Czy istnieje konkurencja dla łady?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powoli idzie mi do góry parcie na kupno samochodu, wyposażenie jak w Vesta, skrzynia półautomatyczna, podgrzewanie siedzeń, czujniki deszczu i zmierzchu, komputer z nawigacją, kierownica z multum przycisków ogranicznik i tempomat i takie tam sprawy w co ma Vesta SW.
Jest jakiś konkurent na polskim rynku? Oczywiście mowa o samochodach produkowanych obecnie, nie używanych.


[ wiadomość edytowana przez: Hardcore dnia 2018-11-06 21:30:51 ]
  
 
Jedyna konkurencja cenowa, to Dacia Logan.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Logan ma manualną skrzynię biegów, tego nie mogę kupić, musi być półautomatyczna ew. automatyczna.
  
 
W ładach nie ma automatów tradycyjnych. Są tz roboty. Zwykła manualna skrzynia z elektrosprzęgłem. Bardzo powolna praca. Za bardzo jej nie chwalą.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Ten robot to nie czasem półautomat? W niemieckich Loganach chyba ten sam sprzęt pakują.
  
 
TAk jak szoko pisze w Vestach jest tylko skrzynia ROBOT. Średnio lubiany nawet w Rosji. Ale ludzie kupują i jeżdżą

[ wiadomość edytowana przez: Astro2107 dnia 2018-11-07 21:53:21 ]
  
 
Nie. Są dwa rodzaje. Zwykły manual i robot (automat)

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
rozchodzilo mi sie o to ze tylko robot nie robot i automat taki jak europejskie. Z tego co sie orientuje w Rosji za manual trzeba doplacic
  
 
W C4 Picasso taki ROBOT się sprawdza ale to typowy rodzinny dupowoz
  
 
Nie trzeba dopłacać do manualnej.

Andrzeju, uważasz, że ten robót jest świetny? Bo dla mnie on jest beznadziejny.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
W zwykłym aucie byłaby lipa ale do takiego auta jak C4 Picasso pasuje. W takiej dużej landarze jest OK . Biegi przerzuca minimalnie za wolno ale zawsze można mu pomóc łopatkami przy kierownicy. Wtedy jest OK.

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2018-11-08 20:57:21 ]
  
 
Minimalnie za wolno? To trwa wieczność. I te obroty i te szarpania. Ja nigdy takiej nie kupię. Wolę tradycyjny automat. A wymiana sprzęgła tylko za pomocą interfejsa, bo trzeba wprowadzić w tryb serwisowy. Inaczej po wymianie nie działa już sprzęgło.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Cytat:
2018-11-08 21:44:57, SzokoLada pisze:
Minimalnie za wolno? To trwa wieczność. I te obroty i te szarpania. Ja nigdy takiej nie kupię. Wolę tradycyjny automat. A wymiana sprzęgła tylko za pomocą interfejsa, bo trzeba wprowadzić w tryb serwisowy. Inaczej po wymianie nie działa już sprzęgło.


Szarpania, nieeee, trzeba się nauczyć tym jeździć. Da się jeździć w miarę płynnie. A co do szybkości zmian biegów? No cóż to jest auto na trasę, jeszcze w miarę mocnym silnikiem. Lecisz sobie autostradą, ponad 150 koni już daje radę. Na krótkie dystanse z częstym hamowaniem i przyspieszaniem już gorzej, ale w korkach warszawskich jest naprawdę OK.
Co do wymiany sprzęgła itp - tutaj akurat nic nie robię sam ( w odróżnieniu od Łady) więc to już na głowie mechanika. Niech tez ktoś sobie zarobi.