Pytanie o części lub zamienniki Fiat 127 - poj.903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Panowie

Mam kilka pytań co do części do mojego Fiata.
Niestety nie mogę ich dostać w oryginale potrzebuję informacji z jakich samochodów można coś dobrać.
Skończyłem właśnie drobne poprawki lakiernicze i jest lalka.
Do szczęścia potrzebuję paru części mechanicznych.

Fiat 127, 903 poj., 1973 rok.

1. Potrzebuję uszczelki pod klawiaturę + uszczelka pod pompkę paliwa.
2. Zestaw naprawczy cylinderków przód + tył.
3. Tłumik końcowy – przelotowy 125p będzie najbardziej zbliżony?, może ktoś ma info. gdzie szukać oryginału?.
4. Gumy drążka stabilizatora przód...
5. Czy ktoś wymieniał przewody hamulcowe od czego najlepiej dopasować?
6. Kopułka aparatu zapłonowego?
7. Pasek klinowy?
8. Poduszki silnika?

Na razie tyle.

Może macie namiary na jakieś sklepy dobrze wyposażone w Warszawie z częściami.

Dodatkowo potrzebuję kupić 1 felgę prostą + kołpak chromowany z napisem fiat w środku.

Z góry dzieki...
  
 
Poduszkę silnika, mam kager nową, nie wiem tylko czy masz taką. mam też jakby co mocowania jej.

uszczelkę pod dekiel klawiatury też mam.
pasek pasuje z malucha.
  
 
1. Uszczelka pod pokrywe zaworów pasuje z CC/SC 900.
2. Ostatnio kupowałem. Komplet na 2 koła (uszczelniacze+osłony przeciwkurzowe). Pasuje od 125p.
3. Jak troche poczekasz to sprzedam Ci swój (chyba Bossal) o wyglądzie oryginalnego.
4. Jeśli chodzi o mocowanie staba w pasie przednim to wątpie aby
te gumy były jeszcze osiągalne. Gdzieś za miesiąc będą ich odpowiedniki z poliuretanu .
5. Przewody? Ale jakie? Sztywne czy elastyczne? Wg. mądrej książki np. tylne giętkie pasują od 125p.

Więcej nie wiem. Pozdrawiam!
  
 
Gumy przednie do staba - jak najbardziej osiągalne. Kupiłem, ale nie wymieniam. Mogę puścić dalej.
Aparat masz magneti czy ducelier?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Co do tych częsci to ja w swoim 127 mam chyba wszystkie nowe i kupione w Polsce, i tak:
1. Uszczelkę klawiatury dostaniesz w inter carsie
2. zestaw naprawczy tez inter cars to samo co 125p
3. tłumika nie szukałem bo mam prawie nowy
4. gumy stabilizatora wiem że były w focie jeszcze rok temu
5. przewody hamulcowe, miedziane dostaniesz prawie wszystkie długości w inter carsie, gumowe miałem z foty występują chyba przednie albo tylne nie pamiętam ale pasują po małych staraniach na tył i przód
6. kopułka inter cars
7. pasek klinowy wszędzie
8. poduszki silnika prawie wszystkie w inter carsie i częściowo fota
myślę że w wawie inter cars i fota jest więc możesz tam sobie poszukać
  
 
Dzięki za informację...
Jak tylko wszystko porozkręcam to się odezwę...
Myślę że w poniedziałek.

Dodatkowo może ktoś ma 1 szt. felgi.

Z przodu są tarcze hamulcowe zastaw naprawczy cylinderków pasuje od CC 900?
Jeśli chodzi o przewody hamulcowe to potrzebuję wymienić wszystko cienkie i miękkie, chciałbym dokonać całkowitej i generalnej renowacji.

Vergasser – jeśli znajdziesz tłumik chętnie odkupię jeśli jest nowy lub mało używany...

Objadę dziś fote i intercars dowiem się co jest.

Ciekną mi jeszcze zimeringi i gumy na półosiach przy skrzyni wiem że po przeróbkach pasują od CC900 ale nie chcę toczyć półosi.

Może ktoś ma oryginalny komplecik i może się podzielić......... Albo wie gdzie dostać.

Dzięki za poniższe info.
Mam nadzieję że po rozebraniu nic więcej nie wyjdzie.
  
 
osłony półosi tak jak i osłony przegubów dostaniesz bez problemu w intercarsie za grosze
  
 
Cytat:
2009-04-23 23:20:20, barakuda pisze:
osłony półosi ...bez problemu w intercarsie za grosze


Jutro jadę
A gumki do hebli to raczej od 125p/poloneza.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Nowy tłumik oryginał z Bosala ok.170zł, cena kosmos, szczerze lepiej troszkę się po gimnastykować i spasować tylny od 125p i założyć ładna końcówkę, znalazłem w ofercie Ultera dedykowany do 125p sportowy z atestami i homologacja za 450zł cena tez wywala z butów ale jak się ktoś uprze i chce zainwestować w Ultera to piszcie.
  
 
Tłumik bosala jako nowy jest juz nieosiągalny. Wczoraj odpadł mi moj i byłem sie dowiadywać.
  
 
jutro sprawdzę ale jeszcze miesiąc temu było parę sztuk na magazynie.
  
 
Tłumik do 127, 900 jest dostępny koszt 240zł czas oczekiwania 4 tyg. tak mi odpowiedzieli w hurtowni bo to ściągają , tłumik jest z Bosala, jeśli ktoś chce bardzo to nie ma problemu jest ot do załatwienia, cena tego się zwiększyła bo pamiętam w zeszłym roku kosztował coś 170-190zł. Pozdro
  
 
Witam wszystkich, gdyż to mój 1wszy post na tym forum.

Mam pytanko:
Od czego może pasować aparat zapłonowy?
Seat Marabella 903cm3
Fiat Uno - silnik 994cm3

próbował ktoś może?
  
 
Obstawiam seata.


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Bardziej Seat, kiedyś jak kupowałem części do 903, spotkałem się z opisami że to to samo co Seat, więc próbuj w tym kierunku.
  
 
Tez jestem tego zdania. Sam teraz mam zamontowany motor 903 z Ibizy. Kupiłem bez aparatu, więc mam z Fiata.
  
 
Dzięki za info, choć moglem wypróbować ten aparat od Uno 994cm3, a był w świetnym stanie i pasuje. Więc jeśli ktoś by miał kłopoty z aparatem to już wie, że śmiało można brać go.

Pozdrawiam
  
 
Witam ponownie.

Znów potrzebuję trochę rzeczy do silniczka 903cm3, a jak wiadomo z oryginałami jest co raz trudniej...
Na pewno wiecie co będzie pasować z innych modeli, więc prosiłbym o info... A więc potrzebuję:
1. uszczelka głowicy
2. uszczelka pokrywy zaworów (o ile dobrze wiem to pasuje z CC/SC 900, tak?)
3. uszczelka kolektora wydechowego
4. uszczelki zaworów
5. wkładki miski olejowej (przód+tył).

Dodatkowo potrzebuję pierścieni tłokowych - na allegro znalazłem za 105zl (z przesyłką) komplet na cztery tłoki, może ktoś wie czy gdzieś taniej można znaleźć...
Oczywiście jeśli ktoś się orientuje gdzie można dostać oryginały uszczelek to również proszę o informację.


  
 
co do pierścienie to pamiętaj ze trzeba dobrać odpowiednie to tłoków, tutaj dorabiałem ostatnio http://www.tomring.pl/ robią dobrze i każdy wymiar.
  
 
Pytanie co do tego tłumika od 125p, kosztują grosze, więc założyłbym w swoim po remoncie, podobno nawet warto, w końcu tłumik końcowy ze 125p to przelotówka?