Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
madmat fso polonez katowice | 2015-04-16 21:50:49 zapodawaj foty! |
Besslein F&F MEMBER 126 Happy End, 125p ... Breslau | 2015-04-16 23:36:03 Gratulacje .
Fotki , fotki , fotki |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-05-05 21:51:11 |
szymon1977 Blackpool UK | 2015-05-12 23:54:24 Jak ma się gęba nie cieszyć? Mi się cieszy jak zdjęcia oglądam. Tylko mi chromowana końcówka wydechu nie pasuje. Zbyt nowoczesna do takiego klasyka. |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2015-05-13 05:18:09 typowy pijay kolega sie wypowiedzial |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-13 11:58:16 Widzę, że Białołęka nie wymięka
Fajny sprzęt. Teraz tylko w miarę szybko wyczyścić listę usterek/modów aby zrobić miejsce na następne |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-05-13 13:59:29
Co do chromowanej końcówki to akurat mam podobny punkt widzenia Poza tym to jest relatywnie głośny wydech, muszę go ucywilizować, na dłuższą trasę - drze japę |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-07-04 19:46:06 No i co no i nic przed prawie trzy miesiące nie udało się znaleźć czasu, żeby podłubać przy nowym członku rodziny...smutne, ale prawdziwe. Dopiero dziś znalazłem sposobność, żeby przyjrzeć mu się bliżej. W planach było zamontować pasy na tył, nabyłem nawet odpowiedni zestaw, ale niestety, po obejrzeniu auta z bliska, okazało się, że bez kątówki to nie podchodź... teoretycznie można zamontować pasy bo wszystkie otwory montażowe są, ale nie wiem za nic jak przecisnąć pas z przelotką na słupek przez szczelinę szerokości około 8 mm. Kto ma Borewicza lub Akwarium to wie o co chodzi. Tam boczne tylne parapety są zgrzane z błotnikami na stałe i z tego co zobaczyłem nie da ich się tak po prostu zdjąć...
Zapinki pasów tez można założyć, tyle, że najwyraźniej trzeba zdemontować całą tylną kanapę, zabrakło mi czasu na to, zrobimy jak będzie kątówka... z przyjemniejszych rzeczy udało mi się wymienić, czerwony klosz lewy na oryginalny, usunąłem połamane wkręty, założyłem nowe barwione Efekt super. Potem jeszcze demontaż tylnego parapetu i podmiana lampek oświetlenia tablicy na nowe czysta robota Podmieniłem żarówki w lampce w dachu na dwie ledowe w ciepłym odcieniu Nareszcie wewnątrz jest jako tako jaśniej Jak dołożę tylne nad pasażerami to będzie elegancko Teraz muszę odwiedzić elektryka i będziemy sprawdzać czemu wsteczne nie świecą, dlaczego oświetlenie bagażnika nie świeci, czemu spryskiwacze nie działają. Dorobimy oświetlenie schowka, bo o dziwo, nie ma, sprawdzimy czy w prawym środkowym słupku jest kabelek od czujnika załączającego oświetlenie wnętrza. W dalszym ciągu poszukuję kompletu włączników z caro MR94. Tu mam pytanie, jak jest rozwiązany temat włączania tylnej wycieraczki i spryskiwacza w caro mR94 oraz drugie pytanie jak działa programator przednich wycieraczek w caro MR94. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-07-10 22:58:42 Szykuję modernizację systemu sterowania przednimi i tylnymi wycieraczkami z wprowadzenie zaprogramowanych trybów pracy. Przednie będą wymagały modułu mikroprocesorowego APE 07F - po rozmowie z pracownikiem firmy wiem, że jest to do zrobienia nawet przy zastosowaniu starego typu przełącznika zespolonego
Tylna wycieraczka będzie miała zaprogramowane tryby pracy jak w nowszych Caro. Dodatkowo silnik wentylatora połączymy z 4-położeniowym przełącznikiem. Mam też moduł EWZ10 do zwłocznego wyłączania oświetlenia wnętrza. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-07-23 23:33:28 Dołożony emblemat "2000"
Zdjęta podsufitka, generalnie jest słabo, materiał do śmieci, gąbka nie istnieje, jest coś podobnego co się klei. Podstawę podsufitki stanowi wypraska ze styropianu. Teraz będę się zastanawiał jak to odbudować. Zdjęta podsufitka dała możliwość zamontowania dodatkowycg lampek nad głowami pasażerów z tyłu. Działają bajecznie Następny krok - elektryk |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-08-01 16:15:09 Przepatrzyłem schemat elektryki, oświetlenie kufra prawdopodobnie jest ok, plus idzie zarówno od lampki tablicy oraz z przedniej pozycji, czyli muszę sprawdzić czy światło się pali jak są włączone światła. Szczerze to o tym nie pomyślałem Jeśli tak, to zamienię to na zasilanie w momencie otwarcia klapy. Schowek też nie posiada lampki, ale już zakupiłem, produkt z Citroena C5, posiada wbudowany wyłącznik, muszę tylko dopasować go do schowka.
Co do podsufitki, czy ktoś przerabiał czyszczenie styropianu z resztek gąbki? U mnie to dziadostwo się koszmarnie klei... Czy da się kleić części styropianowe ze sobą? Będę musiał pouzupełniać braki w tej wkładce. Mam jeszcze jedno pytanie, czy ta wkładka styropianowa sięga aż do końca dachu? Bp mnie się zdaje, że tam nie ma wnęk na tylne lampki, które są nad głowami tylnych pasażerów. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-08-01 22:08:29
UPDATE lampka bagażnika istotnie działa jak są włączone światła Teraz muszę zdjąć schowek i wstawić lampkę. Aaa mam jeszcze dwa pytania choć widzę że tego i tak nikt nie czyta... włącznik wentylatora ma dwa biegi, czy możecie mi powiedzieć jakie jest podłączenie przewodów? który to plus, który masa??? Mnie się wydaje, że jeśli dobrze czytam schemat elektryczny, to tam jest silnik z trzema przewodami, z czego dwa są od uzwojeń, a trzeci od masy na silniku??? Dobrze kombinuję?? Mam czteropozycyjny włącznik z Caro i tam mam cztery końcówki: Plus i minus oraz plus z silnika i minus z silnika. Ciekaw jestem, czy mogę pod ten włącznik podpiąć przewody z silnika odpowiadające za ten wyższy bieg? Bo jeśli nie to muszę założyć silnik wentylatora z Caro, który ma tylko dwa przewody. Inna sprawa to brak prądu w zapalniczce nawet jak włączony jest zapłon. Bezpiecznik jest wporządku. Zerkam na schemat elektryki i nie wiele z niego kumam. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2015-08-02 10:05:32 ten włącznik to jest razem z takim ustrojstwem z tyłu? jak sam włącznik to potrzebujesz odpowiedni termik przy wentylatorze a jak ma termik w włączniku to nie ma problemu puszczasz plus i minus do wentylatora omijając orginalny termik |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-08-05 12:57:24
Włącznik mam kupiony od Caro i on ma z tyłu taką aluminiową wstawkę. Włącznik ma cztery wyjścia: plus minus plus silnika minus silnika zastanawiam się czy muszę zamienić swój silnik wentylatora na taki dwupinowy z Caro, czy mogę po prostu dwa przewody z trzech wpiąć w złącza od silnika i dać zasilanie. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2015-08-06 09:01:25 czyli masz ten co ja kiedyś wstawiłem do 127, a więc dajesz zacilanie na włącznik plus i masa i z tego włącznika plus i masą wychodzisz na zasilanie wentylatora w te miejsce gdzie będzie pracować na max obrotach czyli bez orginalnego termiku który będzie zwalniał wentylator. Podłącz na krótko wentylator to będziesz wiedział który jest szybszy i sprawdz czy w dobrą stronę się kręci. |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2015-08-06 11:14:32
a możesz mi powiedzieć, może pamiętasz, czy tam na oryginalnym włączniku 3-pinowym są wyprowadzone z silnika dwa plusy i masa , czy jakoś inaczej? |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2015-08-06 17:41:59 w 127 miałem 2 pinowy ale logicznie biorąc rzeczy to by silnik miał 2 prędkości musi mieć podane 2 napięcia jedno bezpośrednio a drugie przez termik i wspólną masę czyli tak jak piszesz 2 plusy i masa. |