Dokładność identyfikacji błędu przez komputer

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy błąd P1155 identyfikuje konkretną sondę czy to jest tylko informacja o problemie z sondą lambda i w przypadku posiadania 4 należy sprawdzić każdą oddzielnie miernikiem, żeby wskazać uszkodzoną?
  
 
Cytat:
2016-01-08 20:00:55, Ravdarka pisze:
Czy błąd P1155 identyfikuje konkretną sondę czy to jest tylko informacja o problemie z sondą lambda i w przypadku posiadania 4 należy sprawdzić każdą oddzielnie miernikiem, żeby wskazać uszkodzoną?



P1155 Air Fuel Sensor Heater Circuit Bank 2 Sensor 1

czyli katalizator 2 sonda 1 a katalizatory sie definiuje tak ze katalizator 1 po stronie kierowcy a 2 po stronie pasazera a sonda 1 to zawsze sonda regulacyjna przed katem a sonda 2 to diagnostyczna za katem wiec takjak napisalem masz uszkodzona gorna sonde po stronie pasazera wiec jak chcesz ja sprawdzic miernikiemtowyjmij od niej wtyczke i zmierz miedzy dwoma czarnymi przewodami


[ wiadomość edytowana przez: land-car1983 dnia 2016-01-08 20:34:00 ]
  
 
Już tłumaczę dlaczego pytam. Kontrolka engine-check zaświeciła się kiedy samochód zostawiłem w ASO. Pech... Zidentyfikowali błąd, pomierzyli sondę - stwierdzili: grzałka. Przyglądam się dzisiaj na przewody i kostki sond - wszystkie ruszane. Po kiego grzyba?
  
 
Cytat:
2016-01-08 20:56:56, Ravdarka pisze:
Już tłumaczę dlaczego pytam. Kontrolka engine-check zaświeciła się kiedy samochód zostawiłem w ASO. Pech... Zidentyfikowali błąd, pomierzyli sondę - stwierdzili: grzałka. Przyglądam się dzisiaj na przewody i kostki sond - wszystkie ruszane. Po kiego grzyba?



No to nie wiem czego tam szukali, a w jakim celu odstawiles auto do ASO?? najprościej to wyjmij wtyczke od tej sondy co ci mowilem czyli górna po stronie pasazera i zmierz czy jest obieg miedzy pinami na dwoch czarnych kabelkach jak miernik bedzie brzęczał to sprawna jak cisza to złom
  
 
Sprawdzone, złom.
Ps. Skrobnę coś na priva