Tajemnicze wtyczki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, temat już był kiedyś poruszany, odnośnie chciałbym się spytać czy ktoś wie od czego są te wtyczki (miejsce: lewa strona reflektora).
Dziś poprawiałem mocowanie dolotu i napatoczyły mi się owe wtyczki. Zauważyłem, że jest opcja aby jedną z drugą podłączyć i tu zaczęły się problemy. Zamknąłem maskę wsiadłem do auta odpaliłem i co temp. cieczy chłodzącej na max. Świeci się kontroloka od ładowania. Po dodaniu gazu tak do 3500obr. ładowanie gaśnie temp. wraca do normy. Po zgaszeniu i przekręceniu na zapłon objaw wraca. Oczywiście chciałem aby wszystko wróciło do normy i odłączyłem wtyczkę. Efekt taki, że problem z ładowaniem zniknął zaś jest problem z wskaźnikiem od temp. płynu...cały czas na max. Pytanie do was...co zrobić?, czy miał ktoś z was taki problem?. Pozdrawiam
">

[ wiadomość edytowana przez: Dawido1205 dnia 2016-03-13 18:10:45 ]
  
 
Nie wiem jak, nie wiem czemu ale po podłączeniu jednopinowej wtyczki z kabelkiem koloru białego oraz kabelkiem koloru niebieskiego nastąpiło uszkodzenie czujnika wskaźnika temperatury. Dziś przekręciłem czujnik z mojej starej jednostki 1.6 i mam nadzieję, że wszystko będzie ok. Ogółem wtyczki różniły się tym, że w 2.0 czujnik jest na klucz 21 a w 1.6 na klucz 19...nie sprawdziłem oznaczenia na nich ale liczę, że wskazania temp. będą nadal miarodajne
  
 
ona nie powinna iść do alternatora?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
ogólnie niebieski kabelek jest od wzbudzenia alternatora