Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Thundergo Zapolice | 2018-06-12 15:21:19 Po powrocie ze szkoły od razu to sprawdzę, tylko teraz pytanie, nawet jeśli coś takiego mam to gdzie może się to znajdować i jak to odpiąć? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-06-16 13:02:02
Gdzies pod konsola pod kierownica lub w progu z przodu pod trojkatnym plastikiem.Tam niema za bardzo gdzie schować tak żeby nie było widać. |
Thundergo Zapolice | 2018-06-17 16:16:32 Sprawdziłem dokładnie wszystko pod konsolą, nie spostrzegłem tam nic co mogłoby wyglądać na jakiś alarm prócz przekaźników od świateł. Pod trójkątnym panelem znalazłem jedynie wiązkę niepodłączonych kabli.
Sprawdziłem również podczas odpalania pompę paliwa i wygląda na to że pompa podczas kręcenia silnika pompuje paliwo, a o ile coś tam lizłem o tych alarmach to chodzi w nich właśnie o odcinanie paliwa? Czy możliwe że to jakiś problem z Układem zapłonowym? |
Thundergo Zapolice | 2018-06-17 19:53:49 Poprawka, zdjąłem całą obudowę kierownicy i znalazłem tam oto takie czary, wygląda mi to na prymitywny immobilizer. Czy to oto urządzenie może być sprawcą całego przedstawienia?
Zdjęcia |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-06-17 22:14:55
No widzisz oto twoja przyczyna problemów ,chociaż nie tego się spodziewalem Ktos wymienil zamek stacyjki a nie potrafil dokodowac nowego klucza i przykleil klucz do petli immo i wpierniczyl calosc pod konsole. Petla czytajaca to cewka a cewka bez rdzenia slabo działa .Rdzeniem dla petli jest bębenek stacyjki.Dlatego wszystko dzialalo na zasadzie przypadku. Trzeba dokodowac ten klucz który masz i petla musi wrocic na swoje miejsce czyli na bębenek stacyjki.o ile nie znajdziesz jeszcze jakiś niusow będzie ok. |
Thundergo Zapolice | 2018-06-17 22:56:22 Mam pewną zagwozdkę, wygląda na to że kluczyk którym odpalam aktualnie samochód jest bez immobilizera O.o (Mniejszym odpalam, większym otwieram drzwi.) A więc to jest chyba ten nius z którym nie wiem co zrobić. https://imgur.com/a/mc8XFnA
[ wiadomość edytowana przez: Thundergo dnia 2018-06-17 22:59:31 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-06-18 07:41:46
|
Thundergo Zapolice | 2018-06-19 18:28:31 No więc tak, kluczyk jest koloru podobnego do khaki, w sumie to taki jest. Chociaż nie wiem jak przebywanie pod konsolą wpłynęło na jego kolor... Jeśli chodzi o diodę to miałem możliwość podpięcia jej tylko pod wejścia E1-OP4... OP1,2,3 nie miały pinów. Dioda wymrugała mi następujący ciąg liczb 11,12,13,11,12,13 i tak w kółko. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-06-21 08:28:10 t [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2018-06-21 08:32:22 ] |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-06-21 08:33:12
11 klucz w stacyjce 12 drzwi otwarte 13 zapłon wlaczony nie widzi klucza i nie odpali. glowka klucza musi być prostopadle do petli i wloz calosc w np nasadke gedora np 19 żeby udawala rdzen stacyjki owin to szkotem żeby się kupy trzymalo tak jakby był klucz w stacyjce i odczytaj kody musi być kod 21 master lub 22 subkey. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2018-06-21 08:36:40 ] |
Thundergo Zapolice | 2018-06-21 16:07:00 No więc tak zrobiłem tak jak mówiłeś wrzuciłem nasadkę od klucza, wsadziłem kluczyk prostopadle do niego i w złączu diagnostycznym ukazał mi się kod 22 czyli nici z dorobienia klucza?
|
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2018-06-23 15:21:50
Niezupelnie nici. Fakt ze masz tzw subkey co prawda nieda się dokodowac innego klucza ale da się skopiować istniejący subkey u kluczykarza który ma programator do chipow. gdzies w Krakowie robili to za 150 zl .Poszukaj w goglach w swojej okolicy. Lub możesz rozciąć gume z twojego klucza i przelozyc transponder do nowego. Sa takie chińskie klucze typu scyzoryk z kieszonka na transponder. |