Brak mocy D4D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Ostatno zapalał się "check". Pojechałem do majstra - odczytał kod P1228. Po przeczyatniu forum postanowiłem wymienić zielony zawór SCV. Było dobrze przez 2 tygodnie. Objawy powróciły. Czy te wycieki widoczne na zdjęciu mogą mieć bezpośredni wpływ na brak mocy? Po wytarciu powoli pojawiają sie ponownie.

[img=http://img259.imageshack.us/img259/4121/p4210118.th.jpg]

[img=http://img338.imageshack.us/img338/9228/p4210116.th.jpg]


[ wiadomość edytowana przez: CCFL dnia 2012-09-01 00:13:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: CCFL dnia 2012-09-01 00:14:40 ]
  
 
mogę się mylić ale jeśli są wycieki to spada ciśnienie na listwie i nie rozpylają wtryski tak jak powinny
  
 
może to wina czerwonego zaworu? teraz idzie na IV i V tylko do 2200obr. Jak robiłem te zdjęcia w maju jeszcze miał pełną moc, tylko brzydko wyglądało.
  
 
możę i to wina czerwonego,a może zilelonego,a może wtryski leją,a morze północne albo południowe,móż/rz jest wiele,pewne jest jedno-auto do konkretnej diagnostyki,tak jak BIg pisał zapis danych podczas jazdy testowej(opisywał to wielokrotnie) IIbut,IIIbutIVbut=opis... najlepiej przenieś wątek do TOYOTA TECHNICZNIE tam jest częściej i gęściej.pozdrawiam.
  
 
Problemy się skończyły po zatankowaniu zwyklej ropki na lotosie.
  
 
wcześniej bliska, później orlen
  
 
CCFL - lepiej przeczyść sobie w nafcie czerwony zaworek cykając prądem z aku.
W kontekście wycieków - to wymień podkładki pod wtryski, to trochę osłabia kompresję - masz przedmuchy.
Ja to wszystko przerabiałem na swojej Averso
  
 
Czy te wartości są porawne?


Uploaded with ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: CCFL dnia 2012-10-09 11:43:33 ]
  
 
CCFL - prawie dobre, a to robi dużą różnicę
Przy 2600 rpm na MAP powinieneś mieć 200 -214 kPa i na CR 114-116 mpa.
Co do szczegółowej analizy to trzeba zbadać precyzyjnie wartości przy danych obrotach, a na tym wykresie słabo widać przy jakich dokładnie obrotach jaką masz wartość.
  
 
Witam..moja Rafa..( 2001, D-4D) znowu ma problemy z mocą...kiedyś była to turbina (regeneracja pomogała i 2 lata juz spokój) , teraz rano na zimnym zapala się "check" i brak mocy w sumie az sie nagrzeje. Chciałbym sam sprawdzic zaworki SCV. Podpowiecie gdzie one sie wogóle znajduja i czy jest problem z ich przeczyszczeniem ?
Szczerze nie mam pojecia gdzie ich szukać.
  
 
http://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI
  
 
Dzieki, zaworki znalazłem , ale wymonotwac je to widze nie jest tak prosto. Jutro spróbuje. Dodatkow kod błędu u mnie to P1228 czy można określić który to zaworek?
  
 
Cytat:
2012-10-22 22:46:00, joe__ pisze:
Dzieki, zaworki znalazłem , ale wymonotwac je to widze nie jest tak prosto. Jutro spróbuje. Dodatkow kod błędu u mnie to P1228 czy można określić który to zaworek?


Mozesz odpinasz jeden i jedziesz powiedzmy 1-2km a potem zapinasz i odpinasz drugi ...ten na ktorym nie pojedziesz bedzie do wymiany, ale najlepiej wymien dwa na zmodyfikowane.
Tylko nie rob tego tak jak ten kretyn na filmie bo jak widzialem co on wyprawia z tym mlotkiem to sie wlos stawia na glowie.
Odkrecasz te imbusy , najpierw je dobrze polej nafta aby puscily a potem normalnie lapiesz reka i krecisz w prawo i lewo i wyciagasz , czasem sa troche zassane ale wychodza bez takiego podwazania na sile....
Pozniej krecisz rozrusznikiem ze 20 sek aby przeplukac pompe i wkladasz z czuciem nowe i niczym nie walisz tylko przekrecasz znowu w prawo lewo aby oringi dobrze siadly i wciskasz az kolnierz sie oprze o korpus pompy i skrecasz tez nie przesadzajac z sila.
Ten durny Angol mial szczescie ze nie powyszczerbial oringow i ze wogole pozniej odpalil.
Teraz widac dlaczego co jakas niedojda krzyzacka z Polski pojedzie tam do pracy to robi tam kariere jako superfachowiec.
  
 
Witam wszystkich. Posiadam Rav4 silnik 2.2 177kM. Pojawił się problem z którym nie mogęsobie poradzić. Zapaliła się kontrolka silnika pojawił sie komunikat CHECK 4WD SYSTEM, ENGINE SYSTEM. Sinik stracił moc. Po wyciągnięciu klemy minusowej. Komunikat znikł. ale myślę że się pojawi znów. Proszęo pomoc
  
 
Cytat:
2013-07-21 12:59:48, kobi72 pisze:
Witam wszystkich. Posiadam Rav4 silnik 2.2 177kM. Pojawił się problem z którym nie mogęsobie poradzić. Zapaliła się kontrolka silnika pojawił sie komunikat CHECK 4WD SYSTEM, ENGINE SYSTEM. Sinik stracił moc. Po wyciągnięciu klemy minusowej. Komunikat znikł. ale myślę że się pojawi znów. Proszęo pomoc


Gdybys był koniem to trzebaby cie zastrzelic
Miałeś komunikat sprawdz a ty zamiast wykonać polecenie skasowales sobie bledy i historie powstania bledu...i teraz trzeba poczekać znowu az zapali kontrolke i wtedy nie odpinać klemy tylko jazda do serwisu lub do kogos z testerem toyoty.W przeciwnym wypadku się nie dowiesz co się dzieje.
  
 
Witam, moja corolla d4d też nie chce palić. Rano męczę się z zanim odpalę nawet 10-15 minut. Na kompie u elektryka widziałem dwa błędy: przepływomierz i chyba 78/8 co w tłumaczeniu elektryka zrozumiałem jako "do wymiany zaworki scv". przepływomierz wymieniłem i przez około 30 km było dobrze. Teraz znowu jest to samo, uruchomienie trwa około 10-15 min. oraz brak mocy. po pewnym czasie znowu zapala się "check". Dodam że jestem zielony i nie mam zasobnego portfela więc jeśli byłaby możliwość, to wolałbym uniknąć wymiany zaworków scv. Może ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym jeszcze spróbować.....
....z góry dzięki
  
 
Czy ma ktoś dane referencyjne dla silnika 2AD - FTV 150 kM.
Chodzi mi o testy podczas jazdy na 3 i 4 biegu w zakresie 1500-4000 obr.. Przede wszystkim ciśnienie paliwa i powietrza w zależności do obrotów silnika.
Próbuje od czegoś zacząć testy. Z góry dziękuje.
  
 
Cytat:
2015-09-21 19:48:10, marx_on pisze:
Czy ma ktoś dane referencyjne dla silnika 2AD - FTV 150 kM. Chodzi mi o testy podczas jazdy na 3 i 4 biegu w zakresie 1500-4000 obr.. Przede wszystkim ciśnienie paliwa i powietrza w zależności do obrotów silnika. Próbuje od czegoś zacząć testy. Z góry dziękuje.


Jakie znowu dane konferencyjne bys chcial???????
Podpinasz tester wrzucasz w dataliste obroty turbo terget i Map lub nawet turbo dewiation ,oraz common raill target i fuel pressure.I w droge i patrzysz jakie sa odchylki.
  
 
moja ave verso (1CD-FT) ostatnio ma doła przy 2500obr. Szczególnie na zimno potrafi nawet się zadławić porządnie. zrobiłem test i na zimno ciśnienie w CR osiąga max 116 przy 215kPa MAP. po rozgrzaniu osiąga 125 przy 215kpa MAP. korekcje wtrysków jeszcze w normie (0,3 -1,7, 0,4, 0,9) jak na przebieg 300tys.
Czyżby scv już niedomagały? zrobiłem na nich ok. 200tys od wymiany
  
 
Witam,

Pacjent: Toyota Auris E15 1.4 d4d 90KM 2007r. (wersja Japońska składana w Turcji)

Przebieg: 280 000km

Eksploatacja:
Olej silnikowy i filtr oleju wymieniany co 10-12 tys km
Filtr powietrza wymieniany co 10-15 tys km
Filtr paliwa wymieniany co 20 tys km

Przez cała eksploatacje auta wymieniony został egr (ułamał sie pin w gnieździe)
oraz serwo hamulcowe (rozszczelniło się i syczało efektem było słabe hamowanie)

Problemy:
1. brak mocy na rozgrzanym silniku
2. napewno więcej mocy jest na zimnym silniku niż na ciepłym
3. Na mocno rozgrzanym silniku po autostradowej jezdzie np 110km/h dziwna praca silnika
4. Przy braku mocy po wciśnięciu gazu mocniej czuć ze auto stawia opór i puszcza hmurkę siwego dymu.
5. Podczas hamowania silnikiem od czasu do czasu chwilowe spalanie pokazuje 0.1l/100km a powinno być 0.0l/100km.
6. Czasem głośniejsza praca silnika

Ogólnie auto ładnie odpala na ciepłym i zimnym, nie wyrzuca żadnych błędów.

Proszę o pomoc w mojej sprawie pana Bigelektron i proszę o jakiś kontakt.

Pozdrawiam, Gasi88