Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gacekkolo konin | 2007-05-13 20:29:51 A w jaki sposób moge skalibrować ten czujnik-nie posiadam żadnego narzędzia diagnostycznego.Czy jest jakaś procedura ręczna? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-05-13 23:06:26
Ustawic kola do jazdy na wprost,kierownica wyrownana Patrzysz na zlacze trapezowe zorientowane dziubkiem w dol czwarty pin od lewej w gornym rzedzie zmostkowac z 4 pinem od prawej w dolnym rzedzie.Wlaczyc zaplon [kontrolki ABS VSC zaczna pulsowac]i przycisnac i trzymac przycisk VSC off,teraz szybko ponaciskac pedal hamulca 3 razy ...odezwie sie piszczek puscic klawisz VSC nacisnac i puscic hamulec...nacisnac i puscic klawisz VSC wylaczyc zaplon wyjac zworke.wykonywac to bardzo szybko. |
gacekkolo konin | 2007-05-14 06:09:38 Witam ponownie.
Dzisiaj skoro świt wykonałem tą procedure.Sukces.Udało się. Dziękuje bardzo za pomoc. |
anmit Biała Podlaska | 2010-04-03 12:33:05 witam,
mam podobną sytuację, ale procedura nic nie dała. Nie wiem dlaczego po wciśnięciu szybkim (3 razy) hamulca nic nie piszczy?? Avensis d4d 126KM. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-04-03 17:06:03
A przycisk VSC trzymales wcisniety? Jezeli dalej sie nie powiedzie to sprawdz czy przycisk VSC jest podlaczony. W niektorych modelach trzeba zmostkowac ten 4 pin w gornym rzedzie ze stykiem naprzeciwko,i nie jest to 4 pin w dolnym od prawej,bo costam w fabryce popierniczyli. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-04-03 17:09:41 ] |
anmit Biała Podlaska | 2010-04-03 20:05:15 raczej działa wyłączanie, bo jeszcze niedawno wszystko było OK. I teraz czasami VSC się nie wyłącza po uruchomieniu.
Ale ostatnio ustawiałem zbieżność i może właśnie o to chodzi. Po świętach sprobuję z tym drugim pinem. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-04-03 20:51:36
Jak po regulacji zbierznosci szprycha kierownicy stoi inaczej podczas jazdy na wprost niz przed ,to napewno trzeba skalibrowac polozenie. |
anmit Biała Podlaska | 2010-04-09 16:01:40 zrobiłem jeszcze raz "reset" i jest OK. dzięki Mistrzu |
anmit Biała Podlaska | 2010-04-09 16:12:35 zrobiłem jeszcze raz "reset" i jest OK. dzięki Mistrzu |
Acidosen Wrocław | 2019-12-15 10:34:54 Pozwólcie, że odgrzeje kotleta. W corolli e12 z 2001 roku wersji TS procedura jest identyczna? U mnie jest przycisk TRC OFF I Podczas procedury nie zaczyna piszczeć. Mogę prosić o jakąś wskazówkę ? System trc i vsc wyłączają mi się w trakcie jazdy a po wylaczeniu auta kontrolki znikają. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2019-12-15 15:50:21
Odczytaj bledy testerem |
Acidosen Wrocław | 2019-12-15 17:45:24 Generalnie to check engine nie świeci się i wcześniej podczas diagnostyki nie był zapisany żaden błąd ale teraz podczas zworki VSC i ABS mryga 4 razy potem znów 4 i następnie 5 i 9, czyli 44 i 59? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2019-12-15 21:44:42
Komunikacja Abs komp silnika A komputer silnika lub Abs byl wymieniany? |
Acidosen Wrocław | 2019-12-16 05:50:52
Wlasnie wymieniany był silnik z polifta z 2005r z osprzętem ale ECU został mój z 2001r |
Acidosen Wrocław | 2019-12-16 07:31:53
|
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2019-12-16 07:59:29
Masz dwa bledy z komunikacji. Wiec sprawdz czy napewno komputer jest stary. Lub czy mocujac nadkole Ktos nie wpierniczyl wkreta w wiazke ABS ktora jest powyzej od str pasazera. Zapnij tester i sprawdz co pokazuje czujnik obrotow kola kierownicy podczas jazdy na wprost. Czy po geometrii kierownica stoi tak samo podczas jazdy na wprost czy cos sie zmienilo po regulacji.? |
Acidosen Wrocław | 2019-12-16 08:31:40
Komputer jest napewno stary bo nie był żaden dołączony do silnika, natomiast po regulacji kierownica jest idealnie na wprost a wcześniej miałem minimalnie skręcona w prawo. Czyli ewentualnie mogli coś przeoczyć lub spaprac przy składaniu? Posprawdzam to na dniach bo teraz nie mam niestety możliwości. Testera tez nie posiadam na ten moment więc to trochę potrwa. |