Źle pracujący zetec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Koledzy mam problem z moim escortem 1.6 16v z 1997.Problem polega na tym że na zimnym jak i na ciepłym silnik pracuje tak jak by wypadało mu zapłon i ma drgania .Wymienione ma świece oryginalne ford tak samo przewody też oryginalne .Teraz nie dawno wymieniłem przewody od odpowiadania skrzyni korbowej . Silnik utrzymuje obroty około 1000obr/min i ma takie drgania na pomiarze spalin wychodzi podniesione HC .Prosił bym o jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić na sądzie lambda jest około 1v

[ wiadomość edytowana przez: esik1997rs dnia 2018-11-28 23:15:56 ]
  
 
silniczek krokowy można przeczyścić. podmień cewkę jeszcze.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cewka wymieniona silniczek był podmieniany , problem w tym że on nie gaśnie tylko ma takie drgnięcia jak by co jakiś czas na jeden z 4 cylindrów zapłonu nie miał jest to tak szybko że nawet obrotomierz nie odwzorowywuje tylko czuć drgania
  
 
Podejrzewam że może być coś z rozrządem ale z drugiej strony kompresja jest na poziomie 13.4 do 14 a silnik ma nalatane 400 tys
  
 
Przeplywomierz czyszczony? Nieszczelnosc w dolocie?
  
 
tak jak piszesz. sprawdz ten rozrzad. Ale to sie stalo nagle czy cos wymieniales?
  
 
Przepływomierz i dolot sprawdzanyba nawet podmieniany na inny nie ma efektu .Mialem wymieniany rozrząd i sprzęgło oraz planowana głowicę wszystkie uszczelniacze wymienione tylko ten rozrząd nie wiem jak ustawili bo od momentu zmiany troszkę inaczej silnik pracował ale nie robił problemów aż do tego drgania
  
 
Spróbuj jeszcze raz inne kable. Ja za trzecim razem trafiłem na dobre
  
 
Zobacz może kompresje u kogoś innego. Jak oni to poskładali i splanowali...
  
 
-ustawienie rozrządu
- kompresja
- nieszczelność dolotu
- uszkodzony krokowy silniczek
- czujnik temp
- sonda lambda
-pęknięty wężyk podciśnienia przy kolektorze,
słaba masa przy komputerze lub słaba masa na silniku
  
 
Czekam teraz aż dojdzie nowy rozrząd wymienia go i przy okazji sprawdzę czy stary nie był machniety jeśli to nie pomoże będę szukał dalej