Zacisk z Nivy do felgi 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy przednie zaciski pd Nivy podejdą do małej tarczy w 13 calową felgę?
  
 
Nie słyszałem nigdy, żeby ktoś montował w ten sposób zaciski. W celu modyfikacji hamulców, montuje się zaciski od samary, ale na tarcze od Priory, wentylowane 13, 14, 15.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Wydaje mi się że takie coś wiąże się z większą przeróbką. Zacisk od Nivy ma dwa wężyki zasilające i na moje po jest trochę większy niż ten do klasyka.
  
 

Zaciski nie są zamienne. U nivy swój.

Chcesz mieć mocne hebel, to zacisk od 2108/2110 pod 14-15" felgi.
Z przeróbek stosujesz flansze i przykręcasz wszystko:
flansza mocująca duży zacisk hamulcowy (2108-2112) do łady klasyki (2101-2107)

Mozesz jeszcze pomyle o wydajnosci serwa hamulcowego:

serwo hamulcowe sport lada klasyka
  
 
Cytat:
2014-11-16 09:09:09, bartixr pisze:
Zaciski nie są zamienne. U nivy swój. Chcesz mieć mocne hebel, to zacisk od 2108/2110 pod 14-15" felgi. Z przeróbek stosujesz flansze i przykręcasz wszystko: flansza mocująca duży zacisk hamulcowy (2108-2112) do łady klasyki (2101-2107) Mozesz jeszcze pomyle o wydajnosci serwa hamulcowego: serwo hamulcowe sport lada klasyka



Dzięki za pomoc, ale koniecznie muszę zostać przy 13 calach. Jakie są najskuteczniejsze hamulce biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości?
  
 
Jeżeli 13", to tak jak pisałem, tarcze od 110, priory wentylowane i zaciski także. Flasze przejściówki na zaciski. Takie flasze mam do sprzedania. Zostaje ci poszukać zestaw od 110 1.5 16V i masz dobre hamulce.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
A co jest złego w hamulcach w ładzie klasycznej ? W mojej przy hamowaniu 150-10 na wyścigowym slicku przeciążenie jest takie, że gałki oczne chcą wyskoczyć z orbit . I to nie przy jednym hamowaniu, a przy kolejnych też .
:: :: ::


[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2014-11-20 21:44:20 ]
  
 
Cytat:
2014-11-20 21:38:54, Andrew01 pisze:
A co jest złego w hamulcach w ładzie klasycznej ? W mojej przy hamowaniu 150-10 na wyścigowym slicku przeciążenie jest takie, że gałki oczne chcą wyskoczyć z orbit . I to nie przy jednym hamowaniu, a przy kolejnych też . :: :: :: [ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2014-11-20 21:44:20 ]



Zwłaszcza że FSO-maniacy do mocnych (z silnika DOHC i Rover) Poldków i DF-ów zakładają właśnie hamulce z klasycznych Ład
  
 
Uno turbo to wydajny zestaw-i klocki do tego sa fachowe z ferodo.
Do dfa raczej stosuje sie argente -Lady sie nie spotkałem
  
 
Hamulce z łady zdecydowanie lepsze od DFa, ale nikt mi nie powie, że można wielokrotnie hamować i nic się nie stanie. W sumie tak i jest, nic się nie dzieje, bo jedziemy dalej jak po maśle.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Szoko - zapraszam na tor, mogę zademonstrować . Może problem wynika z tego że jeździcie na jakichś ruskich czy ukraińskich klockach za 40zł za komplet ? I jak do tego tył nie hamuje bo korektor źle działa, to nic dziwnego że się pali przód.

  
 
Miałem ładowskie dawno temu w poldoroverze i teraz mam w 125p. W porównaniu do tarcz 227mm ładowskie 251mm to niebo a ziemia.
Jeśli ktoś chce zminić tarcze na taki o zblizonej średnicy to nie ma sensu. No chyba że ściga się i chce włożyć wentyle.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
W zośce miałem przód jak w df tył jak w maluchu.
W łądzie mam łade
W obu korektor był ręczny sportowy i klocki ferodo racing.
Zocha hamwała duzo lepiej.
Zeby marudzić trzeba najpiwrw wykożystać seryjny układ na maxa.
Dobry klocek brak luzów w łożyskach i geometria jest bardzo wazna.
Najbardziej mnie dziwi jak ktoś zmienia hamulce na wieksze a nigdy pożądnego klocka nie założył.
Klock można sparwdzić rozpędzając auto do 150 na godzine i hamowanie do zera i tak kilka razy.
Niestety w Ladzie ten sposób nie zadziała bo rorozpędzenie do 150 zajmuje tyle czasu że klocki sie zdążą schłodzić
  
 
Cytat:
2014-11-21 11:06:01, Andrew01 pisze:
Może problem wynika z tego że jeździcie na jakichś ruskich czy ukraińskich klockach za 40zł za komplet ? I jak do tego tył nie hamuje bo korektor źle działa, to nic dziwnego że się pali przód.



Tutaj co nieco o moich hamulcach.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2014-11-21 19:07:20, pioban pisze:
[...] wykożystać [...]



Cytat:
2014-11-21 19:07:20, pioban pisze:
[...] pożądnego [...]



Miszcz

[ wiadomość edytowana przez: fragles94 dnia 2014-11-22 17:35:10 ]
  
 
Cytat:
2014-11-22 17:34:52, fragles94 pisze:
Miszcz [ wiadomość edytowana przez: fragles94 dnia 2014-11-22 17:35:10 ]



Niestety dopiero jak czytam samego siebie to widze błędy.
Niestety czasem wysle zanim przeczytam.
Na tym forum jest taka głupota ze nie da sie edytowac posta więc
chyba nie ma o co kruszyć kopi...
  
 
Cytat:
2014-11-21 22:01:50, SzokoLada pisze:
Tutaj co nieco o moich hamulcach.


Nic tutaj nie wyczytałem odnośnie tego jakie miałeś seryjne hamulce, o których piszesz że są złe. Możesz coś na ten temat napisać więcej ?.
Znalazłem jedynie, że do Twojego nowego zestawu większych hamulców wsadzasz bardzo przeciętne Ferodo Premier.
  
 
Ok, ale te przeciętne ferodo, będą dużo lepsze niż inne wyścigowe. Ja nie na wyścigi robie auto, a do normalnego użytkowania. Idę o zakład, że po mieście moje "przeciętne hamulce", będą lepsze od twoich. Druga sprawa, standard hamulce łady, jest na pewno gorszy. Wiem co pisze, bo zjeździłem, nie jedna tarcze. Po dwóch hamowaniach tarcza czerwona i juz tylko ślizga się, lozysko dostaje w dupe, smar się topi i przebieg lozysk gwałtownie idzie w dół.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
No ale jakie miałeś te tarcze i klocki które ci się świeciły po 2 hamowaniach ? miałeś nowe przewody miedziane i gumowe ? Miałeś sprawny hamujący tył ? Korektor tylny pracował poprawnie ?
Czepiłeś się że nazwałem klocki w Twoich nowych hamulcach przeciętnymi, a nie odpowiedziałeś na pytanie jakie hamulce miałeś wcześniej, te które Ci źle hamowały .

[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2014-12-01 16:25:30 ]
  
 
Też jestem ciekaw odpowiedz, bo ja zrozumiałem to tak, że oryginalne tarcze AutoVaz są do d. ... A ja tydzień temu kupiłem oryginały do Nivki i mam zamiar zakładać. No i teraz nie wiem czy robić czy oddać bo 10 dni nie minęło.