Toyota Yaris 1.0 - muli, nie przyspiesza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Temat już maglowany, ale próbuję ponownie.
Mam autko Toyotę Yaris 1.0 65KM wer. francuska i niestety jest problematyczna a mianowicie:
- samochód muli na starcie tzn nie ma przyspieszenia od razu tylko po pewnym czasie, są to sekundy, ale nie muszę tłumaczyć czym są sekundy na skrzyżowaniach.
Ogólnie na rozgrzanym silniku zjawisko jest bardzo nasilone co utrudnia jazdę (o nerwach z taką jazdą nie wspomnę)
Nie mam pojęcia co jest grane, komputer nic nie wykazuje sprawdzany u dwóch mechaników, nie pali mi się pomarańczowa kontrolka a problem jest.
Do tej pory wykonałem czynności:
-czyszczenie przepływomierza
-zdjęcie obiegu podgrzewania przepustnicy powietrzem;
-wymiana kompletnej przepustnicy z innego samochodu
-wymiana filtra powietrza
Nie czepiam się sondy, katalizatora, świec bo z kosztami nie wyrabiam..
poza tym nie pali mi się ta kontrolka więc nie chce działać tak całkowicie po omacku.
Nie mam doświadczenia czy może być tak, że kontrolka się nie zapala a jest uszkodzona np sonda lambda?
Wyczytałem tu na forum że komuś czyszczenie przepływomierza nic nie dawało a gdy wymienił na nowy to niby pomogło..
mam iść tym tropem?
Pomóżcie.Dzięki.

  
 
Cytat:
2014-09-10 21:43:40, arakus76 pisze:
Witam.Temat już maglowany, ale próbuję ponownie. Mam autko Toyotę Yaris 1.0 65KM wer. francuska i niestety jest problematyczna a mianowicie: - samochód muli na starcie tzn nie ma przyspieszenia od razu tylko po pewnym czasie, są to sekundy, ale nie muszę tłumaczyć czym są sekundy na skrzyżowaniach. Ogólnie na rozgrzanym silniku zjawisko jest bardzo nasilone co utrudnia jazdę (o nerwach z taką jazdą nie wspomnę) Nie mam pojęcia co jest grane, komputer nic nie wykazuje sprawdzany u dwóch mechaników, nie pali mi się pomarańczowa kontrolka a problem jest. Do tej pory wykonałem czynności: -czyszczenie przepływomierza -zdjęcie obiegu podgrzewania przepustnicy powietrzem; -wymiana kompletnej przepustnicy z innego samochodu -wymiana filtra powietrza Nie czepiam się sondy, katalizatora, świec bo z kosztami nie wyrabiam.. poza tym nie pali mi się ta kontrolka więc nie chce działać tak całkowicie po omacku. Nie mam doświadczenia czy może być tak, że kontrolka się nie zapala a jest uszkodzona np sonda lambda? Wyczytałem tu na forum że komuś czyszczenie przepływomierza nic nie dawało a gdy wymienił na nowy to niby pomogło.. mam iść tym tropem? Pomóżcie.Dzięki.

Witam ...dobre ...nie chce dzialac po omacku Po czym wymienil wszystko co niema związku z problemem.A po co zdjales podgrzewanie przepustnicy???
A podpinales chociaż tester Toyoty i przetestowano czy działa VVTI i jakie sa Fuel trimy long i short term?
  
 
Witam.No tak najlepiej dziwić się krytykować wymądrzać itd...
Wyjaśniam samochód oddawałem do mechaników którzy podpinali pod komputer i stwierdzili, że wszystko jest w porządku.Gdybym potrafił zadać takie pytania jak ty to bym to zrobił.
Co do moich czynności wybrałem takie które mogłem zrobić sam.. dużo czytałem o tym problemie na innych forach i każdy doradzał zaczynać od podstawowych czynności, których mechanikom nie chce się często robić,
Stąd pomysł na czyszczenie ,wymianę przepustnicy( z młodszego rocznika) , filtra..itd
Podsumowując nie szukam pouczeń typu po co to zrobiłeś tylko co powinienem zrobić i jakim pójść tropem.
  
 
Aha zapomniałem dopisać że podgrzewanie przepustnicy zdjąłem bo kompletnie nie dało się nim ruszać w lecie- po zdjęciu minimalnie stan się poprawił.-miałem wrażenie że gorące powietrze potęgowało problem.
  
 
Cytat:
2014-09-17 21:31:11, arakus76 pisze:
Witam.No tak najlepiej dziwić się krytykować wymądrzać itd... Wyjaśniam samochód oddawałem do mechaników którzy podpinali pod komputer i stwierdzili, że wszystko jest w porządku.Gdybym potrafił zadać takie pytania jak ty to bym to zrobił. Co do moich czynności wybrałem takie które mogłem zrobić sam.. dużo czytałem o tym problemie na innych forach i każdy doradzał zaczynać od podstawowych czynności, których mechanikom nie chce się często robić, Stąd pomysł na czyszczenie ,wymianę przepustnicy( z młodszego rocznika) , filtra..itd Podsumowując nie szukam pouczeń typu po co to zrobiłeś tylko co powinienem zrobić i jakim pójść tropem.


No sam to tu raczej w tym przypadku nic nie zrobisz bez testera.Z którego roku samochod?
  
 
Cytat:
2014-09-17 21:31:11, arakus76 pisze:
Witam.No tak najlepiej dziwić się krytykować wymądrzać itd... Wyjaśniam samochód oddawałem do mechaników którzy podpinali pod komputer i stwierdzili, że wszystko jest w porządku.Gdybym potrafił zadać takie pytania jak ty to bym to zrobił. Co do moich czynności wybrałem takie które mogłem zrobić sam.. dużo czytałem o tym problemie na innych forach i każdy doradzał zaczynać od podstawowych czynności, których mechanikom nie chce się często robić, Stąd pomysł na czyszczenie ,wymianę przepustnicy( z młodszego rocznika) , filtra..itd Podsumowując nie szukam pouczeń typu po co to zrobiłeś tylko co powinienem zrobić i jakim pójść tropem.


No i poco to bleble ble i blabla bla.Wyprodukowales spory text i nic to nie wnosi do sprawy.Chcesz pomocy to umowmy się ze ja zadaje pytania ty odpowiadasz.
Zadalem trzy odpowiedziales na jedno plus jakies zakłócenia które nie dostarczyly mi zadnych informacji pozatym ze auto zepsute..
  
 
ja także się podłączam i proszę o sugestie