Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ilovemaluch okolice bb | 2015-09-24 18:39:41 Witam.
Nazywam się Sebastian, mieszkam w okolicy Bielska-Białej. Chciałem w skrócie przedstawić mojego Bisa kupionego parę lat temu za 400zł ratując go od złomowania. Jak się później okazało Bis nie nadawał się już na klasyka więc , stwierdziłem że sensowną opcją będzie zrobienie go pod KJS, upalanie kiedyś jak przyjdzie kasa być może do 3 ligi. Bis na początku miał zrobioną caluteńką podłogę, wymienione wahacze , jak się później okazało silnik również trzeba było wymienić Z czasem zostały zrobione poszerzenia, malowanie i wiele wiele innych Silnik (póki co nie za mocny) głowica z CC na zaworach wydechowych z Bisa minimalnie posadzona gaźnik z CC coś tam podłubany kolektor ssący wypolerowany zgrany z głowicą zmodyfikowany dolot luźniejszy wydech Silnik nie jedzie rewelacyjnie czego powodem jest seryjny wałek Zawieszenie jakieś hipolsteiny ,coś tam utwardzone w planach „trochę niżej”. Wiem że modyfikowanie Bisa to rzeźba w gównie i wiele osób mówiło mi że objedzie mnie każda dobrze pogrzebana 650, ale od dłuższego czasu zbieram zdjęcia ,filmy(oryginalne z tamtych lat), rozmawiałem nawet z Robertem Herbą który miał okazję jeździć OBR-owym rajdowym bisem. Być może kiedyś jak będzie zainteresowanie napiszę nieco o rajdowych bisach z OBR-u albo powrzucam jakieś filmy. Trochę fot z budowy( w wolnej chwili nie co je zaktualizuje) Galeria [ wiadomość edytowana przez: ilovemaluch dnia 2015-09-24 18:41:26 ] |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-09-25 08:14:30 Nareszcie , ktoś wskrzesza BIS-a do sportu.
Silnik rozebrać. Obspawać mocowanie głownej panewki od koła zam. Zrobić porządny remont, wyważyć, wałek - Światek ma super kopiał I latać.
Nie prawda Pisz o bisach, bo na ślaśku jest chłopak - Jacek Grzybowski - który ma oryginalnego bisa z OBR-u. Własnie po Robercie. Powodzenia. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-09-25 09:35:01 Gregor zdecyduj się, raz piszesz że ten Bis jest po Koczurze, raz że po Herbie, jak to w końcu jest ? |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-09-25 14:24:41 Bo najpierw miał go Herbol, a Potem Koczur.
To jest ten sam egzemplarz |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-09-28 07:43:03
A to ciekawe.... Jacek sprzedał bisa? Mamy wspólnych znajomych w cieszynie i jeszcze 3- lata temu go miał. Ale nie ważne. Masz namiary na nowego właściciela ? |
ilovemaluch okolice bb | 2015-09-28 13:18:51 Kumpel robi z Panem Jackiem, osobiście go nie znam. |
ilovemaluch okolice bb | 2015-10-25 19:50:30 Ostatnio się tu nie odzywałem, ale jakiś tam progress jest są naklejki trochę części do nowego silnika i tym samym więcej nie wiadomych. Zakładać nanoplexa? Warto? Jest z tym trochę roboty, największa rzeźba to wypustki na kole pasowym i mocowanie czujnika położenia wału reszta to formalność Co modyfikować w gaźniku z CC700(taki obecnie mam)? dyszę będę testował po poskładaniu silnika, ale nie mam pojęcia jakie rurki emulsyjne założyć i jakie zastosować inne modyfikację po za polerką. [ wiadomość edytowana przez: ilovemaluch dnia 2015-10-25 19:51:24 ] |
ilovemaluch okolice bb | 2016-02-23 01:30:19 Szykuje mi się obszycie lub wymianę kubłów i tu moje pytanie warto je obszywać(Sam materiał kupiłem)? Czy lepiej zainwestować choćby w bimarco C... Fotele to Speed-y skorupy w miarę całe, doły powzmacniane. Jak sprawdza się takie fotele podczas BK?
|
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2016-02-23 11:40:44 fotel jak fotel, nie połami się odrazu, jak obszycie wyjdzie taniej niż nowy to warto obszyć, a bimarco C to fotel prawie że turystyczny co trzymanie boczne na oparciu słabe. Jak Ci pasują te co masz to obszyj i tyle, to ty masz tam się dobrze czuć i trzymać. |
ilovemaluch okolice bb | 2016-05-01 14:13:39 Sporo się zmieniło ale opiszę wszystko razem ze zdjęciami do max 2 tyg.
m.in kubły się sprzedały wiec mam póki co jedno bimarco C Z silnikiem coś tam ruszyło i myślę że końcem tygodnia w pracy będę robił swoją głowicę, w planach włożenie zaworów z Autobianchi 1050 są krótsze o prawie 5mm (gniazda trochę siądą i głowica będzie planowana wiec mam nadzieje że się to trochę straci) i mają inne zabezpieczenie więc zapewne miski też będę musiał zmienić. Oryginalne zawory w CC to 35ssące 27wydech ja mam 35/28 a plany 36.5/29 |