Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CCFL Toyota Corolla lublin | 2012-09-01 00:10:12 Witam.
Ostatno zapalał się "check". Pojechałem do majstra - odczytał kod P1228. Po przeczyatniu forum postanowiłem wymienić zielony zawór SCV. Było dobrze przez 2 tygodnie. Objawy powróciły. Czy te wycieki widoczne na zdjęciu mogą mieć bezpośredni wpływ na brak mocy? Po wytarciu powoli pojawiają sie ponownie. [img=http://img259.imageshack.us/img259/4121/p4210118.th.jpg] [img=http://img338.imageshack.us/img338/9228/p4210116.th.jpg] [ wiadomość edytowana przez: CCFL dnia 2012-09-01 00:13:50 ] [ wiadomość edytowana przez: CCFL dnia 2012-09-01 00:14:40 ] |
Linek TOYOTA DRIVER E11 2.0 D4D Łódź | 2012-09-01 02:24:59 mogę się mylić ale jeśli są wycieki to spada ciśnienie na listwie i nie rozpylają wtryski tak jak powinny |
CCFL Toyota Corolla lublin | 2012-09-01 19:52:42 może to wina czerwonego zaworu? teraz idzie na IV i V tylko do 2200obr. Jak robiłem te zdjęcia w maju jeszcze miał pełną moc, tylko brzydko wyglądało. |
CCFL Toyota Corolla lublin | 2012-09-27 23:10:47 Problemy się skończyły po zatankowaniu zwyklej ropki na lotosie. |
CCFL Toyota Corolla lublin | 2012-09-28 08:54:54 wcześniej bliska, później orlen |
CCFL Toyota Corolla lublin | 2012-10-09 11:32:26 Czy te wartości są porawne?
Uploaded with ImageShack.us [ wiadomość edytowana przez: CCFL dnia 2012-10-09 11:43:33 ] |
CCFL Toyota Corolla lublin | 2012-10-22 18:49:43 |
kobi72 Legnica | 2013-07-21 12:59:48 Witam wszystkich. Posiadam Rav4 silnik 2.2 177kM. Pojawił się problem z którym nie mogęsobie poradzić. Zapaliła się kontrolka silnika pojawił sie komunikat CHECK 4WD SYSTEM, ENGINE SYSTEM. Sinik stracił moc. Po wyciągnięciu klemy minusowej. Komunikat znikł. ale myślę że się pojawi znów. Proszęo pomoc |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2013-07-23 23:24:47
Gdybys był koniem to trzebaby cie zastrzelic Miałeś komunikat sprawdz a ty zamiast wykonać polecenie skasowales sobie bledy i historie powstania bledu...i teraz trzeba poczekać znowu az zapali kontrolke i wtedy nie odpinać klemy tylko jazda do serwisu lub do kogos z testerem toyoty.W przeciwnym wypadku się nie dowiesz co się dzieje. |
sikor1976 Corolla E12 Warszawa | 2014-02-05 20:19:13 Witam, moja corolla d4d też nie chce palić. Rano męczę się z zanim odpalę nawet 10-15 minut. Na kompie u elektryka widziałem dwa błędy: przepływomierz i chyba 78/8 co w tłumaczeniu elektryka zrozumiałem jako "do wymiany zaworki scv". przepływomierz wymieniłem i przez około 30 km było dobrze. Teraz znowu jest to samo, uruchomienie trwa około 10-15 min. oraz brak mocy. po pewnym czasie znowu zapala się "check". Dodam że jestem zielony i nie mam zasobnego portfela więc jeśli byłaby możliwość, to wolałbym uniknąć wymiany zaworków scv. Może ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym jeszcze spróbować.....
....z góry dzięki |
marx_on Toyota Avensis Katowice | 2015-09-21 19:48:10 Czy ma ktoś dane referencyjne dla silnika 2AD - FTV 150 kM.
Chodzi mi o testy podczas jazdy na 3 i 4 biegu w zakresie 1500-4000 obr.. Przede wszystkim ciśnienie paliwa i powietrza w zależności do obrotów silnika. Próbuje od czegoś zacząć testy. Z góry dziękuje. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2015-10-07 22:37:41
Jakie znowu dane konferencyjne bys chcial??????? Podpinasz tester wrzucasz w dataliste obroty turbo terget i Map lub nawet turbo dewiation ,oraz common raill target i fuel pressure.I w droge i patrzysz jakie sa odchylki. |
wtom wrocław | 2015-10-22 08:18:21 moja ave verso (1CD-FT) ostatnio ma doła przy 2500obr. Szczególnie na zimno potrafi nawet się zadławić porządnie. zrobiłem test i na zimno ciśnienie w CR osiąga max 116 przy 215kPa MAP. po rozgrzaniu osiąga 125 przy 215kpa MAP. korekcje wtrysków jeszcze w normie (0,3 -1,7, 0,4, 0,9) jak na przebieg 300tys.
Czyżby scv już niedomagały? zrobiłem na nich ok. 200tys od wymiany |
Gasi88 Skierniewice | 2018-07-13 11:21:22 Witam,
Pacjent: Toyota Auris E15 1.4 d4d 90KM 2007r. (wersja Japońska składana w Turcji) Przebieg: 280 000km Eksploatacja: Olej silnikowy i filtr oleju wymieniany co 10-12 tys km Filtr powietrza wymieniany co 10-15 tys km Filtr paliwa wymieniany co 20 tys km Przez cała eksploatacje auta wymieniony został egr (ułamał sie pin w gnieździe) oraz serwo hamulcowe (rozszczelniło się i syczało efektem było słabe hamowanie) Problemy: 1. brak mocy na rozgrzanym silniku 2. napewno więcej mocy jest na zimnym silniku niż na ciepłym 3. Na mocno rozgrzanym silniku po autostradowej jezdzie np 110km/h dziwna praca silnika 4. Przy braku mocy po wciśnięciu gazu mocniej czuć ze auto stawia opór i puszcza hmurkę siwego dymu. 5. Podczas hamowania silnikiem od czasu do czasu chwilowe spalanie pokazuje 0.1l/100km a powinno być 0.0l/100km. 6. Czasem głośniejsza praca silnika Ogólnie auto ładnie odpala na ciepłym i zimnym, nie wyrzuca żadnych błędów. Proszę o pomoc w mojej sprawie pana Bigelektron i proszę o jakiś kontakt. Pozdrawiam, Gasi88 |