Yaris po ruszeniu czasem idzie max 30 km/h a po ....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Panowie,
witam Bigelektron'a który jak zauwazylem szybko jest tutaj Medrecem i na Jego pomoc glownie licze (dosc tej wazeliny, przejde do meritum)

yaris rocznik 2006 , swieci sie CZEK po odpieciu klem niknie, za chwile znow... gaziarze powiedzieli ze PRZEPŁYWOMIERZ ale kompa maja raczej bez szału....
Lamba wymieniona była...

Auto idzie OK po czym , po zatrzyamniu i ruszaniu "BLOKUJE" sie pedał gazu... wciskam ile wlezie a auto jedzie max 30 km/h i obroty tak 2 koła z hakiem...

Gdy sie zatrzymam , wylacze silnik i włacze to znów jest OK!
czasem mozna jechac 2 h i sie stanie raz albo wogole a czasem co chwile :-/
Wydaje mi sie ze gdy silnik jest goracy to sie to czesciej dzieje (ale moze mi sie tylko wydaje)
Auto ma lpg.... na gazie i benzynie ten sam problem.

Jesli to przeplywomierz to gdzie jest i jak go ratowac
a moze inne opcje

z gory dziekuje za odpowiedz

pozdrawiam
Piasek, kraków
  
 
Jaki silnik 1.0?
Moge zaprosic na naprawe za 3 tygodnie jak wroce z urlopu.
A sprawdzono jaki byl kod bledu??
  
 
witaj

tak 1.0
kodu usterki nie mam bo to lpgowcy jak zakladali to mi powiedzieli...
3 tygodnie , kurcze, mam to auto na eLce i musze to naprawic sam jutro he
co z tym przeplywomierzem ?
nie mam 2 lewych rak, dam rade jak powiesz co gdzie i czym

aaa i wyczyalem gdzies cos o "SAFE MODZIE" czy czyms, ze sterownik silnika blokuja ta predkosc na rowniotkie max 30 zebys mogl jechac do serwisu

dziekuje!

[ wiadomość edytowana przez: Piasek_krakow dnia 2009-08-09 00:28:13 ]
  
 
Cytat:
2009-08-09 00:24:26, Piasek_krakow pisze:
witaj tak 1.0 kodu usterki nie mam bo to lpgowcy jak zakladali to mi powiedzieli... 3 tygodnie , kurcze, mam to auto na eLce i musze to naprawic sam jutro he co z tym przeplywomierzem ? nie mam 2 lewych rak, dam rade jak powiesz co gdzie i czym aaa i wyczyalem gdzies cos o "SAFE MODZIE" czy czyms, ze sterownik silnika blokuja ta predkosc na rowniotkie max 30 zebys mogl jechac do serwisu dziekuje! [ wiadomość edytowana przez: Piasek_krakow dnia 2009-08-09 00:28:13 ]


Przepływomierz to to raczej nie jest bo niema on funkcji raz jest dobrze a raz nie, łatwo to sprawdzić odepnij go podczas tej niemocy od kabelków i sprawa się wyjaśnia z miejsca. Być może że podczas wpinania się gaziarzy we wiązke coś naderwali uszkodzili ale nie całkiem tylko troszkę a teraz czas zrobił swoje i problem się ujawnił. Jeszcze jedno pytanko czy objawy te nie występują po przekroczeniu jakiś pewnych obrotów np 4000???
  
 
Witam

To nie problem z gazem... bo czek swiecil sie juz przed zalozeniem LPG a od czasu montazu instalacji minelo troche i ponad 5k kilemetrow.

Nigdy poczas jazdy, a zawsze po ruszeniu wystepuje ten blad, i NIE DA sie przekroczyc okolo 2 tysiecy obrotow i predkosci 30 km/h wiec nie ma mowy o dodaniu do 4 tysiecy.

Wystarczy wylaczyc i wlaczyc stacyjke i wszystko gra!
Czasem przez 2h nie zdarzy sie tak ani razu a czasem pare razy pod rzad (wydaje mi sie ze gdy sie zagrzeje silnik to czesciej)

co poczac
  
 
Cytat:
2009-08-09 20:01:06, Piasek_krakow pisze:
Witam To nie problem z gazem... bo czek swiecil sie juz przed zalozeniem LPG a od czasu montazu instalacji minelo troche i ponad 5k kilemetrow. Nigdy poczas jazdy, a zawsze po ruszeniu wystepuje ten blad, i NIE DA sie przekroczyc okolo 2 tysiecy obrotow i predkosci 30 km/h wiec nie ma mowy o dodaniu do 4 tysiecy. Wystarczy wylaczyc i wlaczyc stacyjke i wszystko gra! Czasem przez 2h nie zdarzy sie tak ani razu a czasem pare razy pod rzad (wydaje mi sie ze gdy sie zagrzeje silnik to czesciej) co poczac


Kod bledu odczytac
  
 
Tak tez uczynilem Mistrzu

podpiołem u jakis chlopkow pod kompa i wyskoczylo:

p0012 camshaft position a-timing over-retarded(bank 1)
p2111 throttle actuator control system stuck open
p2103 throttle actuator control motor ciricuit gigh
i jeszcze raz ten p2111

a za chwile

c0200 right front wheel speed sensor

ALE PO USUNIECIU TEGO BAJZLU I PONOWNYM SPRAWDZENIU JEST JUZ TYLKO:


P2111
P2103

WNIOSEK? uszkodzona przepustnica, gdy wlaczy sie safe mode i nie mozna przekroczyc 30/h to wtedy pojawia sie czujnik polozenia walka.

gdy wylacze i wlacze silnik auto wraca do normalnego trybu i jedyny blad to p2111 i p2103

bedac laikiem , wnioskuje ze uszkodzona jest jedynie przepustnica i to jej blad od czasu do czasu wlacza safe mode, a blad polozenia walka jest skutkiem a nie przyczyna wlacznia sie safe mode

dobrze rozumuje?

POMOCYYYYYYYYYYYYYY

w aso pytalem goscia czy brak dzisiaj leki przeciw omamom jak powiedzial koszt przepustnicy 4 700

slyszalem ze na tej przepustnicy sa czujniki i ze mozna je wymieniac pojedyczno?

co i gdzie kupic zeby dobrze bo rozumiem ze czyszczenie przepuistnicy nie pomoze

HEEEEEEEEEEEEEEEELP
  
 
MOge podac numer tel. i mozesz pojechac w Krakowie na diagnoze i ew. naprawe jesli reflektujesz bo widze ze w ASO ciezko z tematem
  
 
poszlo na priv.
  
 
a jakaś wiązka wchodzi w przepustnicę? Pozatym może jakiś silniczek krokowy w środku przepustnicy jest zabrudzony . Zobacz czy odpinając wiązkę na noc i rozpinając aku. przepustnica się zaadoptuje miałem kiedyś podobny problem tylko nie z toją i problem leżał w skorodowanym jednym pinie ,a jeżeli pytałem czy objaw występuje powyżej jakiś obrotów to nie chodziło mi o to czy możesz wkręcić gdy już tryb serwisowy tylko wcześniej bo jak dobrze wyczytałem czasami jest dobrze. Czytaj uważnie
  
 
powiem krotko ten Paweł jest prze CHUJEM !!!!

powala wiedzą i profesjonalizmem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

autko jak nowe

dziekuje wszystkim za odpowiedzi !!
  
 
I co się okazało ,i za ile kasy??????
  
 
Cytat:
2009-08-11 08:28:13, rng17 pisze:
I co się okazało ,i za ile kasy??????


Sądząc po opisie "ten Paweł jest prze CHUJEM !!!!" to pewnie coś przedmuchał...
  
 
Cytat:
2009-08-10 23:08:39, Piasek_krakow pisze:
powiem krotko ten Paweł jest prze CHUJEM !!!!



No niezle mi nawet nie przyszlo do głowy aby tak zaszczytnie go określać .
Ciesze sie ze moglem pomoc.
  
 
Troche mnie ponioslo ale powaznie , wielu juz widzialem mechanikow roznej masci i powiem krotko,

100% profejsonalny
100% konkretny

polecam Go kazdemu , szacuneczek jak mawia Mirek Szymkowiak
  
 
Cytat:
2009-08-08 22:32:38, Piasek_krakow pisze:
Witam Panowie, witam Bigelektron'a który jak zauwazylem szybko jest tutaj Medrecem i na Jego pomoc glownie licze (dosc tej wazeliny, przejde do meritum) yaris rocznik 2006 , swieci sie CZEK po odpieciu klem niknie, za chwile znow... gaziarze powiedzieli ze PRZEPŁYWOMIERZ ale kompa maja raczej bez szału.... Lamba wymieniona była... Auto idzie OK po czym , po zatrzyamniu i ruszaniu "BLOKUJE" sie pedał gazu... wciskam ile wlezie a auto jedzie max 30 km/h i obroty tak 2 koła z hakiem... Gdy sie zatrzymam , wylacze silnik i włacze to znów jest OK! czasem mozna jechac 2 h i sie stanie raz albo wogole a czasem co chwile :-/ Wydaje mi sie ze gdy silnik jest goracy to sie to czesciej dzieje (ale moze mi sie tylko wydaje) Auto ma lpg.... na gazie i benzynie ten sam problem. Jesli to przeplywomierz to gdzie jest i jak go ratowac a moze inne opcje z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Piasek, kraków



Witam mam identyczny problem, niestety dziś odebrałem auto od mechanika, którego niestety nie udało się naprawić. Kod błędu p2103 Czy ktoś może pomóc? Wymieniłem przepustnice niestety nie pomogło, wszystkie wiązki mechanik sprawdził. Mój silnik to benzyna 1.8. Jestem z Białegostoku.

[ wiadomość edytowana przez: jaceks79 dnia 2014-08-01 21:13:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaceks79 dnia 2014-08-01 21:15:16 ]