Czy przy pomiarze ciśnienia pompy paliwa ( na listwie wtryskiwaczy )
podczas zakładania i ściągania ciśnieniomierza może wyciekać paliwo?, u mnie się leje. Nie wiem, czy ten pomiar dotyczy bezpośrednio ciśnienia paliwa, czy też przez jakąś membranę jest to pochodna tego ciśnienia i pojawienie się paliwa świadczy o nieszczelności. Wynosi ono ok 2 atm. - chyba w normie?. Pozdrawiam.
[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-03 14:04:41 ] [ powód edycji: temat ]
Pompa na such czyli pompujac stacyjka ma dac ok 3bary, z regulatorem 2,3-2,4 cos takiego.
Na pracujacym silniku tez nalezy sprawdzic, z i bez regulatora na wolnych i wysokich obrotach.
Sprawdzałem na pracującym i było ok. 2 bar przy cieknącej benzynie.
Rozumiem z tego, że na sucho z kluczykiem 3 bary a z regulatorem mniej. A jak wyłączyć ten regulator. Nawet nie bardzo wiem, gdzie on jest . Magik a jakie wartości powinny być przy odłączonym (1) regulatorze na pracującym silniku przy min. i max obrotów? i przy załączonym(2) może wiesz?. Dzięki.
kreciqq Sympatyk FEFK FSM 126p, Ford Escort Kalisz
Podpinam się pod temat
Pytanie trywialne proste banalne, aczkolwiek mogące trochę rozjaśnić sprawę. MIANOWICIE
Pomiar ciśnienia paliwa można przeprowadzić przy pomocy takiego samego manometru jak w przypadku ciśnienia w oponach?
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź