Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Toyd Lublin | 2019-07-15 17:23:47 Aż tak źle!? To jak to się teraz fajnie nazywa "cecha produktu" czy może wina złego paliwa albo słabej elektroniki? Bo korekcja (być może coś przekręciłem) jak najbardziej prawidłowa. Rozumiem że nie ma sensu wymieniać jednego? Urlop jeszcze obiedzie czy raczej lipa? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2019-07-16 02:13:33
Ogolnie lipa i na jednym sie nie skonczy. |
Toyd Lublin | 2019-07-16 07:38:37 Ile taka "operacja" u Ciebie w warsztacie? |
Toyd Lublin | 2019-07-16 08:20:48
A z doświadczenia ten wtrysk padnie całkowicie czy będzie co jakiś czas miał przerwę i będzie generował błąd? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2019-07-16 09:55:51
W tym modelu polecam ASO tzw regenerowane z gwarancja. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2019-07-16 10:03:27
Ciezko powiedziec ile bedzie trwalo to co jakis czas. Osobiscie wyslalbym do sprawdzenia cztery i wymienil ten jeden a nastepnie sprzedal ten wspanialy i niezawodny pojazd jak najdalej puki jeszcze trzyma wartosc. Bo paradoks Toyoty polega na Twoje szczescie na tym ze stare rzechy o stosunkowo niskiej wartosci uzytkowej zadziwiajaco dobrze sie sprzedaja. To taki fenomen marketingu podziwiam ich za to. |
Toyd Lublin | 2019-07-16 11:30:48
Dzięki za jak zawsze (bo pamiętam Twoje celne posty z Corolla Club) cenne rady. No tak myślałem żeby póki co jeden wymienić ale wcześniej miejscami zamienić i zobaczyć czy będzie się generował błąd na innym cylindrze. Ale to chyba dopiero po urlopie bo wyjazd za kilka dni. Rozumiem że w skrajnym przypadku padnie wtrysk i tylko wtedy laweta? |