Przerywa, nie chce zapalić RS2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Przerywa.
Problem w tym że dałem cewki z renaulta i nie chce na nich zapalić.
Jakie jeszcze elementy silnika mogą odpowiadać za nierówną pracę?
Przy podłączeniu zwykłej cewki z escorta jakoś odpala ale z bólem.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Ale kiedy Ci się to zaczęło dziać?bo już jeździłeś przecież.
  
 
w czwartek zaczął palić na dwa-trzy gary. Wiem, kable, cewka.
Zmieniałem na inne i też to się dzieje.
Dodam że jak odejmę gazu i znowu dodam to przyśpiesza chwilę albo jak jest na wyższych obrotach to też jedzie.
Instalacja zrobiona.
Filtry wymienione.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Podeślę się. Zrobiłem 2 tys, i podobne objawy nagle się pojawiły. Najgorzej w okolicach 2 tys obrotów ale jak wcisne w podłogę gaz to po chwili przyspiesza. Kable nowe, świece nowe, cewki podmienie Lem, tps podmienialem filtr nowe Oprócz paliwowego ale ma zrobione może 5 tys..
  
 
Przejrzyj wiazke silnika bo lubi sie popsuc. U mnie byla cala robiona bo kupe kabli bez izolacji mialem
  
 
Sprawdź wiązankę przy sondach i tą co idzie w nadkolu.

Sprawdź tez EDIS i jego wiazke. Wtyczkę i łączenia pinów z przewodami obejrzyj.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2015-06-06 14:25:39 ]
  
 
Edis jest schowany przy komputerze, cała wiązka została rozebrana i złożona od podstaw. Wiązka na nadkolu była też robiona.
Te czujniki podciśnienia co były koło edisa na nadkolu zostały wywalone.
Znalazłem jakieś kable w garażu, one też zostały wymienione ale narazie nigdzie nie jeździłem tak aby sprawdzić, na chwilę to silnik chodzi dobrze ale cyrki zaczynają się później.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Kleszczu, a zadaj dodatkową masę na silnik, i posprawdzaj punkty masowe w komorze.


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
  
 
co do tego to też jestem pewny, pare dni temu zmieniałem obudowę termostatu i ten główny dobrze jest przykręcony, pozostałe też ale sprawdzę.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Krokowiec, czujnik położenia wału korobowego, czujnik polozenia wałka rozrzadu, jakies lewe powietrze...moze jakis przekaznik co daje napiecie na pompke paliwa, albo na wtryski
  
 
Sprawdź ciśnienie paliwa na szynie paliwowej, może pompka zdycha, czuj temp może uwalony,
  
 
Cytat:
2015-06-06 21:03:39, Mikatt pisze:
Sprawdź ciśnienie paliwa na szynie paliwowej, może pompka zdycha, czuj temp może uwalony,



Który czujnik :p?
  
 
ten duży co daje sygnał do kompa o temp. silnika
Ewentualnie czy nie popękały świece, miałem przypadek z ngk które wytrzymały 2 tygodnie i popękały 3sztuki( brak palenia). Potem drugi komplet(też ngk)- miesiąc i to samo. W końcu kupiłem beru na czterech elektrodach i cały czas spokój
Zmierz kompresje jak masz czym.

[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2015-06-06 21:25:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2015-06-06 21:26:29 ]