Cytat:
|
2020-02-17 20:03:20, ksz1 pisze:
Witam Wymieniam przewody hamulcowe sztywne i przy okazji postanowiłem wymienić i elastyczne z tyłu. Niestety ale mam problem z doborem odpowiednich. Oryginalne przewody sztywne miały były zakończone spiętrzeniem pojedynczym (coś jak grzybek) a gniazdo przewodu elastycznego mają coś jak klin wklęsły. I do siebie pasują. Nowe przewody sztywne też są zakończone grzybkiem. Problem pojawił się przy kupnie przewodów elastycznych. Okazało się, że mają klin tylko, że wypukły - odpowiedni do przewodów sztywnych zakończonych spiętrzeniem podwójnym (coś jak lejek) . Dobierałem w 3 sklepach, po numerze win, po modelu auta, inne roczniki i każdy przewód elastyczny ma gniazdo pod końcówkę lejkowatą. O ile oryginalności przewodów elastycznych w 20 letnim aucie i 4. właścicielu nie mogę być pewny pewny to jednak sztywne wyglądają na oryginalne. Jest ktoś w stanie rozświetlić mi tą sytuację i podać pasujący model przewodu? Ostatecznie mechanik przekuje mi końcówki przewodów sztywnych ale do jutra mam czas znaleźć inne rozwiązanie. Próbowałem znaleźć pasujące od innych aut, ale w sklepach na miejscu mają ograniczone modele. Nr oryginału wokół którego się kręciłem to 90080-94A67. Corolla E11, liftback, 2000r, zze111
|
|
A moze by tak najpierw sprawdzic w ASO bo moze nie sa az tak drogie oryginaly zamiast szpyndlikowac i szewcowac.A jak juz ustalisz ze cie nie stac na oryginal
To bedziesz mial nr czesci toyoty piec cyfr-piec cyfr a wtedy zadzwon np do InterCars i na podstawie tych nr ustala zamienniki. Sztywne przewody oryginal np nieraz sa niewiele drozsze niz dorabianie z miedzi ktore jedst pracochlonne.