No to jadziem z koksem
Odnośnie zegarów, sposób najwygodniejszy i najleprzy :
Zdejmujesz kierownicę
Odkecasz 2 wkręty od spodu obudowy kolumny i zdejmujesz górną jej część.
Odkręcasz 2 wkręty maskownicy zegarów i jązdejmujesz.
Póżniej masz jeden wkręt na górze trzymający zegary i 2 w dolnych narożnikach.
Wyjmujesz zegary przechylając je górą ku dołowi.
Jak masz prędkościomierz z linką to możesz mieć trudniej, ja miałem w obu klekotach elektroniczne.
Odpinasz kostki zegarów, uważaj przy tym, aby nie połamać ich zatrzasków, ale jak połamiesz to nic się nie stanie
Wyjmujesz i bawisz siez żarówkami.
Odnośnie panela środkowego:
Podważasz cienkim płaskim wkrętakiem kawałek plastiku wokół włączników awaryjnych, ogrzewania szyby itd.
Pod tym będziesz miał 2 wkręty.
Jak masz zegarek w tym miejscu to go też musisz odkręcić i odpiąć.
Wyjmujesz radio (jeśli masz) i tam od tyłu masz 2 nakrętki na klucz 8 trzymające środkowy panel.
Wyjmujesz panel i odpinasz kostki od w.w właczników.
Teraz panel z pokętłami trzyma siena 4 wkrętach od frontu - odgkręcasz.
Teraz będzie ostra jazda z linkami:
Musisz poodpinać wszystkie, na pewno masz na dole żółtą i zieloną, musisz zsunąć ich czarne mocowania z obudowy pokręteł i później odpinasz linki z tych oczek.
Teraz w zależności od wypasu masz jakieś linki na górze czarną i szarą, albo tylko jedną (czrną) jak nie masz obiegu zamkniętego.
Postępujesz tak samo jak z tamtymi.
Odłącasz kostkę elektryczną i wyciągasz ten panel jakoś kombinacyjnie przez ten otwór przez które wystawały pokrętła, musisz przy tym naginać te poprzeczki co są całością deski ( nie bój się są w bardzo elastyczne).
No i po męczrniach masz panel na wierzchu.
podważasz z wyczuciem, aczkolwiek stanowczo czarny panel z pokrętłami od białej obudowy (trzymają go 4 łapki).
Będzie trochę opornie szedł bo trzymają go wciśnięte na pręty pokrętła.
Jak to wyjmiesz to jużwymieniasz żarówki i składasz w kolejności odwrotnej.
Uffffff Panie, to się napisałem, jak Ciespotkam to się przynajmniej browar należy, i od każdego kto z tego skorzysta
A i jeszcze jedno, jak masz poduszkę to odłącz akumulator. Poduchę trzymają od tyłu kierownicy 2 wkręty które odkręcasz, ale one stamtąd nie wyczodzą, wyjmujesz poduszkę i odłączasz pomarańczowy kabelek i to wsio, a kiera ma nakrętke pod klucz 21.
Jak będziesz kiedyś zdejmował całą deskę to daj znać bo trzeba uważać.
Jak ktośma jeszcze jakieśpytania to ja rozebrałem swoją306 po wypadku doszczętnie więc wiem gdzie i jak co podważać coby nie połamać
Powodzenia.