2.2 d-cat. Brak mocy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, pisałem odnośnie tego zawieszania sie na obrotach pomiedzy 2-3 tys obrotów ale sprawa sie pogorszyła. Teraz auto jest mułowate i ciagnie max 3tys obrotów. Zaczyna mnie irytowac to auto a mam go od niespełna miesiaca. Nie pokazuje zadnych błedów a w naszym trójmiescie nie chce nikt wykonac testu drogowego, nawet ASO. Jakies pomysły co do mojej usterki? Auto avensis 05r. 2,2 177KM.
  
 
moim zdaniem zawiesza się zawór EGR , dla kogoś kto trochę zna się na mechanice nie jest to trudne do zrobienia. Wyczyścić zawór i rozruszać zeby nie miał zacięć na prowadnicy "grzybka"
  
 
Sprawa ma sie tak, zdjałem dzis przewód podcisnienia na gruche o turbo. Auto dostało mniej mocy ale odziwo nie miało przerwy w przyspieszeniu. Wywnioskowałem z tego, że napewno przełdowuje. co na poczatek radzicie? czyszczenie zaworków? Geometrie sprawdzałem i bez problemu chodzi w całym zakresie...
  
 
Cytat:
2019-07-01 18:31:47, udar123 pisze:
Witam, pisałem odnośnie tego zawieszania sie na obrotach pomiedzy 2-3 tys obrotów ale sprawa sie pogorszyła. Teraz auto jest mułowate i ciagnie max 3tys obrotów. Zaczyna mnie irytowac to auto a mam go od niespełna miesiaca. Nie pokazuje zadnych błedów a w naszym trójmiescie nie chce nikt wykonac testu drogowego, nawet ASO. Jakies pomysły co do mojej usterki? Auto avensis 05r. 2,2 177KM.


Sprawa jest chyba prosta... Zlecasz komus diagnostyke i naprawe placisz i odbierasz naprawione.
Chcesz powiedziec ze dales auto do ASO i odmowili naprawy????
A to ze ktos musi wsiasc z testerem i wykonac jazde z ocena parametrow to chyba jasne.
W tym silniku diagnostyka jest raczej prosta. Wrzucasz w dataliste obroty silnika cisnienie na turbinie zadane i otrzymane cisnienie paliwa zadane i otrzymane i korekcje wtryskow.
Jezeli jest DPF to jeszcze temperatury aby stwierdzic czy
Np nie zrobili emulacji pozostawiwszy dpfa w aucie.