Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-01-01 23:17:24 Masz na to 100, 1000 czy 10000? |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-01 23:29:41 Kanałów nie poleruje się. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
czester_fr olsztyn | 2014-01-02 00:17:06
około 1000, z taka kasą się liczę |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-02 01:20:56 To najlepiej wydaj ten tysiąc na kapitalny remont silnika. Po remoncie silnik wróci do czasów młodości i juz po remoncie cie zaskoczy zrywnością i małym zużyciem paliwa. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2014-01-02 05:59:04
kapitalka silnika za 1 tys pln- ambitne wyzwanie. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-01-02 09:14:29 Dobry olej to 200pln wiec co tu mówić np. o wałku-jak płaciłem 1200.
Czy innych modach... |
czester_fr olsztyn | 2014-01-02 09:50:15
|
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2014-01-02 10:05:29
Jeśli realnie to... zrób porządek z hamulcami, powymieniaj sworznie i końcówki ukl. kierowniczego, może zostanie na nowe opony. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2014-01-02 10:21:06 Podstawowa sprawa przy jakichkolwiek przeróbkach to doprowadzenie silnika do stanu fabrycznego a na to i 1tyś bedzie mało.
Olej rozrząd min pierścienie min panewki kpl uszczelek pewnie wałke konsola dzwigienki pompa oleju co dopiero szlify tłoki i coś extra/wydech czy dolot. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-02 10:38:52
Szlify w Legnicy, to koszt 500 zł, tloki 100, pierścienie, panewki 100, olej 100, uszczelki 100, rozrzad 100, ale można kupić na allegro kompletny nowy dół silnika za 500. Reszta pójdzie na głowice. A tutaj można dosyć mocno zaszaleć. Zależy co będziesz robić. Przy modyfikacjach silnika, najwięcej daje głowica. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим [ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2014-01-02 10:48:35 ] |
czester_fr olsztyn | 2014-01-02 12:49:09
akurat tu zrobione mam na tip top. buda czeka na wiosnę nowy lakier. na forum obserwuje jak ktos sie pyta o modyfikacje silnika to zawsze jest jakiś komentarz typu : "...lepiej się zawiasem i heblami zajmij..." oczywiscie nie ma to jak doświadczenie kolegów |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2014-01-02 14:33:58
Nie obraź się. Zuch, że zrobiłeś zawieszenie i układ hamulcowy, kierowniczy. Praktyka pokazuje, ze zazwyczaj chłopaki zapominają o podstawowej sprawności auta i pchają się z motyką na księżyc. Postaw jakis cel, co chcesz osiągnac i zastanowimy się na forum ile to będzie kosztować. |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2014-01-02 15:48:06
no wiesz, to akurat nie złośliwość, ale wchodzi ktoś na Forum, i zaczyna w deseń: mam 1000 PLN i chce wiecej mocy. A ja napisze nieco brutalniej: zadaj sobie nieco trudu i poczytaj forum. Ma ponad 11 lat i wszystko bylo przewałkowane. A nie: nie chce mi sie szukać to mi to jeszcze raz napiszcie. Jak będziesz miał pytanie szczegółowe to ma pewno zawsze ktoś Ci pomoże. No i bez obrazy |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-02 20:15:11 Poszukać tematów Konriego o swapie silnika z BMW 1.8
No chyba że ma być wszystko robiobne pod oryginał. |
czester_fr olsztyn | 2014-01-02 20:52:28
wcale się nie obrażam, jest tego sto stron obszernej wiedzy, istota postu było zorientowanie się w którym kierunku się zapuścić ale kierunek powoli się klaruje |
czester_fr olsztyn | 2014-01-02 21:08:36
rozważałem różne opcje, ale mam dużą słabość to motoryzacji z charakterem |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-02 21:25:35 Słuchaj, spokojnie, ten forum tak ma. Ja tez jak zaczynałem tutaj, tez miałem podobne pytania i też mnie "obsmarowano hufnem". Ale dzisiaj ja już wiem, ze to ma tak właśnie być. Po 3 latach szukania informacji w necie, wiem ze mało kto tak naprawdę ci pokaże kierunek i ścieżkę.
Ja modyfikacje zaczynam od zawieszenia, hamulców i układu kierowniczego. Silnik na samym końcu. Zbieram części od 4 lat. Bo tak naraz nie wydoli nikt, to są duże koszta, chociaż jeżeli chodzi o Ładę, to akurat nie wielkie. Więc zrób budę, hamulce i t.d., a za silnik weźmiesz się na końcu. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2014-01-03 08:50:01
Nie do końca się z tobą Szoko zgodzę, szlify to każdy wie mniej więcej ile kosztują 250-500 to lekko, tłoki 200, panewki 100, rozrząd ..., uszczelki ...., wałek rozrządu mnie kosztował 750, kolektory S + W 4-2-1 z Węgier 1400, gaźniki Solex ADDHE40 z alle 750, "duperele" około 500 jak nie więcej, toczenie koła ...., i sam nie wiem co jeszcze bo oczywistych rzeczy nie wspominam ale ja się w 5ce nie zmieściłem za silnik ale życzę sukcesów
Jeśli dół silnika masz sprawny (czyli go już zrobisz) a chcesz zostać przy seryjnym gaźniku to liźnij głowę i blok ale po tym pojawi sie problem z rozrządem, wyrównaj kanały w głowie żeby były "równe" ale ich nie poleruj na szkło, to samo w kolektorami, liźnij koło zamaszyste i zajmij się gaźnikiem i zapłonem |