spalone paliwo). Czasami przy pierwszym odpaleniu zgaśnie ale za drugim razem odpali i troszkę nie równo popracuje (3sekundy) i jest dobrze.Samochód ogólnie zbiera się dobrze oleju nie bierze, płyn w normie i bez oznak spalin w zbiorniczku jak przyspiesza to nie dymi. Na biegu jałowym troszkę nie równo pracuje. Co zrobiłem w tym temacie. 1 Wymieniłem podkładki na wtryskach i wszystkie na przelewach, drugi wtryskiwacz był zawalony nagarem i ciężko wyszedł reszta czyściutkie. 2 Sprawdziłem zawór SCV i go troszkę rozruszałem ale tez jest czyściutki. 3 wtryskiwacze dałem na maszynę i mam wydruk jak ktoś może to niech oceni bo mechanizator za wiele nie powiedział. https://naforum.zapodaj.net/71e56d333981.jpg.html [ wiadomość edytowana przez: Bodziobiala dnia 2020-04-16 20:37:28 ]

swiece zarowe sprawne??
Znaczy co wyjeli wtryski sprawdzili i niewiedza czy dobre?????? Trzeba zmierzyc cis sprezania spr czy oprogramowanie jest ostatniej modyfikacji bo posrednie mialy wady. Czy paliwo nie jest dziadoskie ile kreci obr na rozruszniku i jakie jest wtedy cisnienie paliwa na odpietych wtyczkach wtryskow. Jaki przebieg tam jest spodziewany wg licznika?
  
 
Świece sprawdzałem ale tylko dwie, ponieważ reszty już nie odkręcałem bo wydaja mi się ,że poprzedni właściciel zmieniał je bo wyglądają jak nowe (rozgrzewają się szybko),Ale skoro już proszę tu o pomoc to będę sprawdzał to co kolega napisze i wszystko po kolei. Wtryskiwacze wykręcałem sam i oddałem do sprawdzenia ale nie wiele się dowiedziałem bo przez ten (koronawirus nie bardzo chciał mechanizator gadać) dał wydruk(zamieściłem w linku) i powiedział ,ze może troszkę na wolnych obrotach kuleć. Mówił ze może zregenerować na nowe końcówki ale jakieś włoskie( ale ja jestem troszkę nie pewny tej regeneracji bo już tyle czytałem o nie udanych naprawach) tym bardziej ze korekcje na techstream są bardzo dobre. Postaram się posprawdzać ciśnienia na cylindrach bo tego nie robiłem. A te oprogramowanie jak sprawdzić tym programem TS?? No i jeszcze jedno przy wyjmowaniu wtrysków tylko jeden był zawalony nagarem i z trudem wyszedł a reszta była czyściutka.
Przebieg to słynne 207tys ale powiem ,ze zbiera się nieźle i nie dymi jak przyspieszam. Olej na bagnecie jest czyściutki tzn nie jest czarny nie poci się nigdzie silnik ani nie ma przedmuchów ze zbiorniczka płynu i nie wywala płynu (co słynne jest w tych silnikach UPG a u mnie niema tych objawów)


[ wiadomość edytowana przez: Bodziobiala dnia 2020-04-19 14:48:12 ]
  
 
Zrobiłem test z odpiętymi wtyczkami na wtryskach:
Obroty od 274 przy dłuższym kręceniu dochodziło do 284 rpm
Target Common Rail pressure - 25000kPa
Fuel Press - przy obrotach 274 rpm było 44610 kPag i potem spadało przy obrotach 282 było już 20810 kPag.
Czy coś z tego można wywnioskować czy nie dokładnie opisałem ? A paliwo tankuje na Lotosie ale nie wiem jakie było lane wcześniej bo to świeży zakup.
  
 
Cytat:
2020-04-19 20:27:23, Bodziobiala pisze:
Zrobiłem test z odpiętymi wtyczkami na wtryskach: Obroty od 274 przy dłuższym kręceniu dochodziło do 284 rpm Target Common Rail pressure - 25000kPa Fuel Press - przy obrotach 274 rpm było 44610 kPag i potem spadało przy obrotach 282 było już 20810 kPag. Czy coś z tego można wywnioskować czy nie dokładnie opisałem ? A paliwo tankuje na Lotosie ale nie wiem jakie było lane wcześniej bo to świeży zakup.


25Mpa to graniczne cis do odpalania poniżej nie zapali.Oprogramowanie niestety mam tylko na tester it2 wiec sam nie sprawdzisz